Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00369533/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00387595/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek w ramach projektu pn. "Modernizacja i doposażenie SOR oraz pracowni"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790319362
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szpitalna 60
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 56 29 535
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpital.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek w ramach projektu pn. "Modernizacja i doposażenie SOR oraz pracowni"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-751f77a0-2c8a-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432515
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071398/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja pomieszczeń SOR wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369533
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 27/TP/AK/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Modernizacja podjazdu dla karetek Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania określony jest w Załącznikach nr 5 do SWZ.
2) Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. intencją Zamawiającego było przedstawienie "typu" towaru spełniającego wymagania Zamawiającego. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim wskazaniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze parametry,
standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne niż wskazane w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3) Zgodnie art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób
określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
4) W szczególności następujących czynności: wykonanie robót wyburzeniowych, murarskich, wykończeniowych,
konstrukcyjnych, robót w zakresie instalacji elektrycznych, oraz robót w zakresie instalacji sanitarnych,
5) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od podpisania umowy imiennego wykazu
ww. osób wraz z określeniem wykonywanych przez nie czynności oraz oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na
podstawie umowy o pracę. Analogiczny wykaz osób wraz z oświadczeniem dotyczącym zatrudnienia ww. osób na podstawie umowę o pracę i niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć na każde żądanie Zamawiającego. Powyższy obowiązek dotyczy również wszystkich
podwykonawców uczestniczących w procesie realizacji zadań w ramach procedury.
6) Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę/Podwykonawcę faktu zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę.
7) W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości dotyczących zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega możliwość poinformowania o tym fakcie Państwowej Inspekcji Pracy, ponadto
upoważniony będzie do naliczenia kary umownej.
8) Sposób prowadzenia prac nie może znacząco wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót
budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości na terenie placu budowy, szlakach
komunikacyjnych oraz terenów sąsiednich. 9) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych w sposób gwarantujący możliwość bieżącej eksploatacji całego obiektu.
10) Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz
oceny warunków związanych z wykonaniem prac stanowiących przedmiot zamówienia. Wizja może być przeprowadzona po
wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
11) Wszystkie materiały winien zapewnić Wykonawca robót budowlanych (koszt należy uwzględnić w ofercie).
12) W zakres przedmiotu umowy wchodzą również te prace, których konieczność ujawni się w trakcie realizacji niniejszej
umowy, a które w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca robót budowlanych może
przewidzieć zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i administracyjnymi, jak
również te, które można było przewidzieć na podstawie postanowień niniejszej umowy.
13) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub
szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć,
że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić
wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, a nie
wskazanie na konkretny wyrób danego producenta. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim wskazaniom towarzyszą
wyrazy "lub równoważne". W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania
równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze parametry, standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne niż
wskazane w SWZ Zgodnie art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość
złożenia oferty. równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez Wykonawcę produkt równoważny będzie
spełniał minimum wymogów tej samej klasy jakiej oczekuje Zamawiający, tzn. będzie odpowiadał wymaganiom opisanym
przez Zamawiającego w SWZ. Asortyment zaproponowany jako równoważny nie może odbiegać jakością, standardem,
parametrami technicznymi od założonych przez Zamawiającego. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który
posiada te same lub lepsze od opisanych w SWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób
nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie aparatu zgodnie z jego przeznaczeniem. Wykonawca, który powołuje się na
rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone
przez Zamawiającego (art. 101 ust. 5 ustawy Pzp). Ciężar dowodowy w zakresie udowodnienia równoważności
zaoferowanych rozwiązań z rozwiązaniami opisanymi poprzez wskazanie przykładowego znaku towarowego, patentu lub
pochodzenia, spoczywa na Wykonawcy, składającym ofertę równoważną.
14) Z uwagi na fakt, iż roboty budowlane będą prowadzone przy obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie, zgodnie z harmonogramem opracowanym przez
Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Sposób prowadzenia prac nie może znacząco wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych w sposób gwarantujący
możliwość bieżącej eksploatacji całego obiektu. Wymagane technologią warunkowe, chwilowe przerwy w dostawach poszczególnych mediów dla części szpitala niebędącej przedmiotem inwestycji, należy ograniczyć do niezbędnego minimum, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym (wymagana zgoda Zamawiającego).
15) Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, zwanym dalej
harmonogramem, opracowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego.
16) Wykonawca przygotuje w terminie 2 dni roboczych harmonogram i uzgodni go z Zamawiającym przed zawarciem
umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
17) Gwarancja za wykonane roboty i zainstalowane materiały minimum 36 miesięcy i 36 miesięcy rękojmi dotyczy cz. I
postepowania i minimum 24 miesięcy i 24 miesiące rękojmi dotyczy cz. II.
18) Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiary robót dołączone do SWZ mają jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty.
19) Miejsce realizacji: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45421148-3 - Instalowanie bram
4.5.5.) Wartość części: 400000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego z wykonaniem poczty pneumatycznej1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania określony jest w Załącznikach nr 6 do SWZ.
2) Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia został określony przez wskazanie znaków towarowych, patentów, pochodzenia itp. intencją Zamawiającego było przedstawienie "typu" towaru spełniającego wymagania Zamawiającego. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim wskazaniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze parametry, standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne niż wskazane w SWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wskazać w złożonej ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
3) Zgodnie art. 95 ustawy PZP Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane jeśli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.).
4) W szczególności następujących czynności: wykonanie robót wyburzeniowych, murarskich, wykończeniowych, konstrukcyjnych, robót w zakresie instalacji elektrycznych, oraz robót w zakresie instalacji sanitarnych,
5) Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu w terminie 3 dni od podpisania umowy imiennego wykazu ww. osób wraz z określeniem wykonywanych przez nie czynności oraz oświadczeniem potwierdzającym zatrudnienie ich na podstawie umowy o pracę. Analogiczny wykaz osób wraz z oświadczeniem dotyczącym zatrudnienia ww. osób na podstawie umowę o pracę i niezaleganiu z wypłatą wynagrodzenia na dzień złożenia oświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć na każde żądanie Zamawiającego. Powyższy obowiązek dotyczy również wszystkich podwykonawców uczestniczących w procesie realizacji zadań w ramach procedury.
6) Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu umowy ma prawo żądania udokumentowania przez Wykonawcę/Podwykonawcę faktu zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę.
7) W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości dotyczących zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający zastrzega możliwość poinformowania o tym fakcie Państwowej Inspekcji Pracy, ponadto upoważniony będzie do naliczenia kary umownej.
8) Sposób prowadzenia prac nie może znacząco wpływać na funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i czystości na terenie placu budowy, szlakach komunikacyjnych oraz terenów sąsiednich.
9) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych w sposób gwarantujący możliwość bieżącej eksploatacji całego obiektu.
10) Zamawiający umożliwi Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem realizacji robót oraz oceny warunków związanych z wykonaniem prac stanowiących przedmiot zamówienia. Wizja może być przeprowadzona po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym.
11) Wszystkie materiały winien zapewnić Wykonawca robót budowlanych (koszt należy uwzględnić w ofercie).
12) W zakres przedmiotu umowy wchodzą również te prace, których konieczność ujawni się w trakcie realizacji niniejszej umowy, a które w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca robót budowlanych może przewidzieć zgodnie z wiedzą techniczną, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi i administracyjnymi, jak również te, które można było przewidzieć na podstawie postanowień niniejszej umowy.
13) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub
szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć,
że Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, a nie wskazanie na konkretny wyrób danego producenta. Ponadto należy przyjąć, że wszystkim takim wskazaniom towarzyszą wyrazy "lub równoważne". W związku z tym, dopuszczalne jest zaoferowanie przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego, które zagwarantuje nie gorsze parametry, standardy techniczno-jakościowe oraz funkcjonalne niż wskazane w SWZ Zgodnie art. 101 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty. równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez Wykonawcę produkt równoważny będzie spełniał minimum wymogów tej samej klasy jakiej oczekuje Zamawiający, tzn. będzie odpowiadał wymaganiom opisanym przez Zamawiającego w SWZ. Asortyment zaproponowany jako równoważny nie może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez Zamawiającego. Za asortyment równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SWZ parametry techniczne i jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie aparatu zgodnie z jego przeznaczeniem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 101 ust. 5 ustawy Pzp). Ciężar dowodowy w zakresie udowodnienia równoważności zaoferowanych rozwiązań z rozwiązaniami opisanymi poprzez wskazanie przykładowego znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, spoczywa na Wykonawcy, składającym ofertę równoważną.
