eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówDostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości - ZP-26/24



Ogłoszenie z dnia 2024-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości - ZP-26/24

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@babinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości - ZP-26/24

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b642ae1-4443-4ad9-ad8b-1176c6d9837f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432341

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00561717/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.16 Dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski
2. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
3. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, b) zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie internetowej.
4. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
5. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z Obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z 09.11.2017r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych. a) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg). b) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip i .7Z
6. Zaleca się, aby komunikacja z Wykonawcami odbywała się tylko na Platformie za pośrednictwem formularza “Wyślij wiadomość do Zamawiającego”, nie za pośrednictwem adresu email.
7. Wykonawca ofertę oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli są wymagane w SWZ) składa pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-26/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 8

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie oraz nieodpłatne użyczenie dozowników, zgodnie z Asortymentem określonym dla Pakietu I.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym - Pakiet I – Mydła (załącznik nr 1.1 do SWZ)
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 4 do SWZ, w tym między innymi:
- Wykonawca realizował będzie dostawy wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem Asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29 oraz bezpośrednio w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ.
- Wykonawca dostarczał będzie zamówiony Asortyment na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamówiony Asortyment z większą częstotliwością niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy (ilość dostaw w ciągu miesiąca kalendarzowego nie powinna przekroczyć trzech dostaw).
- Wykonawca będzie realizował każdą dostawę cząstkową w terminie 4 dni roboczych, licząc od dnia przesłania zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego.
- Wykonawca realizował będzie dostawy Asortymentu z należytą starannością i zgodnie z warunkami umowy. Dostarczany Asortyment będzie wolny od wad, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości i zgodny z obowiązującymi normami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, fabrycznie nowy i pochodzący z bieżącej produkcji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33711900-6 - Mydło

