Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00315750/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-09
- 2024/BZP 00339857/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. „Scalanie gruntów obrębów Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Chełmski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198221
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Niepodległości 1
1.5.2.) Miejscowość: Chełm
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-100
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatchelmski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spchelm.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.powiatchelmski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach zadania pn. „Scalanie gruntów obrębów Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e3b6fcf-0d49-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432358
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070998/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wykonanie zagospodarowania poscaleniowego w ramach operacji pn. "Scalanie gruntów obrębów Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00315750
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.33.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na:a) budowie drogi wewnętrznej od km 0+001,51 do km 0+429,04 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym nr IIIa),
b) budowie drogi wewnętrznej od km 0+010,97 do km 0+211,82 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym nr IIa),
c) budowie drogi wewnętrznej od km 0+002,84 do km 1+076,86 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym nr VI) wraz z wykonaniem zjazdu do drogi gminnej,
d) budowie drogi wewnętrznej od km 0+002,73 do km 0+214,40 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowy nr IVa) wraz z wykonaniem zjazdu do drogi powiatowej nr 1717L,
e) budowie drogi gminnej od km 0+002,76 do km 0+221,73 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowy nr II),
f) budowie drogi wewnętrznej od km 0+002,82 do km 0+277,27 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowy nr XVII) wraz z wykonaniem zjazdu do drogi gminnej,
g) budowie drogi wewnętrznej od km 0+003,12 do km 0+388,18 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowy nr XXII) wraz z wykonaniem zjazdu do drogi gminnej,
h) budowie drogi wewnętrznej od km 0+002,83 do km 1+955,72 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowy nr XVIII) wraz z wykonaniem zjazdu do drogi gminnej,
i) przebudowie drogi wewnętrznej od km 0+002,77 do km 1+025,70 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym nr XXIV),
j) poprawę melioracji szczegółowych poprzez odbudowę rowu na odcinku od km 0+000 do km 1+340,25 wraz z wykonaniem zjazdu wraz z przepustem,
w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Scalanie gruntów obrębów Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie”.
Zakres planowanych robót obejmuje między innymi:
I. W zakresie drogi oznaczonej nr IIIa:
a) Roboty przygotowawcze na odcinku o długości 0,4275 km,
b) Wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
c) Roboty ziemne,
d) Wykonanie podbudowy,
e) Wykonanie nawierzchni z płyt betonowych,
f) Wykonanie poboczy,
g) Roboty wykończeniowe,
h) Wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
II. W zakresie drogi oznaczonej nr IIa, VI, IVa:
1) Roboty przygotowawcze na odcinku o długości 1,4868 km,
2) Wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
3) Roboty ziemne,
4) Wykonanie podbudowy,
5) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- asfaltowych,
6) Wykonanie elementów odwodnienia drogi,
7) Wykonanie poboczy,
8) Roboty wykończeniowe,
9) Oznakowanie drogi,
10) Wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
11) Przebudowę sieci elektroenergetycznej.
III. W zakresie drogi oznaczonej nr II:
a) Roboty przygotowawcze na odcinku o długości 0,219 km,
b) Wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
c) Roboty ziemne,
d) Wykonanie podbudowy,
e) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- asfaltowych,
f) Wykonanie elementów odwodnienia drogi,
g) Wykonanie poboczy,
h) Roboty wykończeniowe,
i) Oznakowanie drogi,
j) Wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
k) Przebudowę sieci elektroenergetycznej.
IV. W zakresie drogi oznaczonej nr XVII, XXII:
1) Roboty przygotowawcze na odcinku o długości 0,6595 km,
2) Wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
3) Roboty ziemne,
4) Wykonanie podbudowy,
5) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- asfaltowych,
6) Wykonanie elementów odwodnienia drogi,
7) Wykonanie poboczy,
8) Roboty wykończeniowe,
9) Wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
10) Przebudowę sieci elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej wraz z zabezpieczeniem.
V. W zakresie drogi oznaczonej nr XVIII:
1) Roboty przygotowawcze na odcinku o długości 1,9529 km,
2) Wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
3) Roboty ziemne,
4) Wykonanie podbudowy,
5) Wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno- asfaltowych,
6) Wykonanie elementów odwodnienia drogi,
7) Wykonanie poboczy,
8) Roboty wykończeniowe,
9) Wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
10) Przebudowę sieci elektroenergetycznej.