14) Z uwagi na fakt, iż roboty budowlane będą prowadzone przy obiekcie czynnym, wszelkie prace należy wykonywać w
sposób niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających w obiekcie, zgodnie z harmonogramem opracowanym przez
Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego. Sposób prowadzenia prac nie może znacząco wpływać na
funkcjonowanie obiektu. W trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zachowania estetyki i
czystości. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych w sposób gwarantujący
możliwość bieżącej eksploatacji całego obiektu. Wymagane technologią warunkowe, chwilowe przerwy w dostawach poszczególnych mediów dla części szpitala niebędącej przedmiotem inwestycji, należy ograniczyć do niezbędnego minimum, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym (wymagana zgoda Zamawiającego).
15) Przedmiot zamówienia należy wykonywać zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, zwanym dalej harmonogramem, opracowanym przez Wykonawcę i zaakceptowanym przez Zamawiającego.
16) Wykonawca przygotuje w terminie 2 dni roboczych harmonogram i uzgodni go z Zamawiającym przed zawarciem umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
17) System poczty pneumatycznej jest przeznaczony do transportu materiałów biologicznych z poszczególnych obszarów
szpitala, zamówienie obejmuje wykonanie rozbudowy istniejącego sytemu poczty pneumatycznej w Szpitalu Wojewódzkim im. dr. Ludwika Rydygiera. Rozbudowa polegać będzie na dodaniu na oddziale SOR stacji nadawczo-odbiorczej wraz z doprowadzeniem rurociągu poczty oraz włączeniem go do już istniejącej w szpitalu sieci poczty pneumatycznej, oraz wykonaniu projektu pełnobranżowego wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego wszystkich niezbędnych pozwoleń i
uzgodnień ( o ile dotyczy).
18) Po wykonaniu robót Wykonawca ma obowiązek przekazać Zamawiającemu pełna dokumentacje powykonawczą w tym również na montaż i instalację poczty pneumatycznej.
19) Gwarancja za wykonane roboty i zainstalowane materiały minimum 36 miesięcy i 36 miesięcy rękojmi dotyczy cz. I postepowania i minimum 24 miesięcy i 24 miesiące rękojmi dotyczy cz. II.
20) Z uwagi na ryczałtowe wynagrodzenie, przedmiary robót dołączone do SWZ mają jedynie charakter pomocniczy. Przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia (ma funkcję pomocniczą) i nie stanowi podstawy wyceny oferty.
21) Miejsce realizacji: Szpital Wojewódzki im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach, ul. Szpitalna 60, 16-400 Suwałki.
22) Miejsce realizacji zamówienia: kod NUTS: PL 843.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1076400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu albo żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1379990,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1385000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1379990,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPEKTAN Przemysław Bobowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 844-200-58-37
7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 8/2
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1379990,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zmiana przeznaczenia pokoju nauczycielskiego na potrzeby Sali kameralnej Państwowej Szkoły Muzycznej I i II Stopnia w Suwałkach
- Przełożenie przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz remont 5 studni wraz z rozbiórką i odtworzeniem nawierzchni z kostki betonowej do budynku przy ul. Hamerszmita 6 w Suwałkach
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Modernizacja patio w Urzędzie Miejskim przy ul. Mickiewicza 1 w Suwałkach
- Przebudowa schodów wejściowych wraz z zadaszeniem wejścia w szczycie północno - zachodnim budynku przy ul. Pułaskiego 26A w Suwałkach w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012 w SP nr 9 i SP nr 11 w Suwałkach
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
- " Budowa odcinka sieci kanalizacji sanitarnej na odcinku od ul. Witosa do ul. Wólczyńskiej w Sannikach"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.