Og³oszenie z dnia 2024-07-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00475127/01 - Wynik z dnia 2024-08-28
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Wykonanie us³ug poligraficznych w drugiej po³owie 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MUZEUM NARODOWE ROLNICTWA I PRZEMYS£U ROLNO-SPO¯YWCZEGO W SZRENIAWIE
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: MNRiPRS w Szreniawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639758481
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szreniawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-052
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeum-szreniawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.muzeum-szreniawa.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
dzia³alno¶æ muzeów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie us³ug poligraficznych w drugiej po³owie 2024 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-68619491-5c3e-430e-8ad0-3e526fc5afab
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00432204
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00047064/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.3 Wykonanie us³ug poligraficznych w drugiej po³owie 2024 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68619491-5c3e-430e-8ad0-3e526fc5afab3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Nie
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-68619491-5c3e-430e-8ad0-3e526fc5afab
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
4. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia
ani logowania.
5. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie.
6. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. - Dz.
U. z 2022 r. poz. 1233) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio
oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê przedsiêbiorstwa”.
7. Komunikacja w postêpowaniu w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi,
z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za
po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Formularze do
komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
8. W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie 3 mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem
wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowanym podpisem elektronicznym).
9. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta
uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
10. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
11. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
12. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog±
skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz
udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.10.) Przyczyny odst±pienia od komunikacji elektronicznej:
zamawiaj±cy wymaga przedstawienia modelu fizycznego, modelu w skali lub próbki, których nie mo¿na przekazaæ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (art. 65 ust. 1 pkt 4 ustawy)
3.11.) Sposób nieelektronicznego sk³adania ofert, wniosków, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów: Oferta jest sk³adana przy u¿yciu elektronicznych ¶rodków komunikacji zgodnie z zapisami SWZ, z wy³±czeniem przedmiotowych ¶rodków dowodowych (próbek).
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum Narodowe Rolnictwa i Przemys³u Rolno-Spo¿ywczego w Szreniawie z siedzib± w Komornikach przy ul. Dworcowej 5;
2) inspektorem ochrony danych jest Grzegorz Król, z którym mo¿na siê kontaktowaæ poprzez pocztê elektroniczn±, adres e-mail:
muzeum@muzeum-szreniawa.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Wykonanie us³ug poligraficznych w drugiej po³owie 2024 r. o nr DA.271.06.2024 na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO . Je¿eli Pani/Pana oferta zostanie wybrana to bêdziemy przetwarzaæ Pani/Pana dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w zw. z zawart± umow±, której projekt stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy, a nastêpnie w przypadkach, w których wymagaj± tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t.j. - Dz. U. z 2020 r. poz.164) - przez czas okre¶lony w tych przepisach;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
7) konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
9) W zakresie przewidzianym przepisami prawa posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
e) prawo do usuniêcia danych osobowych,
f) prawo do przenoszenia danych osobowych.
2. Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego zobowi±zany jest o¶wiadczyæ na formularzu
ofertowym stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SWZ, ¿e spe³nia obowi±zki informacyjne przewidziane w art.13 i 14 RODO wzglêdem
osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do
sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DA.271.06.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne przygotowanie do druku, druk i dostawê do siedziby Zamawiaj±cego prac poligraficznych odpowiednio do aktualnych potrzeb Zamawiaj±cego. Szczegó³owy zakres rzeczowy i sposób wykonania zamówienia okre¶lony zosta³ w za³±czniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79800000-2 - Us³ugi drukowania i powi±zane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 ustawy, z³o¿one przez wykonawców nie podlegaj±cych wykluczeniu z postêpowania na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 ustawy;
2) art. 109 ust. 1 pkt 4, 5 i 7 ustawy;
3) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na
Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 507).
2. Oferta, która w oparciu o kryteria okre¶lone w pkt 4.3.3) og³oszenia uzyska najwiêksz± liczbê punktów zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Wyniki zostan± przedstawione z dok³adno¶ci± do 0,01.