VI. W zakresie drogi oznaczonej nr XXIV:
a) Roboty przygotowawcze na odcinku o długości 1,0229 km,
b) Wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
c) Odwodnienie korpusu drogowego,
d) Mechaniczne wyrównanie i uzupełnienie gruntu.
VII. W zakresie poprawy parametrów melioracji szczegółowych:
a) Roboty pomiarowe na odcinku o długości 1,340 km,
b) Karczowanie krzaków, drzew i pni,
c) Roboty ziemne,
d) Wykonanie elementów odwodnienia,
e) Wykonanie nawierzchni zjazdu z płyt betonowych,
f) Roboty wykończeniowe.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ, na którą składa się:
1) projekty budowlane lub projekty drogowe w tym:
a) projekty zagospodarowania terenu,
b) projekty architektoniczno- budowlane,
c) załączniki do projektu budowlanego,
d) inwentaryzacja zieleni przeznaczonej do wycinki,
e) projekty techniczne,
f) projekty wykonawcze usunięcia kolizji lub zabezpieczenia sieci telekomunikacyjnej,
g) projekty wykonawcze usunięcia kolizji lub zabezpieczenia sieci elektroenergetycznej,
h) projekty drogowe (w zakresie dróg objętych wyrównaniem mechanicznym) oraz projekty przebudowy przepustów,
i) projekty zjazdów na włączeniach do dróg publicznych,
j) projekty odbudowy rowu melioracji wodnej i przebudowy przepustów,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
3) Projekty stałej organizacji ruchu,
4) Przedmiary robót.
6. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót budowlanych oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 60 miesięcy (termin minimalny) do 84 miesięcy (termin maksymalny).
Gwarancja jakości objęta kryterium oceny ofert nie obejmuje następujących minimalnych okresów gwarancyjnych:
a) poziomego oznakowania grubowarstwowego, oznakowania taśmami
oraz punktowymi elementami odblaskowymi - gwarancja wynosi 60 miesięcy,
b) konstrukcji wsporczej dla znaków drogowych bramowych i wysięgnikowych gwarancja jest wystawiana indywidualnie dla każdej konstrukcji wsporczej. Minimalny okres trwałości konstrukcji wsporczej wynosi 10 lat,
c) słupków znaków pionowych ostrzegawczych, zakazu, nakazu
i informacyjnych o standardowych wymiarach oraz w przypadku elementów, służących do zamocowania znaków do innych obiektów lub konstrukcji gwarancja może być wydana dla partii dostawy i wynosi 60 miesięcy.9. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 7534817,46 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na:a) Budowie drogi wewnętrznej od km 0+007,29 do km 0+715,47 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym nr IV),
b) budowie drogi wewnętrznej od km 0+002,37 do km 0+543,00 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym nr V) wraz z wykonaniem zjazdu na drogę powiatową nr 1717L,
c) budowie drogi gminnej od km 0+002,76 do km 0+621,05 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym nr VII) wraz z wykonaniem zjazdu do drogi powiatowej Nr 1717L, w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Scalanie gruntów obrębów Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie”.”.
2. Zakres planowanych robót obejmuje między innymi:
I. W zakresie drogi oznaczonej nr IV, V:
1) Roboty przygotowawcze na odcinku o długości 1,2493 km,
2) Wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
3) Roboty ziemne,
4) Wykonanie podbudowy,
5) Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego,
6) Wykonanie elementów odwodnienia drogi,
7) Wykonanie poboczy,
8) Roboty wykończeniowe,
9) Wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
10) Przebudowę sieci elektroenergetycznej.
II. W zakresie drogi oznaczonej nr VII:
1) Roboty przygotowawcze na odcinku o długości 0,6183 km,
2) Wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
3) Roboty ziemne,
4) Odwodnienie korpusu drogowego,
5) Wykonanie podbudowy,
6) Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego,
7) Wykonanie poboczy,
8) Roboty wykończeniow,
9) Wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ, na którą składa się:
1) Projekty budowlane lub projekty drogowe w tym:
a) projekty zagospodarowania terenu,
b) projekty architektoniczno- budowlane,
c) załączniki do projektu budowlanego,
d) inwetaryzacja zieleni przeznaczonej do wycinki,
e) projekty techniczne,
f) projekty wykonawcze usunięcia kolizji lub zabezpieczenia sieci telekomunikacyjnej,
g) projekty wykonawcze usunięcia kolizji lub zabezpieczenia sieci elektroenergetycznej,
h) projekty drogowe (w zakresie dróg objętych wyrównaniem mechanicznym) oraz projekty przebudowy przepustów,
i) projekty zjazdów na włączeniach do dróg publicznych
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
3) Projekty stałej organizacji ruchu,
4) Przedmiary robót.
7. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót budowlanych oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 60 miesięcy (termin minimalny) do 84 miesięcy (termin maksymalny).
Gwarancja jakości objęta kryterium oceny ofert nie obejmuje następujących minimalnych okresów gwarancyjnych:
d) poziomego grubowarstwowego, oznakowania taśmami
oraz punktowymi elementami odblaskowymi - gwarancja wynosi 60 miesięcy,
e) konstrukcji wsporczej dla znaków drogowych bramowych i wysięgnikowych gwarancja jest wystawiana indywidualnie dla każdej konstrukcji wsporczej. Minimalny okres trwałości konstrukcji wsporczej wynosi 10 lat,
f) słupków znaków pionowych ostrzegawczych, zakazu, nakazu
i informacyjnych o standardowych wymiarach oraz w przypadku elementów, służących do zamocowania znaków do innych obiektów lub konstrukcji gwarancja może być wydana dla partii dostawy i wynosi 60 miesięcy.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1910433,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie drogi wewnętrznej i gminnej od km 0+000,00 do km 1+130,08 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym nr XX) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Scalanie gruntów obrębów Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie”:2. Zakres planowanych robót obejmuje między innymi:
a) roboty przygotowawcze na odcinku o długości 1,1301 km,
b) Wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
c) Roboty rozbiórkowe,
d) Roboty ziemne,
e) Odwodnienie korpusu drogowego,
f) Wykonanie podbudowy,
g) Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego,
h) Wykonanie poboczy,
i) Roboty wykończeniowe,
j) Wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
k) Przebudowę i zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej i elektroenergetycznej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ, na którą składa się:
1) Projekty budowlane lub projekty drogowe w tym:
a) projekty zagospodarowania terenu,
b) projekty architektoniczno- budowlane,
c) załączniki do projektu budowlanego,
d) inwentaryzacja zieleni przeznaczonej do wycinki,
e) projekty techniczne,
f) projekty wykonawcze usunięcia kolizji lub zabezpieczenia sieci telekomunikacyjnej,
g) projekty wykonawcze usunięcia kolizji lub zabezpieczenia sieci elektroenergetycznej,
h) projekty drogowe (w zakresie dróg objętych wyrównaniem mechanicznym) oraz projekty przebudowy przepustów,
i) projekty zjazdów na włączeniach do dróg publicznych
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
3) Projekty stałej organizacji ruchu,
4) Przedmiary robót.
7. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót budowlanych oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 60 miesięcy (termin minimalny) do 84 miesięcy (termin maksymalny).
Gwarancja jakości objęta kryterium oceny ofert nie obejmuje następujących minimalnych okresów gwarancyjnych:
a) poziomego oznakowania grubowarstwowego, oznakowania taśmami
oraz punktowymi elementami odblaskowymi - gwarancja wynosi 60 miesięcy,
b) konstrukcji wsporczej dla znaków drogowych bramowych i wysięgnikowych gwarancja jest wystawiana indywidualnie dla każdej konstrukcji wsporczej. Minimalny okres trwałości konstrukcji wsporczej wynosi 10 lat,
c) słupków znaków pionowych ostrzegawczych, zakazu, nakazu
i informacyjnych o standardowych wymiarach oraz w przypadku elementów, służących do zamocowania znaków do innych obiektów lub konstrukcji gwarancja może być wydana dla partii dostawy i wynosi 60 miesięcy.9. Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 1910433,77 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na:a) budowie drogi wewnętrznej od km 0+017,39 do km 3+068,46 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym nr XI),
b) budowie drogi gminnej od km 0+001,61 do km 3+068,46 (oznaczonej w zagospodarowaniu poscaleniowym nr XII, XV, XXI),
c) poprawę melioracji szczegółowych poprzez przebudowę przepustów na działce nr 3 i 18 obręb ewidencyjny Wólka Tarnowska,
d) w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pn. „Scalanie gruntów obrębów Chylin Wielki, Tarnów, Wólka Tarnowska i Wygoda, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie”.
