eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czerwonka Szlachecka"Dostawa oleju opa³owego do budynków administracyjnych i dydaktycznych na terenie Gminy Czerwonka"



Og³oszenie z dnia 2023-10-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa oleju opa³owego do budynków administracyjnych i dydaktycznych na terenie Gminy Czerwonka”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Czerwonka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146131861

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Czerwonka W³o¶ciañska 38

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Czerwonka Szlachecka

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-232

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostro³êcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.czerwonka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa oleju opa³owego do budynków administracyjnych i dydaktycznych na terenie Gminy Czerwonka”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a5d47f2c-6442-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00432573

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00002985/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 "Dostawa oleju opa³owego do budynków administracyjnych i dydaktycznych na terenie Gminy Czerwonka"

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a5d47f2c-6442-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. We wszelkiej korespondencji
zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³ugiwaæ siê bêd± numerem og³oszenia (BZP).
2. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
3. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i
przekazuje siê jako za³±czniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y
bezpo¶redniego zastosowania.
4. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
5. Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnicê
przedsiêbiorstwa”.
6. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do
komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ,
zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej
wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie
ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W
zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane
dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy
plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail:
urzadgminy@czerwonka.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 Ogólnego Rozporz±dzenia o Ochronie Danych (RODO) informujemy, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców bior±cych udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Urz±d Gminy Czerwonka, adres: Czerwonka W³o¶ciañska 38, 06-232 Czerwonka;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mogê siê kontaktowaæ w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za po¶rednictwem poczty elektronicznej: urzadgminy@czerwonka.pl;
3) Administrator bêdzie przetwarza³ Pañstwa dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustaw± z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) w celu zwi±zanym z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) Dane osobowe mog± byæ udostêpnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a tak¿e podmiotom, z którymi Administrator zawar³ umowê w zwi±zku z realizacj± us³ug na rzecz Administratora (np. kancelari± prawn±, dostawc± oprogramowania, zewnêtrznym audytorem). Odbiorcami danych bêd± tak¿e osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Pzp);
5) Administrator nie zamierza przekazywaæ Pañstwa danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej;
6) Maj± Pañstwo prawo uzyskaæ kopiê swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
Dodatkowo zgodnie z art. 13 ust. 2 RODO informujemy, ¿e:
1) Pañstwa dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres wskazany w ustawie Pzp albo w przypadku zamówieñ realizowanych w ramach projektów (np. wspó³finansowanych ze ¶rodków Unii Europejskiej) przez okres wskazany w wytycznych w zakresie kwalifikowalno¶ci wydatków.
2) Przys³uguje Pañstwu prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a tak¿e prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, przy czym:
