Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00391235/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO NOWY DWÓR MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zakroczymska 30
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nowydwormaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nowydwormaz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b680892c-4ae0-11ed-8832-4e4740e186ac1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 20222.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b680892c-4ae0-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00336862/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00391235/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WPI.271.1.29.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022” dofinansowanego z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach programu „Mazowsze dla klimatu 2022”.2. Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022 należy wykonać w 3 następujących Częściach:
1) Część 1 – Wykonanie nasadzeń roślinami w 5 lokalizacjach na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
2) Część 2 – Wykonanie tzw. „zielonego dachu” na budynku publicznego szaletu miejskiego.
3) Część 3 – Wykonanie 10 „zielonych przystanków” składających się z ażurowego stelaża oraz nasadzeń roślinnością pnącą na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
3. Kody CPV:
77300000-3 usługi ogrodnicze
77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45223100-7 montaż konstrukcji metalowych
45112713-6 roboty w zakresie kształtowania ogródków dachowych
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.5.) Wartość części: 40992,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022” dofinansowanego z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach programu „Mazowsze dla klimatu 2022”.2. Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022 należy wykonać w 3 następujących Częściach:
1) Część 1 – Wykonanie nasadzeń roślinami w 5 lokalizacjach na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
2) Część 2 – Wykonanie tzw. „zielonego dachu” na budynku publicznego szaletu miejskiego.
3) Część 3 – Wykonanie 10 „zielonych przystanków” składających się z ażurowego stelaża oraz nasadzeń roślinnością pnącą na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
3. Kody CPV:
77300000-3 usługi ogrodnicze
77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45223100-7 montaż konstrukcji metalowych
45112713-6 roboty w zakresie kształtowania ogródków dachowych
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45112713-6 - Roboty w zakresie kształtowania ogródków dachowych
4.5.5.) Wartość części: 28000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022” dofinansowanego z budżetu Województwa Mazowieckiego w ramach programu „Mazowsze dla klimatu 2022”.2. Poprawa jakości klimatu poprzez modernizację terenów zieleni w Nowym Dworze Mazowieckim 2022 należy wykonać w 3 następujących Częściach:
1) Część 1 – Wykonanie nasadzeń roślinami w 5 lokalizacjach na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
2) Część 2 – Wykonanie tzw. „zielonego dachu” na budynku publicznego szaletu miejskiego.
3) Część 3 – Wykonanie 10 „zielonych przystanków” składających się z ażurowego stelaża oraz nasadzeń roślinnością pnącą na terenie miasta Nowy Dwór Mazowiecki.
3. Kody CPV:
77300000-3 usługi ogrodnicze
77310000-6 usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45223100-7 montaż konstrukcji metalowych
45112713-6 roboty w zakresie kształtowania ogródków dachowych
4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 77300000-3 - Usługi ogrodnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
4.5.5.) Wartość części: 57000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51250 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51980 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mir- Garden Mirosław Wiktorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 536 100 86 81
7.3.4) Miejscowość: Pomiechówek
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIR-GARDEN Mirosław Wiktorowicz
jakie przetargi wygrała firma
MIR-GARDEN Mirosław Wiktorowicz
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiajacy unieważnił postępowanie w części 2 zamówienia, ponieważ jedyna złożona na jej realizację oferta podlegała odrzuceniu
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26900 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64490 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64490 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64490 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RusztowaniaNDM Bartosz Jankowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311493208
7.3.4) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64490 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-11-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- Oprac. dok. proj.-koszt. remontu kotł. olej. o mocy 2x90 kW oraz pomieszczenia magazynu oleju z uwzględnieniem remontu dachu nad pomieszczeniami budynku nr 75 na terenie komp. wojsk. w m. Podebłocie
- Opracowanie dok. proj.-koszt. na budowę instalacji gazu średniego ciśnienia do kotłowni w budynkach K.T.-1, 9, 12, 76 wraz z punktami redukcyjnym gazu na terenie komp. wojsk. w m. Toruń
- SVA/BZ/4620-21/2024: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem do AMW SINEVIA Sp. z o.o.
- SVA/W/J/4620-37/2024: Zakup podnośnika przegubowego
- Dostawa liczników energii elektrycznej zdalnego odczytu
- Oprac. dok. proj.-koszt. na bud. zew. inst. odb. c.o. wraz z węz. przyłącz. oraz zew. inst. odbiorczej ciepłej wody użyt. z kot. gaz. w bud. nr 1 na terenie komp. wojsk. przy ul. Okólnej w m. Toruń
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie terenu zbierania wód opadowych przy osiedlu 600-lecia jako ekoparku w ramach zadania "Czynna ochrona torfowiska na terenie gminy Murowana Goślina jako elementu (...) część nazwy"
- PIĘKNA, ZIELONA RADIOSTACJA - Kwitnące Bramy Osiedla
- Zakładanie i utrzymywanie terenów zieleni na terenie Miasta i Gminy Olkusz w 2025 r.
- Wykonanie rewitalizacji, demontażu starego syst. nawadn. z montaż. nowego syst. nawadn. i prowadzenia 3l pielęgnacji Ogrodu Profesorskiego-Collegium Witkowskiego rej. A-755 dz. ew.369/1 obręb ew. 1
- Sadzenie drzew na terenie miasta Sopotu wraz z ich trzyletnią pielęgnacją
- Przebudowa nawierzchni wyspy środkowej ronda PCK w ciągu alei Wojska Polskiego w Pile
więcej: Roboty w zakresie kształtowania ogródków dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.