2. Zakres planowanych robót obejmuje między innymi:
Zakres planowanych robót obejmuje dla drogi oznaczonej nr XI m.in.:
1) Roboty przygotowawcze na odcinku o długości 3,0511 km,
2) Wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
3) Roboty ziemne,
4) Wykonanie podbudowy,
5) Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego,
6) Wykonanie elementów odwodnienia drogi,
7) Wykonanie poboczy,
8) Roboty wykończeniowe,
9) Wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
Zakres planowanych robót obejmuje dla drogi oznaczonej nr XII, XV, XXI m.in.:
1) Roboty przygotowawcze na odcinku o długości 3,6717 km,
2) Wycinkę drzew i zakrzaczeń wraz z karczowaniem pni,
3) Roboty ziemne,
4) Wykonanie podbudowy,
5) Wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego,
6) Wykonanie elementów odwodnienia drogi,
7) Wykonanie poboczy,
8) Roboty wykończeniowe,
9) Wykonanie geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
10) Przebudowę sieci elektroenergetycznej i telekomunikacyjnej.
3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ, na którą składa się:
1) Projekty budowlane lub projekty drogowe w tym:
a) Projekty zagospodarowania terenu,
b) projekty architektoniczno- budowlane,
c) załączniki do projektu budowlanego,
d) inwetaryzacja zieleni przeznaczonej do wycinki,
e) projekty techniczne,
f) projekty wykonawcze usunięcia kolizji lub zabezpieczenia sieci telekomunikacyjnej,
g) projekty wykonawcze usunięcia kolizji lub zabezpieczenia sieci elektroenergetycznej,
h) projekty drogowe (w zakresie dróg objętych wyrównaniem mechanicznym) oraz projekty przebudowy przepustów,
i) projekty zjazdów na włączeniach do dróg publicznych,
j) projekty odbudowy rowu melioracji wodnej i przebudowy przepustów
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),
3) Projekty stałej organizacji ruchu,
4) Przedmiary robót.
6. Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały wynosi min. 60 miesięcy od daty końcowego odbioru robót budowlanych oraz stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 60 miesięcy (termin minimalny) do 84 miesięcy (termin maksymalny).
Gwarancja jakości objęta kryterium oceny ofert nie obejmuje następujących minimalnych okresów gwarancyjnych:
d) poziomego oznakowania grubowarstwowego, oznakowania taśmami
oraz punktowymi elementami odblaskowymi - gwarancja wynosi 60 miesięcy,
e) konstrukcji wsporczej dla znaków drogowych bramowych i wysięgnikowych gwarancja jest wystawiana indywidualnie dla każdej konstrukcji wsporczej. Minimalny okres trwałości konstrukcji wsporczej wynosi 10 lat,
f) słupków znaków pionowych ostrzegawczych, zakazu, nakazu
i informacyjnych o standardowych wymiarach oraz w przypadku elementów, służących do zamocowania znaków do innych obiektów lub konstrukcji gwarancja może być wydana dla partii dostawy i wynosi 60 miesięcy.
Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
4.5.5.) Wartość części: 9602505,09 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4730706,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6418413,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4730706,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREF-BET SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632430186
7.3.4) Miejscowość: PAWŁÓW
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PREF-BET WYTWÓRNIA MAS BITUMICZNYCH, BETONU I PREFABRYKATÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4730706,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 2 zamówienia w wysokości:
Część 2 zamówienia:
kwota brutto: 575 852,04 zł,
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1477866,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1608503,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1477866,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREF-BET SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5632430186
7.3.4) Miejscowość: PAWŁÓW
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1477866,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 4 zamówienia w wysokości:
Część 4 zamówienia:
kwota brutto:2 092 314,82 zł.
Przedmiotowe postępowanie ulega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
W związku z powyższym postanowiono jak na wstępie.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Zakup wody dla pracowników w okresie letnim
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1803L od km 0+007 do km 1+322,30 w miejscowości Wierzbica-Osiedle"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy opieki położniczej dla studentów kierunku Położnictwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- "Zakup warzyw i owoców dla Liceum Ogólnokształcącego im. 27 Wołyńskiej Dywizji Armii Krajowej w Dubience"
- Zakup mięsa i wędlin
- Remont ogrodzenia, muru oporowego oraz bram wjazdowych wraz z systemem kontroli dostępu w KM PSP w Chełmie
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Dubienka
- Przebudowa drogi wraz z budową odwodnienia ul. Grabowej w Łęgajnach
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- "Modernizacja pomieszczeń sanitarnych w Zespole Szkół Mistrzostwa Sportowego w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Okrzei 42"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.