Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00362378/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa parku miejskiego w Suchedniowie w ramach zadania pn.: Modernizacja Parku Miejskiego w Suchedniowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Suchedniów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Fabryczna 5
1.5.2.) Miejscowość: Suchedniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-130
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@suchedniow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.suchedniow.bip.doc.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Przebudowa parku miejskiego w Suchedniowie w ramach zadania pn.: Modernizacja Parku Miejskiego w Suchedniowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-47afaf54-e172-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432388
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00003442/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Pełnienie nadzoru inwestorkiego nad realizacją zadnaia pn.: "Modernizacja Parku Miejskiego w Suchedniowie".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362378/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GNI.271.12.2022.AJ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania
pn.: Przebudowa parku miejskiego w Suchedniowie w ramach zadania pn.: Modernizacja Parku Miejskiego w Suchedniowie”
2. Zamówienie obejmuje pełnienie w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w zakresie branży architektonicznej (dopuszczalne również uprawnienia branży konstrukcyjno – budowlanej), drogowej, elektrycznej, sanitarnej).
3. Inspektor nadzoru branży architektonicznej (konstrukcyjno – budowlanej) zobowiązany jest wizytować budowę minimum 1 raz w tygodniu każdorazowo, przez co najmniej 2 godziny
w godzinach pracy Zamawiającego przez cały okres realizacji robót budowlanych objętych niniejszym nadzorem.
4. Inspektorzy branżowi zobowiązani są do wizytowania budowy minimum 1 raz w tygodniu w trakcie trwania robót branżowych, każdorazowo przez co najmniej 2 godziny w godzinach pracy Zamawiającego.
5. Obecność poszczególnych inspektorów nadzoru stwierdzana będzie każdorazowo poprzez podpisanie listy obecności w budynku Urzędu Miasta i Gminy w Suchedniowie.
6. Zamawiający informuje, że oferta Wykonawcy oferującego większą ilość wizyt na budowie poszczególnych inspektorów może zdobyć dodatkowe punkty zgodnie z ustalonymi
w postępowaniu kryteriami oceny ofert.
7. Dopuszcza się, aby jedna osoba pełniła funkcję kilku inspektorów w zależności od posiadanych
i wymaganych przez Zamawiającego uprawnień budowlanych.
8. Wskazany w ppkt. 3 i 4 wymiar czasowy należy traktować jako minimalny. Oznacza to, że inspektorzy muszą być obecni zawsze wtedy, kiedy ich obecność jest wymagana. Inspektorzy muszą również być obecni na budowie na każde wezwanie Zamawiającego.
9. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego zobowiązani będą wykonywać czynności w sposób określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
10. Zakres rzeczowy inwestycji objętej nadzorem obejmuje m.in.: kompleksową przebudowę parku miejskiego w Suchedniowie (gmina Suchedniów, powiat skarżyski, województwo świętokrzyskie). Zadanie zlokalizowane jest na działkach o nr ewid. geod. 6552/1, 3137/1,6506/55, 6506/54.
W ramach zadnia planuje się budowę elementów małej architektury: altany, elementów placu zabaw, ławek, stołów, cokołów na rzeźby, tablic, leżaków, koszy na śmieci, fontanny pływającej podajnika na ziarna, pochylni. Ponadto zadanie obejmuje budowę pomostów o długości do 25 m
i wysokości do 2,5, wymianę barierek, wykonanie nasadzeń oraz systemu nawadniania, budowę toalety publicznej. Zakres rzeczowy obejmuje budowę niezbędnej infrastruktury zasilającej wybudowane obiekty, oświetlenia. Cały obiekt zaprojektowano z uwzględnieniem przystosowania go do potrzeb osób niepełnosprawnych.
11. W ramach zadania przewiduje się niżej wskazane rodzaje prac:
- roboty rozbiórkowe,
- zabezpieczenie terenu budowy,
- zabezpieczenie drzew istniejących zlokalizowanych bezpośrednio przy elementach przeznaczonych do rozbiórki,
- roboty montażowe,
- roboty instalacyjne,
- wycinka drzew obumarłych (5 szt. oraz 4 szt. ze względu na kolizje),
- roboty ziemne,
- roboty towarzyszące,
- wykonanie nowych nasadzeń wraz z systemem nawadniania,
- budowę elementów małej architektury,
- wykonanie robót z zakresu branży elektrycznej,
- wymianę umocnienia brzegu zbiornika wodnego.
Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w SWZ dostępnej na stronie internetowej prowadzonego postępowania: https://miniportal.uzp.gov.pl/
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49972,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JMS Sylwester Liwocha
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591861507
7.3.4) Miejscowość: Zagnańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 26-050
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
INNE PRZETARGI SUCHEDNIÓW
więcej: przetargi SUCHEDNIÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inż. Kontraktu wraz Nadzorem Inwest. dla Projektu pn. "Poprawa efektywności energet. dwóch bud. szkolnych w Brzegu Dolnym (SP nr 5 oraz SP nr 6 )"
- SPRAWOWANIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO NAD REALIZACJĄ ZADANIA "BUDOWA PRZEDSZKOLA GMINNEGO W MIEJSCOWOŚCI KĘBŁOWO - W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. "Modernizacja kompleksów sportowych "Moje boisko - Orlik 2012"
- Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji inwestycji pn. "Przebudowa budynku odpraw autokarów (BOA) na wjazd do UE na Drogowym Przejściu Granicznym w Medyce."
- "Dokończenie inwestycji pn. "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Sienkiewicza 63 oraz zagosp. terenu z infrastrukturą techniczną i małą architekturą"
- Rewitalizacja obszarów miejskich wraz z działaniami na sieci wodociągowej
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.