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie oraz nieodpłatne użyczenie systemów dozownikowych, zgodnie z Asortymentem określonym dla Pakietu II.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym - Pakiet II - Chemia profesjonalna (załącznik nr 1.2 do SWZ)
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 5 do SWZ, w tym między innymi:
- Wykonawca realizował będzie dostawy wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem Asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29 oraz bezpośrednio w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ.
- Wykonawca dostarczał będzie zamówiony Asortyment na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamówiony Asortyment z większą częstotliwością niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy (ilość dostaw w ciągu miesiąca kalendarzowego nie powinna przekroczyć trzech dostaw).
- Wykonawca będzie realizował każdą dostawę cząstkową w terminie 4 dni roboczych, licząc od dnia przesłania zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego.
- Wykonawca realizował będzie dostawy Asortymentu z należytą starannością i zgodnie z warunkami umowy. Dostarczany Asortyment będzie wolny od wad, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości i zgodny z obowiązującymi normami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, fabrycznie nowy i pochodzący z bieżącej produkcji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie oraz nieodpłatne użyczenie dozowników wraz z przeprowadzeniem szkoleń z ich używania, zgodnie z Asortymentem określonym dla Pakietu III.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym - Pakiet III – Środki czyszczące i polerujące (załącznik nr 1.3 do SWZ)
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 6 do SWZ, w tym między innymi:
- Wykonawca realizował będzie dostawy wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem Asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29 oraz bezpośrednio w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ.
- Wykonawca dostarczał będzie zamówiony Asortyment na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamówiony Asortyment z większą częstotliwością niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy (ilość dostaw w ciągu miesiąca kalendarzowego nie powinna przekroczyć trzech dostaw).
- Wykonawca będzie realizował każdą dostawę cząstkową w terminie 4 dni roboczych, licząc od dnia przesłania zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego.
- Wykonawca realizował będzie dostawy Asortymentu z należytą starannością i zgodnie z warunkami umowy. Dostarczany Asortyment będzie wolny od wad, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości i zgodny z obowiązującymi normami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, fabrycznie nowy i pochodzący z bieżącej produkcji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie oraz nieodpłatne użyczenie dozowników, zgodnie z Asortymentem określonym dla Pakietu IV.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym - Pakiet IV – Wyroby toaletowe (załącznik nr 1.4 do SWZ)
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 7 do SWZ, w tym między innymi:
- Wykonawca realizował będzie dostawy wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem Asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29 oraz bezpośrednio w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ.
- Wykonawca dostarczał będzie zamówiony Asortyment na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamówiony Asortyment z większą częstotliwością niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy (ilość dostaw w ciągu miesiąca kalendarzowego nie powinna przekroczyć trzech dostaw).
- Wykonawca będzie realizował każdą dostawę cząstkową w terminie 4 dni roboczych, licząc od dnia przesłania zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego.
- Wykonawca realizował będzie dostawy Asortymentu z należytą starannością i zgodnie z warunkami umowy. Dostarczany Asortyment będzie wolny od wad, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości i zgodny z obowiązującymi normami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, fabrycznie nowy i pochodzący z bieżącej produkcji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, zgodnie z Asortymentem określonym dla Pakietu V.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym - Pakiet V – Wyroby włókiennicze (załącznik nr 1.5 do SWZ)
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 8 do SWZ, w tym między innymi:
- Wykonawca realizował będzie dostawy wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem Asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29 oraz bezpośrednio w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ.
- Wykonawca dostarczał będzie zamówiony Asortyment na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamówiony Asortyment z większą częstotliwością niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy (ilość dostaw w ciągu miesiąca kalendarzowego nie powinna przekroczyć trzech dostaw).
- Wykonawca będzie realizował każdą dostawę cząstkową w terminie 4 dni roboczych, licząc od dnia przesłania zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego.
- Wykonawca realizował będzie dostawy Asortymentu z należytą starannością i zgodnie z warunkami umowy. Dostarczany Asortyment będzie wolny od wad, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości i zgodny z obowiązującymi normami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, fabrycznie nowy i pochodzący z bieżącej produkcji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39500000-7 - Wyroby włókiennicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, zgodnie z Asortymentem określonym dla Pakietu VI.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym - Pakiet VI – Worki (załącznik nr 1.6 do SWZ)
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 9 do SWZ, w tym między innymi:
- Wykonawca realizował będzie dostawy wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem Asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29 oraz bezpośrednio w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ.
- Wykonawca dostarczał będzie zamówiony Asortyment na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamówiony Asortyment z większą częstotliwością niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy (ilość dostaw w ciągu miesiąca kalendarzowego nie powinna przekroczyć trzech dostaw).
- Wykonawca będzie realizował każdą dostawę cząstkową w terminie 4 dni roboczych, licząc od dnia przesłania zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego.
- Wykonawca realizował będzie dostawy Asortymentu z należytą starannością i zgodnie z warunkami umowy. Dostarczany Asortyment będzie wolny od wad, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości i zgodny z obowiązującymi normami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, fabrycznie nowy i pochodzący z bieżącej produkcji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy środków i sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, zgodnie z Asortymentem określonym dla Pakietu VII.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym - Pakiet VII – Wyposażenie domowe (załącznik nr 1.7 do SWZ)
