Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00252820/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-08
- 2023/BZP 00261048/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-15
- 2023/BZP 00567844/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu „ChAT przyszłości”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Chrześcijańska Akademia Teologiczna w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001962
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Broniewskiego, 48
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-771
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: b.wiktorska@chat.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chat.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-06281044-05cc-11ee-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przeprowadzenie szkoleń dla uczestników projektu „ChAT przyszłości”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06281044-05cc-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00083295/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń i warsztatów szkoleniowych z zakresu prawa, finansów, zakresu metodycznego i statystycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „ChAT przyszłości” realizowany na podstawie umowy o dofinansowanie nr POWR.03.05.00-00-z044/18 w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.2. Cena szkolenia musi zawierać wszelkie niezbędnie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, a w szczególności: usługę szkoleniową, materiały szkoleniowe.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00252820
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/ZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 188310 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Kurs języka angielskiego - nauka online - przez Skype, Zoom etc. Kadra kierownicza i administracyjna oraz dydaktyczna. 25 osób zajęcia realizowane indywidualnie 36 h po 60 min. x 25 osób. Zajęcia min. 3-4 razy w tygodniu.2. Kurs języka niemieckiego - nauka online - przez Skype, Zoom etc. Kadra kierownicza i administracyjna oraz dydaktyczna. 5 osób zajęcia realizowane indywidualnie 36 h po 60 min. x 5 osób. Zajęcia min. 3-4 razy w tygodniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 119910 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Inwentaryzacja w ujęciu rachunkowym i podatkowym2. Fakturowanie – zmiany, bieżące problemy, faktury zwykłe, ustrukturyzowane, uproszczone, korygujące, paragony, noty korygujące, dokumentacja transakcji na potrzeby podatku VAT
3. Vat w projekcie zmian od 2023
4. Dokumentacja w zakresie podatku VAT w 2023 roku
5. VAT 2022/2023-transakcje krajowe i międzynarodowe
6. Środki trwałe w aktualnym stanie prawnym
7. Planowane zmiany w podatku VAT
8. Koszty uzyskania przychodów w podatku dochodowym od osób prawnych
9. Rozliczanie krajowych i zagranicznych podróży służbowych – kompendium wiedzy
10. Podatek od towarów i usług w aktualnym stanie prawnym
11. Sprawozdawczość finansowa Uczelni
12. Koszty kształcenia i badawcze uczelni - kalkulacja kosztów działalności uczelni
13. Pracownicze Plany Kapitałowe - nowelizacja ustawy z czerwca 2022, dokumentacja oraz praktyczne przykłady
14. Wynagrodzenia w 2023 r. - problemy i wątpliwości
15. Prawa autorskie i prawa pokrewne na liście płac
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 39900 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Warsztat wymaganych procedur, polityk i treści nowych dokumentów kadrowych do opracowania przed wejściem w życie zmian do Kodeksu pracy – przygotowanie do zmian w prawie pracy2. Zmiany w prawie pracy 2023
3. Planowanie i rozliczanie czasu pracy w 2022/2023– z uwzględnieniem zmian w przepisach oraz rozwiązywanie problemów praktycznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Moduł I Zamówienia publiczne w progach krajowych;Moduł II Zapytanie ofertowe, Baza konkurencyjności, Regulamin udzielania zamówień w Uczelniach Wyższych, taryfikator, pomoc publiczna w projektach finansowanych ze środków unijnych;
Moduł III: Postepowania powyżej progu unijnego, umowa w Zamówieniach Publicznych, kontrola postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 19000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113346,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 171558 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113346,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Tutore Poland Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272812193
7.3.3) Ulica: WRÓBLEWSKIEGO 19 A
7.3.4) Miejscowość: Łódz
7.3.5) Kod pocztowy: 93-578
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113346 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na zamówienie
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113346 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113346 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
koszt najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na zamówienie
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9740 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ensenanza Wojciech Skomorucha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67922009019
7.3.3) Ulica: ul. H. Por. Halszki 42/10
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-611
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-30INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZAPYTANIE OFERTOWE Z DNIA 13 STYCZNIA 2025 R. NA USŁUGĘ PRZYGOTOWANIA, DOSTARCZENIA i OBSŁUGI KART PRZEDPŁACONYCH DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA I FUNDACJI POLSKIE CENTRUM POMOCY MIĘDZYNARODOWEJ
- Dostawa paliwa gazowego do Muzeum Wnętrz w Otwocku Wielkim, Oddział Muzeum Narodowego w Warszawie i jego obiektów, w okresie 12 miesięcy
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej termomodernizacji placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Dostawa urządzeń medycznych.
- Dostawa produktów leczniczych (ZP-07/2025)
- Kompleksowa obsługa stacji uzdatniania wody pływalni krytej oraz letniej zlokalizowanej przy ul. Inflanckiej 8 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Gołuchów realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Babimost realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach programu "Cyberbezpieczny samorząd"
- DZP.261.1.2025 kompleksowa realizacja tutoringu online dla Beneficjentów Programu BLISKO
- Wsparcie edukacyjne w projekcie pn. "Rozwój osobisty kluczem do sukcesu - kompleksowe wsparcie uczniów i nauczycieli w budżetowych jednostkach oświatowych kształcenia ogólnego Gminy Miasto Szczecin"
- "Przeprow. usł. szkoleniowej w zakresie podn. kompetencji i kwalifikacji zawod. 70 ucz. i 2 nauczycieli przedm. zawodowych z ZST z Kolbuszowej oraz 45 ucz. z ZSAE w Weryni w r-u szkolnym 2024/2025".
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.