eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach MORD w Krakowie, w tym w oddziałach terenowych w Krakowie i Oświęcimiu



Ogłoszenie z dnia 2024-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach MORD w Krakowie, w tym w oddziałach terenowych w Krakowie i Oświęcimiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351391402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowohucka 33a

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-728

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 124235094

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@mord.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mord.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/mord_krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


egzaminowanie kandydatów na kierowców i kierowców

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach MORD w Krakowie, w tym w oddziałach terenowych w Krakowie i Oświęcimiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0b20bc2-fb11-11ee-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432376

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013378/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługi sprzątania w 3 lokalizacjach MORD

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00294078

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DAZ.271.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie, w tym w oddziałach terenowych w Krakowie i Oświęcimiu - część I dotyczy siedziby przy ul. Nowohuckiej 33a w Krakowie
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. MORD zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu zadań Zleceniobiorcy (załącznik nr 1 do umowy) w sytuacjach nagłych, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, polegających na konieczności podjęcia natychmiastowej interwencji w celu zapewnienia bieżącego utrzymania czystości.
3. Planowana minimalna łączna dla całego okresu objętego umową liczba roboczogodzin, stanowiących podstawę wyliczenia wynagrodzenia Wykonawcy wynosi: 1368 dla części I. Maksymalna liczba roboczogodzin wynosi 1710 dla części I. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie dni/godzin pracy w zależności od organizacji pracy Ośrodka, w ramach przewidzianej wyżej maksymalnej liczby roboczogodzin.W przypadku pracy Ośrodka przy ul. Nowohuckiej 33a w Krakowie na jedną zmianę, tj. od 6:00 do 14:00 Zamawiający nie będzie korzystał z usług Wykonawcy. Jedna zmiana jest planowana od 1 do 12 lipca oraz od 5 do 16 sierpnia 2024 r. co nie wyczerpuje możliwości pracy na jedną zmianę również w innych okresach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 101743,29 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie, w tym w oddziałach terenowych w Krakowie i Oświęcimiu - część II dotyczy oddziału terenowego przy ul. Balickiej 127 w Krakowie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. MORD zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu zadań Zleceniobiorcy (załącznik nr 1 do umowy) w sytuacjach nagłych, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, polegających na konieczności podjęcia natychmiastowej interwencji w celu zapewnienia bieżącego utrzymania czystości.
3. Planowana minimalna łączna dla całego okresu objętego umową liczba roboczogodzin, stanowiących podstawę wyliczenia wynagrodzenia Wykonawcy wynosi: 984 dla części II. Maksymalna liczba roboczogodzin wynosi 1230 dla części II. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie dni/godzin pracy w zależności od organizacji pracy Ośrodka, w ramach przewidzianej wyżej maksymalnej liczby roboczogodzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 73183,77 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania czystości w budynkach i na posesjach Małopolskiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krakowie, w tym w oddziałach terenowych w Krakowie i Oświęcimiu - część III dotyczy oddziału terenowego przy ul. St. Leszczyńskiej 7 w Oświęcimiu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. MORD zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu zadań Zleceniobiorcy (załącznik nr 1 do umowy) w sytuacjach nagłych, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, polegających na konieczności podjęcia natychmiastowej interwencji w celu zapewnienia bieżącego utrzymania czystości.
3. Planowana minimalna łączna dla całego okresu objętego umową liczba roboczogodzin, stanowiących podstawę wyliczenia wynagrodzenia Wykonawcy wynosi: 980 dla części III. Maksymalna liczba roboczogodzin wynosi 1225 dla części III. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie dni/godzin pracy w zależności od organizacji pracy Ośrodka, w ramach przewidzianej wyżej maksymalnej liczby roboczogodzin.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.5.) Wartość części: 72886,28 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78454,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136714,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78454,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ochrona Mienia Kraków Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793170609

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78454,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52041,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104390,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52041,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ochrona Mienia Kraków Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793170609

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52041,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47775,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103965,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47775,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Porządkowa Proffes Damian Zakrzewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492185053

7.3.4) Miejscowość: Oświęcim

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47775,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.