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 10 do SWZ, w tym między innymi:
- Wykonawca realizował będzie dostawy wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem Asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29 oraz bezpośrednio w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ.
- Wykonawca dostarczał będzie zamówiony Asortyment na podstawie zamówień cząstkowych składanych przez Zamawiającego, z częstotliwością raz na miesiąc kalendarzowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku wystąpienia zwiększonych potrzeb Zamawiającego, Wykonawca dostarczy zamówiony Asortyment z większą częstotliwością niż jeden raz na miesiąc kalendarzowy (ilość dostaw w ciągu miesiąca kalendarzowego nie powinna przekroczyć trzech dostaw).
- Wykonawca będzie realizował każdą dostawę cząstkową w terminie 4 dni roboczych, licząc od dnia przesłania zamówienia cząstkowego przez Zamawiającego.
- Wykonawca realizował będzie dostawy Asortymentu z należytą starannością i zgodnie z warunkami umowy. Dostarczany Asortyment będzie wolny od wad, dopuszczony do obrotu, dobrej jakości i zgodny z obowiązującymi normami jakościowymi oraz wymaganiami Zamawiającego, fabrycznie nowy i pochodzący z bieżącej produkcji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39200000-4 - Wyposażenie domowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania są sukcesywne dostawy sprzętu do utrzymania czystości dla Szpitala Klinicznego im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie, zgodnie z Asortymentem określonym dla Pakietu VIII.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w Asortymencie jakościowym i ilościowym określonym w Formularzu cenowym - Pakiet VIII – Wózki serwisowe (załącznik nr 1.8 do SWZ)
3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi we wzorze umowy – załączniku nr 11 do SWZ, w tym między innymi:
- Wykonawca zrealizuje dostawę wraz z wniesieniem oraz rozładunkiem Asortymentu w Magazynie Głównym Zamawiającego w Krakowie przy ul. dr. J. Babińskiego 29 oraz bezpośrednio w jednostkach organizacyjnych Zamawiającego, wskazanych w załączniku nr 12 do SWZ.
- Dostarczany Asortyment będzie: wolny od wad, dopuszczony do obrotu, fabrycznie nowy i dobrej jakości, zgodnej z obowiązującymi normami jakościowymi i wymaganiami Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34911100-7 - Wózki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie dostawy Asortymentu w ramach Pakietu VIII (załącznik nr 1.8 do SWZ) na następujących zasadach:
- skorzystanie z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy,
- zlecenie dostawy Asortymentu w ramach prawa opcji może, ale nie musi nastąpić w zależności od zapotrzebowania Zamawiającego oraz wysokości środków finansowych posiadanych przez Zamawiającego na ten cel.
2. Realizacja dostawy Asortymentu w ramach prawa opcji może być zlecona Wykonawcy:
- w całości, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy dostawę po 5 sztuk wózków do sprzątania z każdego rodzaju wózka do sprzątania (Asortymentu), lub
- w części, co oznacza, że Zamawiający może zlecić Wykonawcy dostawę wózków do sprzątania w mniejszej ilości niż po 5 sztuk z każdego rodzaju wózka (Asortymentu), lub
- wcale.
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, wynagrodzenie przysługuje Wykonawcy z tytułu realizacji zleconej Wykonawcy dostawy Asortymentu.
4. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji dostawy Asortymentu w zakresie prawa opcji, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z przedmiotowego prawa. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie wymaga podania przyczyny i nie stanowi podstawy do dochodzenia względem niego odpowiedzialności z tytułu niewykonania umowy.
5. Ewentualne skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji będzie polegało na przekazaniu przez Zamawiającego względem Wykonawcy oświadczeń w przedmiocie skorzystania z tego prawa wraz ze zleceniem Wykonawcy realizacji dostaw Asortymentu, na warunkach określonych w umowie.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wielokrotnego zlecania Wykonawcy realizacji dostaw Asortymentu w ramach prawa opcji, a to według potrzeb Zamawiającego. Dla oświadczeń Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji wskazanych w umowie Strony przewidują formę pisemną pod rygorem nieważności.
7. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji na warunkach określonych w umowie, co Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy.
8. Terminy wykonania przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietu VIII: 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym zastrzeżeniem, że:
- dostawa zamówienia podstawowego nastąpi w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy,
- dostawa zamówienia w ramach prawa opcji może zostać zrealizowana w terminie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, z tym zastrzeżeniem, że Wykonawca dostarczy Zamawiającemu zamówiony w ramach prawa opcji Asortyment (na zasadach opisanych w umowie) w terminie 14 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego względem Wykonawcy oświadczeń w przedmiocie skorzystania z prawa opcji wraz ze zleceniem Wykonawcy realizacji dostaw Asortymentu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla zamówienia w ramach Pakietu IV i Pakietu VI. W pozostałych Pakietach Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
2. Każda składana oferta:
- w zakresie Pakietu IV musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł;
- w zakresie Pakietu VI musi być zabezpieczona wadium w wysokości 2 500,00 zł.
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. przed godz. 09:00 w dniu 06.08.2024r.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy Zamawiający przewidział szczegółowo w paragrafach 8 i 9 wzorów umów - załączników nr 4 - 10 oraz w paragrafie 8 wzoru umowy - załącznika nr 11 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-06 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-06 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-04

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający informuje, że (zgodnie z zapisami SWZ) z postępowania o udzielenie zamówienia wykluczy Wykonawcę na podstawie:
- art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego .

W ramach niniejszego postępowania Wykonawca składa dokumenty i oświadczenia wymagane w SWZ, w tym między innymi: Załącznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy Wykonawcy, Załączniki nr 1.1 – 1.8 do SWZ - Formularze cenowe – dla Pakietów I - VIII (w zależności na który pakiet składa ofertę), Załącznik nr 2 do SWZ - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Załącznik nr 2.1 do SWZ - Oświadczenie Wykonawcy o zakresie wykonania zamówienia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy), Załącznik nr 3 do SWZ - Oświadczenie o zobowiązaniu podmiotu oddającego do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.