Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00212376/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
- 2023/BZP 00405241/01 - Wynik z dnia 2023-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych, znak sprawy AEZ/S-047/2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wum.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych, znak sprawy AEZ/S-047/20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a0e63b4-eff7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432365
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076365/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.29 Meble biurowe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Pakiet 1, 8 oraz 13: projekt pt.: „Wdrożenie Programu Rozwojowego w oparciu o Centrum Symulacji Medycznych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego” Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, na podstawie umowy dofinansowania nr POWR.05.03.00-00-0013/15-00 z dnia z 1 kwietnia 2016 r.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-047/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 173755,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 – Krzesła konferencyjne z pulpitem – 200 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 45800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 – Krzesła obrotowe – 30 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 22885,20 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 – Fotele biurowe, obrotowe – 15 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 17043,90 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 4 – Taboret – 70 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 6715,80 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 5 – Fotele biurowe, obrotowe – 3 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 973,17 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 6 - Fotel biurowy z wezgłowiem i wysuwanym podnóżkiem – 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.5.5.) Wartość części: 495,12 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 7 - Stół biurowy na stelażu metalowym – 13 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 7104,76 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 8 – Biurka na stelażu metalowym – 10 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 6807,50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 9 - Meble biurowe wykonane z płyty wiórowej trójwarstwowej – 1 kpl.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 3320,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 10 - Szafka z przesuwanymi drzwiczkami – 2 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141100-3 - Regały
4.5.5.) Wartość części: 918,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 11 – Stół konferencyjny – 2 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 565,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 12 - Gablota szklana(witryna ekspozycyjna) – 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39141100-3 - Regały
4.5.5.) Wartość części: 1319,51 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 13 - Stół mobilny ze składanym blatem - 56 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów od 1 do 13, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 do 2.13 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Wartość części: 59808,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2706,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5535,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2706,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOMA R. Kozakiewicz Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 140940312
7.3.3) Ulica: ul. Chorzowska 3,
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2706,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli biurowych
- 06/2025 Dostawa mebli wraz z montażem oraz dostawa krzeseł biurowych do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. K. Jonschera w Łodzi
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Budowa, przebudowa, nadbudowa i rozbudowa infrastruktury edukacyjnej i społecznej w Gminie Dydnia
- Zakup pierwszego wyposażenia w zakresie dostawy i montażu wyposażenia meblowego w ramach utworzenie 50 nowych miejsc opieki
- Remont sal rozpraw w budynku Sądu Rejonowego Katowice-Wschód w Katowicach przy ul. Francuskiej 70a
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.