Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00294078/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00303597/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach MORD w Krakowie, w tym w oddziałach terenowych w Krakowie i Oświęcimiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351391402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowohucka 33a
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-728
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 124235094
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mord.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mord_krakow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
egzaminowanie kandydatów na kierowców i kierowców
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach MORD w Krakowie, w tym w oddziałach terenowych w Krakowie i Oświęcimiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0b20bc2-fb11-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432376
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013378/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi sprzątania w 3 lokalizacjach MORD
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294078
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAZ.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie, w tym w oddziałach terenowych w Krakowie i Oświęcimiu - część I dotyczy siedziby przy ul. Nowohuckiej 33a w Krakowie2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. MORD zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu zadań Zleceniobiorcy (załącznik nr 1 do umowy) w sytuacjach nagłych, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, polegających na konieczności podjęcia natychmiastowej interwencji w celu zapewnienia bieżącego utrzymania czystości.
3. Planowana minimalna łączna dla całego okresu objętego umową liczba roboczogodzin, stanowiących podstawę wyliczenia wynagrodzenia Wykonawcy wynosi: 1368 dla części I. Maksymalna liczba roboczogodzin wynosi 1710 dla części I. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie dni/godzin pracy w zależności od organizacji pracy Ośrodka, w ramach przewidzianej wyżej maksymalnej liczby roboczogodzin.W przypadku pracy Ośrodka przy ul. Nowohuckiej 33a w Krakowie na jedną zmianę, tj. od 6:00 do 14:00 Zamawiający nie będzie korzystał z usług Wykonawcy. Jedna zmiana jest planowana od 1 do 12 lipca oraz od 5 do 16 sierpnia 2024 r. co nie wyczerpuje możliwości pracy na jedną zmianę również w innych okresach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 101743,29 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie, w tym w oddziałach terenowych w Krakowie i Oświęcimiu - część II dotyczy oddziału terenowego przy ul. Balickiej 127 w Krakowie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. MORD zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu zadań Zleceniobiorcy (załącznik nr 1 do umowy) w sytuacjach nagłych, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, polegających na konieczności podjęcia natychmiastowej interwencji w celu zapewnienia bieżącego utrzymania czystości.
3. Planowana minimalna łączna dla całego okresu objętego umową liczba roboczogodzin, stanowiących podstawę wyliczenia wynagrodzenia Wykonawcy wynosi: 984 dla części II. Maksymalna liczba roboczogodzin wynosi 1230 dla części II. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie dni/godzin pracy w zależności od organizacji pracy Ośrodka, w ramach przewidzianej wyżej maksymalnej liczby roboczogodzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 73183,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie, w tym w oddziałach terenowych w Krakowie i Oświęcimiu - część III dotyczy oddziału terenowego przy ul. St. Leszczyńskiej 7 w Oświęcimiu.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. MORD zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu zadań Zleceniobiorcy (załącznik nr 1 do umowy) w sytuacjach nagłych, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, polegających na konieczności podjęcia natychmiastowej interwencji w celu zapewnienia bieżącego utrzymania czystości.
3. Planowana minimalna łączna dla całego okresu objętego umową liczba roboczogodzin, stanowiących podstawę wyliczenia wynagrodzenia Wykonawcy wynosi: 980 dla części III. Maksymalna liczba roboczogodzin wynosi 1225 dla części III. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie dni/godzin pracy w zależności od organizacji pracy Ośrodka, w ramach przewidzianej wyżej maksymalnej liczby roboczogodzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.5.) Wartość części: 72886,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78454,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136714,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78454,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ochrona Mienia Kraków Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793170609
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OCHRONA MIENIA KRAKÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OCHRONA MIENIA KRAKÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78454,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52041,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104390,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52041,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ochrona Mienia Kraków Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793170609
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OCHRONA MIENIA KRAKÓW SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OCHRONA MIENIA KRAKÓW SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52041,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47775,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103965,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47775,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Porządkowa Proffes Damian Zakrzewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492185053
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Damian Zakrzewski Firma Usługowo - Porządkowa "PROFFES"
jakie przetargi wygrała firma
Damian Zakrzewski Firma Usługowo - Porządkowa "PROFFES"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47775,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia ulicznego na ul. Odmogile w Krakowie.
- Dozorowanie i ochrona obiektów Sądu Rejonowego dla Krakowa - Krowodrzy w Krakowie.
- Sukcesywne dostawy kalek i etykiet samoprzylepnych do drukarek termotransferowych
- 388.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wydania otwartej serii edycji źródeł łacińskich pochodzących z XVI, XVII i XVIII w. dla Instytutu Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- USŁUGA WYKONANIA POMIARÓW POLA ELEKTROMAGNETYCZNEGO DLA 51 URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa układu pomiarowego do badań tribiologicznych oraz badań reologicznych w świetle UV dla WIMiR - DE-dzp.272-590/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi sprzątania w obiekcie Akademii Wymiaru Sprawiedliwości zlokalizowanym w Zakopanem (II postępowanie) - nr sprawy 40/zp/24
- Kompleksowe świadczenie usług sprzątania w obiektach Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodzi
- "Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Oświęcimiu"
- Sprzątanie pomieszczeń zakładowych w budynkach PGKiM w Łęczycy Sp. z o.o. w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Usługa sprzątania obiektów teatralnych w Teatrze im. A. Fredry w Gnieźnie
- Świadczenie usług utrzymania czystości w pomieszczeniach budynków Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej - Rzeszów Sp. z o. o.
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.