Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00371207/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulicy Wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Sokołowie Podlaskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Sokołów Podlaski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582859
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wolności 21
1.5.2.) Miejscowość: Sokołów Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sokolowpodl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolowpodl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bdecc1af-2d53-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulicy Wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Sokołowie Podlaskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bdecc1af-2d53-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050505/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa ulicy Wiejskiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Sokołowie Podlaskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371207
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie niezbędnych pozwoleń (zgłoszeń) oraz wykonanie robót budowlanych w tym:
1) roboty rozbiórkowe, frezowanie nawierzchni bitumicznej,
2) ścinka poboczy,
3) mechaniczne oczyszczenie nawierzchni,
4) roboty ziemne,
5) ustawienie krawężników, oporników i obrzeży betonowych,
6) budowa i przebudowa przepustów rurowych PEHD śr. 100cm;
7) wykonanie podbudowy zjazdów, dróg dla pieszych i peronów,
8) wykonanie nawierzchni jezdni drogi powiatowej,
9) przebudowa i budowa skrzyżowań,
10) przebudowa i budowa zjazdów,
11) wykonanie poboczy,
12) oznakowanie poziome i pionowe oraz ustawienie elementów bezpieczeństwa ruchu drogowego wynikające z zatwierdzonej SOR,
13) zabezpieczenie i przebudowa kolidujących urządzeń obcych infrastruktury pod i nadziemnej zgodnie z podanymi warunkami technicznymi ich właścicieli,
14) wycinka i karczowanie drzew i krzewów kolidujących z inwestycją,
15) wykonanie odwodnienia drogi,
16) modernizacja oświetlenia ulicznego
17) roboty wykończeniowe i porządkowe zarówno w pasie drogowym jak i poza nim na działkach przyległych - naruszonych przez Wykonawcę w czasie realizacji robót,
18) wykonanie kanału technologicznego (jeśli wymagane),
19) przygotowanie dokumentów do wniosku o pozwolenia na użytkowanie i zgłoszenia zakończenia robót,
20) sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej,
21) wszelkie inne roboty jakie okażą się niezbędne dla wykonania przedmiotu zamówienia.
Uwaga: Materiały z rozbiórki, w szczególności destrukt, kostka betonowa brukowa, itp. należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego.
2. Szczegóły dotyczące opracowania dokumentacji projektowej
Wymagania projektowe:
1. Zakres prac projektowych związanych z przebudową ul. Wiejskiej należy ustalić na podstawie oględzin oraz posiadanego przez Zamawiającego programu funkcjonalno- użytkowego.
2. Projektant (przez Projektanta rozumie się Wykonawcę robót części projektowej) opracuje komplet dokumentacji projektowej oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych STWIORB, itp)
3. Projektant dokona wizji w terenie i wykona mapę do celów projektowych w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia
4. Projektant wykona w pierwszej kolejności koncepcję projektową i przedstawi ją Zamawiającemu do zaakceptowania przed przystąpieniem do projektowania szczegółowego. Szczegóły uzgodnień zostały zawarte w Programie funkcjonalno-użytkowym (patrz P.F.U pkt 2.1 Opis wymagań zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia)
Koncepcja i dokumentacja projektowa powinny zostać sporządzone w oparciu o wytyczne w programie funkcjonalno-użytkowym. Podczas projektowania dopuszcza się zastosowanie innych rozwiązań w przypadku, gdy są uzasadnione - wprowadzają usprawnienia, lepsze technologie lub poprawiają funkcjonalność projektowanego obiektu. Każdorazowo rozwiązanie takie należy uzgodnić z Zamawiającym.
5. Projektant opracuje dokumentację projektowo-kosztorysową w zakresie niezbędnym do:
a) uzyskania pozwolenia na budowę - jeśli jest wymagane lub zgłoszenia (powyższe Projektant ustali z organem administracji architektoniczno-budowlanej tj. Starostwem Powiatowym w Sokołowie Podlaskim
b) wykonania robót przez wykonawcę robót
c) oddania do użytkowania
6. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna zawierać:
a) projekt architektoniczno-budowlany / zgłoszenie wykonania robót budowlanych w zakresie wszystkich wymaganych branż (w tym drogowa, instalacje sanitarne),
b) projekty techniczne w zakresie wszystkich wymaganych branż wraz ze stosownymi załącznikami,
c) decyzję o ustaleniu lokalizacji celu publicznego lub decyzji o warunkach zabudowy (jeśli jest wymagana),
d) wypisy z rejestru gruntów (jeśli są wymagane),
e) kosztorysy inwestorskie w zakresie wszystkich branż wraz z przedmiarami (w tym drogowa, instalacje sanitarne)
f) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych STWIORB w zakresie wszystkich branż (w tym drogowa, sanitarna),
g) wszelkie inne uzgodnienia i decyzje niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót w przypadku, jeśli jest wymagane,
h) pisemne zgody właścicieli działek sąsiednich, jeśli są wymagane dla realizacji inwestycji, w tym decyzje zarządcy pasa drogowego (powiat Sokołowski)
7. Projektant opracuje dokumentację w wersji papierowej:
a) projekt architektoniczno-budowlany / zgłoszenie wykonania robót budowlanych (wraz ze stosownymi załącznikami) w zakresie wszystkich wymaganych branż (w tym drogowa, instalacje sanitarne) w 6 egz.
b) projekty techniczne w zakresie wszystkich wymaganych branż (w tym drogowa, instalacje sanitarne)w 6 egz.
c) kosztorysy i przedmiary w 1 egz.
d) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych STWIORB w zakresie wszystkich wymaganych branż – do uzgodnienia z Zamawiającym w 3 egz.
e) wersję elektroniczną dokumentacji na nośniku elektronicznym w formacie PDF oraz w formatach przetwarzalnych (opis w formacie .doc, kosztorys w formacie.ath lub .kst, rysunki w formacie .dwg)
8. Dokumentacja projektowo-kosztorysowa winna być zaopatrzona w wykaz opracowań oraz pisemne oświadczenie Projektanta, iż jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami oraz normami, i że zostaje wydana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć (w tym uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia oraz wykonania robót przez Wykonawcę i oddania do użytkowania).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233251-3 - Wymiana nawierzchni
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1990389,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2229877,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1990389,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Adam Witkowski P.W. WIKRUSZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8241589257
7.3.3) Ulica: kolonie 1a
7.3.4) Miejscowość: Miedzna
7.3.5) Kod pocztowy: 07-106
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1990389,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI Z SOKOŁOWA PODLASKIEGO
- Zakup energii elektrycznej dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
- Pielęgnacja terenów zieleni miejskiej wraz z utrzymaniem czystości alejek, placów miejskich i ciągów pieszo - rowerowych w Sokołowie Podlaskim
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2024/2025"
- Usługi doradcze z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz wykonywanie czynności techniczno-konfiguracyjno-organizacyjnych podnoszących poziom cyberbezpieczeństwa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej zespołu budynków jednorodzinnych dwulokalowych w zabudowie szeregowej w miejscowości Twardogóra.
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ OBIEKTÓW KUBATUROWYCH W OSTRÓDZIE
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej dla zadania pn. Rozbudowa drogi gminnej nr 105737 L w miejscowości Trawniki.
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego, zlokalizowanego na działce ewid. nr 173/4 w Złotym Stoku, w tym zwiększenie pojemności zbiornika wodnego" - w formule ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.