Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00390505/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA MIEJSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000599072
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 6
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-402
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 43-66-308
1.5.8.) Numer faksu: 13-43-67-110
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmkrosno@podkarpacie.straz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kmpsp-krosno
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3792e7de-4fa0-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3792e7de-4fa0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432361
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121084/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390505
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MT.2370.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 176000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Remont Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie”.
2. Zakres robót obejmuje m.in. przeniesienie istniejącego Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego do innego pomieszczenia (Zarządzanie Kryzysowe) znajdującego się w niedalekiej odległości od remontowanego pomieszczenia
z zachowaniem ciągłości funkcjonowania Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie, wykonanie prac budowlanych i malarskich oraz wykonanie instalacji elektrycznej i teleinformatycznej.
3. Prawo opcji.
1). Po zakończeniu wszelkich prac remontowych - przeniesienie Stanowiska Kierowania Komendanta Miejskiego Państwowej Straży Pożarnej w Krośnie do nowo wyremontowanego pomieszczenia w przypadku zamontowania nowych mebli w nowo wyremontowanym pomieszczeniu - (Prawo opcji - określone
w przedmiarze robót (zał. nr 4.3 pkt. 2.4.).
2). Zamawiający określa maksymalną wartość opcji w wysokości 7 500,00 zł brutto.
3). Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszego zamówienia.
4). Zamówienie objęte opcją Wykonawca będzie zobowiązany wykonać
po uprzednim otrzymaniu zawiadomienia od Zamawiającego, że zamierza z prawa opcji skorzystać.
5. Zamawiający może z prawa opcji nie skorzystać, lub skorzystać w części. Zamówienie realizowane w ramach opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi
po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
6. Zamówienie objęte prawem opcji nie będzie modyfikować ogólnego charakteru umowy, która zostanie zawarta w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 11 OPZ do SWZ oraz załączniki nr 4.1,4.2,4.3 do SWZ t.j. dokumentacja projektowa (projekt budowlano-wykonawczy, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót,
5. Szczegółowy zakres prac objętych niniejszym zamówieniem zawarty jest
w dokumentacji projektowej tj.:
- zał. nr 4.1 – Projekt budowlano-wykonawczy,
- zał. nr 4.2 - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR),
- zał. nr 4 .3 – Przedmiar robót
6. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z w/w dokumentacji.
7. Realizacja zmówienia nastąpi na zasadach określonych w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SWZ.
8. Jeżeli dokumentacja wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia,
wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów(wraz z ofertą), uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie przez Zamawiającego, która będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji „równoważników”. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
9. Opisując przedmiot zamówienia w załączonym Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu do każdego zamieszczonego takiego opisu towarzyszą wyrazy "lub równoważne”.
10. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INNERGO Systems Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9522064794
7.3.3) Ulica: św. Jacka Odrowąża 15
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-12INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ,,Budowa centralnej klimatyzacji w budynku Starostwa Powiatowego w Krośnie, etap trzeci (piętro I i II)"
- Budowa placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Krośnie
- Przebudowa ul. Balkonowej w Krośnie
- ORGANIZACJA WYCIECZKI NA SARDYNIĘ DLA PRACOWNIKÓW PAŃSTWOWEJ AKADEMII NAUK STOSOWANYCH W KROŚNIE
- Budowa placu zabaw na terenie Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Krośnie
- Dostawa warzyw i owoców, pieczywa, masełka i wody mineralnej
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Modernizacja oczyszczalni ścieków w Kobylcu - Etap II
- Rozbudowa Żłobka w Zbąszyniu w ramach Programu Aktywny Maluch 2022-2029, edycja 2.
- Budowa sali gimnastycznej, samorządowego żłobka oraz samorządowego przedszkola przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Uszczynie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa zaplecza dydaktycznego na potrzeby praktycznej nauki zawodu wraz z niezbędnym wyposażeniem w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Sandomierzu.
- Budowa oświetlenia ulic w Gdańsku w ramach programu Jaśniejszy Gdańsk Edycja 2025 Etap II
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.