eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz przeprowadzeniem instruktażu z obsługi w obiektach KAS woj. kujawsko-pomorskiego.



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz przeprowadzeniem instruktażu z obsługi w obiektach KAS woj. kujawsko-pomorskiego.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dr. Emila Warmińskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-950

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.bydgoszcz@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z niezbędnym oprogramowaniem oraz przeprowadzeniem instruktażu z obsługi w obiektach KAS woj. kujawsko-pomorskiego.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f6821ec-5df4-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432403

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00131378/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytorów na klucze wraz z niezbędnym oprogramowaniem, przeprowadzeniem instruktarzu z obsługi w obiektach KAS woj. kuj. - pom.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w Rozdziale III SWZ: "Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej".

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w Rozdziale XV SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w Rozdziale XV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 0401-ILZ.260.2.10.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 9

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Izbie Administracji Skarbowej w Bydgoszczy, ul. Czartoryskiego 20 –depozytor na 48 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Radziejowie, ul. Rolnicza 6 – depozytor na 48 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Tucholi, Plac Zamkowy 4 - depozytor na 48 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Brodnicy, ul. Sikorskiego 19 - depozytor na 72 breloki (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Świeciu, ul. 10 Lutego 16 - depozytor na 72 breloki (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Żninie, ul. Klemensa Janickiego 18 - depozytor na 60 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Nakle nad Notecią, ul. Sądowa 8 - depozytor na 60 breloków (komplety kluczy) 10 skrytek na kasetki plombowane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Sępólnie Krajeńskim, ul. Tadeusza Kościuszki 22 -depozytor na 48 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Rypinie, ul. Dojazdowa 10 - depozytor na 48 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Wąbrzeźnie, ul. Macieja Rataja 2 - depozytor na 36 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie depozytora kluczy w Urzędzie Skarbowym w Aleksandrowie Kujawskim, ul. Kościelna 18 - depozytor na 36 breloków (komplety kluczy) + 10 skrytek na kasetki plombowane.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa, montaż, podłączenie, konfiguracja i uruchomienie 1 depozytora do przechowywania kluczy na zewnątrz budynku w Urzędzie Skarbowym w Brodnicy, ul. Sikorskiego 19 wraz z oprogramowaniem niezbędnym do obsługi depozytora, przeprowadzenie instruktażu z obsługi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 44421721-7 - Kasety depozytowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44421600-3 - Zamki do sejfów depozytowych

31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne

51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odporność urządzenia na włamanie

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:
1) wykonali a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – tym okresie, należycie co najmniej jedną dostawę depozytorów o podobnych parametrach o wartości nie mniejszej niż:
a) dla część I -22 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100),
b) dla część II – 22 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100),
c) dla części III – 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100),
d) dla części IV – 25 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100),
e) dla części V – 25 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100),
f) dla część VI – 22 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100),
g) dla część VII – 22 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych 00/100),
h) dla części VIII – 16 500,00 zł brutto (słownie: szesnaście tysięcy pięćset złotych 00/100),
i) dla części IX – 8 000,00 zł brutto (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, winien posiadać doświadczenie wymagane łącznie dla tych części zamówienia, na które składa ofertę:
- np. jeżeli Wykonawca składa ofertę na I, II i III część zamówienia winien wykazać,
że wykonał należycie trzy dostawy, w tym: jedną odpowiadającą swoim zakresem przedmiotowi części I zamówienia o wartości minimum 22 000,00 zł brutto, jedną odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi części II zamówienia o wartości minimum 22 000,00 zł brutto i jedną odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi części III zamówienia o wartości minimum 30 000,00 zł brutto;
-lub jedną odpowiadające swoim zakresem przedmiotowi tych części zamówienia, na ogólną wartość nie mniejszą niż 74 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca będzie obowiązany do złożenia:
1) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego w rozdziale XX ust. 1-2 SWZ, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca, będzie obowiązany do złożenia:
1) wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ), przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy działający wspólnie, spełniający wymagania określone w rozdziale XIX ust. 1 SWZ.
2. W Formularzu ofertowym należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Warunki określone w rozdziale XX ust. 1 i 2 SWZ każdy z Wykonawców powinien spełniać samodzielnie.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek udziału w postępowaniu o którym mowa w rozdziale XIX ust. 2 SWZ może zostać spełniony przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy – do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynikać będzie zakres umocowania – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
6. Oferta winna być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
7. Wszelka korespondencja dokonywana będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
8. W przypadku wyboru oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w granicach unormowanych w art. 455 ustawy Pzp.
2. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy
w przypadkach, gdy:
1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty, w szczególności w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, dotyczących przedmiotu zamówienia w wyniku zmiany ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2023 r. poz. 1570), które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, a przed wykonaniem przez Wykonawcę obowiązku po wykonaniu którego Wykonawca jest uprawniony do uzyskania wynagrodzenia, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek ww. podatku ulega zmianie kwota podatku oraz wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające podatek od towarów i usług;
2) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub gdy zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w szczególności w przypadku, gdy producent wprowadza nowe wersje (charakteryzujące się wyższymi parametrami) zamawianego urządzenia lub gdy produkt stanowiący przedmiot oferty został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji, a proponowany przez Wykonawcę produkt posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności:
a) niż produkt będący przedmiotem umowy oraz,
b) niż określone dla zmienianego produktu w SWZ,
c) w zakresie pozostałych cech i parametrów, gdy zmiana jest obojętna lub korzystna dla Zamawiającego.
Warunki dostawy, świadczenia usług, w tym gwarancyjnych, pozostają bez zmian a wynagrodzenie Wykonawcy w wyniku takiej zmiany nie może zostać zwiększone.
3) niezbędna jest zmiana terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu – o czas niezbędny na ustanie przeszkody generującej zmianę;
4) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania umowy, nie powodujących zmiany przedmiotu umowy.
4. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 jest złożenie pisemnego wniosku przez Wykonawcę, zawierającego uzasadnienie faktyczne i prawne.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-10-18 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://ias-bydgoszcz.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-18 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-11-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 40 dni kalendarzowych, nie później niż do 15 grudnia 2023 r., licząc od dnia podpisania umowy (dla zamówienia podstawowego), w zależności od tego który z tych terminów nastąpi pierwszy.
2. Realizacja przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie 40 dni kalendarzowych, liczonych od dnia doręczenia Wykonawcy informacji o wykorzystaniu prawa opcji nie później jednak niż do 15 grudnia 2023 r., w zależności od tego który z tych terminów nastąpi pierwszy.
3. Datą realizacji przedmiotu zamówienia jest data podpisania przez upoważnione osoby protokołu końcowego odrębnie dla każdej części (stanowiącego załącznik nr 3 do umowy), bez zastrzeżeń.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.