3. Je¿eli nie bêdzie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert bêdzie przedstawiaæ taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiaj±cy zastosuje mechanizm wyboru najkorzystniejszej oferty okre¶lony w art. 248 ustawy.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ druku i oprawy ksi±¿ki w miêkkiej oprawie
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ druku i oprawy ksi±¿ki w twardej oprawie
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Warunek udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci zawodowej.Wykonawca spe³ni warunek dotycz±cy zdolno¶ci zawodowej w zakresie do¶wiadczenia, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat, licz±c od dnia sk³adania ofert, wykona³ co najmniej jedno zamówienie o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 tys. z³ brutto w ramach jednej umowy lub dwa zamówienia o ³±cznej warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 tys. z³ brutto i polegaj±ce na realizacji us³ug poligraficznych, w tym druku min. jednej ksi±¿ki o nak³adzie min. 200 sztuk
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji - wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia przedmiotowych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³uga zosta³a wykonane lub jest wykonywana, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy ta us³uga zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³uga zosta³a wykonana, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. W odniesieniu do warunków dotycz±cych zdolno¶ci zawodowej w zakresie do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia wraz z ofert± przedmiotowych ¶rodków dowodowych tj. jednej ksi±¿ki w twardej oprawie i jednej ksi±¿ki w miêkkiej oprawie o parametrach technicznych i wymaganiach okre¶lonych odpowiednio w pkt 15.1.2 i 15.1.3 SWZ. Próbki bêd± stanowi³y podstawê do oceny ofert w ramach kryterium oceny ofert i nie podlegaj± uzupe³nieniu. Z³o¿enie niew³a¶ciwych próbek lub w nieodpowiednich ilo¶ciach spowoduje odrzucenie oferty. Próbki stanowi± egzemplarze wydrukowane przez Wykonawcê, który sk³ada ofertê. Zamawiaj±cy wymaga, aby próbki by³y oznaczone podmiotem dokonuj±cym ich druku, a w przypadku braku na próbce takiej informacji, Wykonawca wraz z próbkami z³o¿y o¶wiadczenie o wydrukowaniu przez niego próbek, które za³±cza do oferty.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wype³niony formularz ofertowy, o tre¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 2 do SWZ.2. Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców w przypadku, gdy:
a) ofertê podpisuje inna osoba ni¿ wykonawca,
b) ofertê sk³adaj± wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, którego tre¶æ winna wskazywaæ pe³nomocnika oraz potwierdzaæ jego umocowanie do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu lub do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu i zawarcia w ich imieniu umowy.
3. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie dotycz±cym spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o tre¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 3 do SWZ,
4. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie dotycz±cym braku podstaw wykluczenia o tre¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 4 do SWZ.
5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, je¿eli w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu wykonawca polega na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji tego zamówienia, o tre¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 5 do SWZ lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy
potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, z którego bêdzie wynika³ podzia³ i zakres wykonywanych us³ug przez poszczególnych wykonawców, o tre¶ci okre¶lonej w za³±czniku nr 6 do SWZ.
7. Dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w kwocie 750 z³ (s³ownie: siedemset piêædziesi±t z³otych 00/100).2. Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku z nastêpuj±cych form:
2.1 w pieni±dzu: przelewem na rachunek Zamawiaj±cego w banku Santander Bank Polska S.A. nr 40 1500 1621 1216 2005 3732 0000 z adnotacj± „Wadium DA.271.06.2024”;
2.2 gwarancjach bankowych;
2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;
2.4 porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert i na okres nie krótszy ni¿ okres zwi±zania ofert±.
4. Zamawiaj±cy zatrzyma wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 9.2.2. – 9.2.4 SWZ, wyst±pi odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem
zap³aty wadium, je¿eli:
4.1 wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej;
4.2 wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana:
4.2.1 odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
4.2.2 nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
4.3 zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie tego wykonawcy.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy o udzielenie zamówienia wraz z ofert± sk³adaj± odpowiednie dokumenty i o¶wiadczenia okre¶lone w pkt 5.5) - 5.7) og³oszenia dotycz±ce ka¿dego z nich6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zosta³y okre¶lone w § 13 projektu umowy, który stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-07 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-09-03
INNE PRZETARGI SZRENIAWA
wiêcej: przetargi SZRENIAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Druk i us³ugi powi±zane, dotycz±ce czterech wydañ Magazynu Projektów Europejskich "w Centrum" w 2025 roku dla Centrum Projektów Europejskich
- TP 77/24-dzier¿awa urz±dzeñ drukuj±cych oraz wdro¿enie i udzielenie licencji na system wydruku pod±¿aj±cego i system raport. i zarz±dzania urz±dzeñ. druk. wraz z serwisem oraz dostaw± mat. eksploat.
- Kompleksowa obs³uga urz±dzeñ drukuj±cych w Starostwie Powiatu Warszawskiego Zachodniego w 2025 roku
- Us³uga outsourcingu obejmuj±ca drukowanie, kopiowanie i skanowanie dokumentów na potrzeby jednostek Izby Administracji Skarbowej w Bia³ymstoku
- Materia³y promocyjne dot. Bazy Us³ug Rozwojowych
- "Us³uga druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysy³ki materia³ów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
wiêcej: Us³ugi drukowania i powi±zane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.