eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodelBudowa garażu na potrzeby OSP w Godowie oraz modernizacja budynku remizy OSP w Chodlu



Ogłoszenie z dnia 2024-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa garażu na potrzeby OSP w Godowie oraz modernizacja budynku remizy OSP w Chodlu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodel

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019856

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 24

1.5.2.) Miejscowość: Chodel

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-350

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.chodel@eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodel.gmina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c35c68e7-f7f7-11ee-8d01-6607a228ef1b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa garażu na potrzeby OSP w Godowie oraz modernizacja budynku remizy OSP w Chodlu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c35c68e7-f7f7-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00010816/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa garażu dla OSP w Godowie i termomodernizacja remizy OSP w Chodlu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281773

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa garażu na potrzeby OSP w Godowie oraz modernizacja budynku remizy OSP w Chodlu.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
2.1. Zadanie 1 – Budowa garażu na samochód pożarniczy wraz z infrastrukturą w Godowie;
2.2. Zadanie 2 - Modernizacja budynku remizy OSP w Chodlu.
3. Niniejsza inwestycja jest przewidziana do dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, zwanego dalej „Programem” zgodnie ze wstępną promesą NR Edycja6PGR/2023/4839/PolskiLad dotyczącą realizacji przez Gminę Chodel Inwestycji: Budowa garażu na potrzeby OSP w Godowie oraz modernizacja budynku remizy OSP w Chodlu
4. Zakres zamówienia obejmuje zrealizowanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (dokumentację techniczną), pod nadzorem osoby posiadającej stosowne uprawnienia budowlane, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp, a w szczególności:
4.1. Zadanie 1 – Budowa garażu na samochód pożarniczy wraz z infrastrukturą w Godowie:
4.1.1. rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczego;
4.1.2. budowę budynku garażu na samochód pożarniczy;
4.1.3. wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacji sanitarnej oraz instalacji elektrycznej i odgromowej z instalacją fotowoltaiczną;
4.1.4. wykonanie przyłącza do sieci wodociągowej, kanalizacyjnego oraz do sieci elektrycznej;
4.1.5. wykonanie systemu alarmowego SSWiN, systemu monitoringu zewnętrznego oraz systemu kontroli dostępu drzwi zewnętrznych (wraz zastosowaniem odpowiednich drzwi zewnętrznych);
4.1.6. wykonanie elementów zagospodarowania terenu (nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, tereny zielone);
4.1.7. zapewnienie obsługi geodezyjnej prowadzonych robót;
4.2. Zadanie 2 - Modernizacja budynku remizy OSP w Chodlu:
4.2.1. wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ścian fundamentowych;
4.2.2. wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych;
4.2.3. wykonanie izolacji termicznej dachu;
4.2.4. wymianę pokrycia dachowego wraz z przedłużeniem okapów (z uwagi na wykonaną izolację termiczną ścian), obróbkami blacharskimi, orynnowaniem, wentylatorami dachowymi wyciągowymi;
4.2.5. wykonanie instalacji odgromowej budynku;
4.2.6. wykonanie remontu posadzek w garażach;
4.2.7. dostawę i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej, odtworzenie zamurowanych otworów drzwiowych;
4.2.8. wykonanie remontu pomieszczeń wewnątrz (sanitariaty, komunikacja, klatka schodowa) wraz z wykonaniem robót branży elektrycznej i sanitarnej;
4.2.9. wymiana oświetlenia zewnętrznego na LED;
4.3. Dostarczenie oraz zamontowanie na odpowiednich budynkach napisów 3D z tworzywa sztucznego o treści „OSP Godów” oraz „OSP Chodel” złożonych z pojedynczych liter koloru czerwonego o wysokości 50-70 cm każda, montaż liter na dystansach min. 2 cm od ściany (ostateczna forma napisów do uzgodnienia z Zamawiającym);
4.4. Wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru;
4.5. Wykonanie dokumentacji powykonawczej;
4.6. Prowadzenie dziennika budowy;
4.7. Przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 1 egz. operatu kolaudacyjnego, w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej (.pdf), który ma zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów: wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą oddzielnie dla każdej branży w formie gis/cad i wersji papierowej (w ilości po 3 egz.) – dot. Zadania 1, dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz niezbędne dokumenty do przekazania obiektu do użytkowania;
4.8. Uporządkowanie terenu inwestycji;
4.9. Przekazanie zrealizowanych robót własnościowym dysponentom;
4.10. Wykonawca jest zobowiązany wykonać również inne prace związane z realizacją zakresu określonego w załączonej dokumentacji projektowej.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 1 do SWZ) oraz załącznik nr 6 – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45262522-6 - Roboty murarskie

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1642049,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2583000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1642049,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAFAŁ JANCZURA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 60631857

7.3.3) Ulica: PIŁSUDSKIEGO

7.3.4) Miejscowość: CHODEL

7.3.5) Kod pocztowy: 24-350

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1642049,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.