a. w przypadku obowi±zków wynikaj±cych z art. 15 ust. 1-3 RODO zamawiaj±cy ma prawo ¿±daæ od osoby, której dane dotycz± wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
b. skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania. Prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej w celu ochrony praw innej osoby fizycznej i prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
3) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak¿e niezbêdne do przeprowadzenia postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania danych okre¶la ustawa Pzp.
4) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o Pañstwa dane osobowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SIZG.271.10.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opa³owego lekkiego 0,2 o zawarto¶ci siarki max. 0,20%, i warto¶ci kalorycznej 42,80 MJ/kg. sukcesywnie do budynków administracyjnych i dydaktycznych na terenie Gminy Czerwonka tj:
- Urzêdu Gminy w Czerwonce,
- Gminnego O¶rodka Zdrowia w Czerwonce,
- Biblioteki Publicznej – Centrum Kultury w Czerwonce,
- Szko³y Podstawowej w Czerwonce – dwa punkty dostawy:
piec nr I: Czerwonka W³o¶ciañska 37, 06-232 Czerwonka,
piec nr II Czerwonka W³o¶ciañska 37A, 06-232 Czerwonka.
Minimalne (zgodne z Polsk± Norm± PN-C-96024:2001) warunki, jakim musi odpowiadaæ dostarczany olej opa³owy:
• warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg
• zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,20 %(m/m)
• gêsto¶æ w temp. 15°C nie wy¿sza ni¿ 860 kg/m3
• temperatura zap³onu nie wy¿sza ni¿ 56°C
• zawarto¶æ wody nie wy¿sza ni¿ 200 mg/kg
• lepko¶æ kinematyczna w 20°C nie wy¿sza ni¿ 6 mm2/s
• zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych nie wy¿sza ni¿ 24 mg/kg
• Sk³ad frakcyjny:
do 250 °C destyluje (% V/V), maksimum 65
do 350 °C destyluje (% V/V), minimum 85
• Temperatura p³yniêcia (°C), maksimum – 20
• Pozosta³o¶æ przy koksowaniu z 10% pozosta³o¶ci destylacyjnej (% m/m), maksimum 0,3
• Pozosta³o¶æ po spopieleniu (% m/m), maksimum 0,01
• Barwa czerwona
w ilo¶ci - minimum 20.000 l, maksimum 40.000 l.
2. Zapotrzebowanie ilo¶ciowe na olej opa³owy, okre¶lone w ust. 1, stanowi przewidywane, szacunkowe zapotrzebowanie w okresie wykonania zamówienia. Niewykorzystanie pe³nego limitu ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia nie skutkuje ¿adnymi roszczeniami ze strony Wykonawcy. Przys³uguje mu tylko zap³ata za faktycznie dostarczon± ilo¶æ oleju opa³owego. Przekroczenie maksymalnego zapotrzebowania oleju opa³owego przedstawionego w ust.1 liczone bêdzie na tych samych warunkach okre¶lonych w SWZ i podanej cenie ofertowej.
3. Dostawy odbywaæ siê bêd± sukcesywnie, w miarê potrzeby, ka¿dorazowo na wniosek Zamawiaj±cego, do miejsca przeznaczenia oleju opa³owego dla potrzeb ogrzewania budynków.
4. Rozliczenie ka¿dorazowego tankowania odbywaæ siê bêdzie w oparciu o ilo¶ci rzeczywi¶cie zatankowanego oleju (wed³ug wskazania przep³ywomierza) w temperaturze referencyjnej +15 0C”.
5. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wed³ug Wspólnego S³ownika Zamówieñ (CPV):
- 09135100-5 – olej opa³owy.
6. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ transport oleju opa³owego ¶rodkami transportu do tego przystosowanymi, tj. autocystern± wyposa¿on± w legalizowany przep³ywomierz oraz w±¿ gumowy o d³ugo¶ci minimum 30 metrów.
7. Dostarczona ilo¶æ oleju opa³owego winna byæ fakturowana zgodnie z objêto¶ciowym systemem sprzeda¿y paliw opartym na l (litrach) w temperaturze referencyjnej + 15° C.
8. Olej opa³owy dostarczany bêdzie w dni robocze w godz. 7:30 - 15.00.
9. Do ka¿dej dostawy oleju opa³owego Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ wystawione przez producenta ¶wiadectwo jako¶ci, potwierdzaj±ce w³a¶ciwo¶ci fizyko – chemiczne opisane w swz jakie musi posiadaæ dostarczony olej. Zamawiaj±cy wymaga do³±czania kopii ww. dokumentów potwierdzonych za zgodno¶æ z orygina³em przy ka¿dej dostawie.
10. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiaj±cego, i¿ jako¶æ dostarczonego oleju opa³owego jest niezgodna z przedstawionym ¶wiadectwem jako¶ci, Wykonawca dokona niezw³ocznie, na w³asny koszt jego wymiany oraz pokryje wszystkie koszty naprawy szkód powsta³ych z tego tytu³u.
11. Wykonawca sk³ada³ bêdzie faktury oddzielnie dla ka¿dego adresu dostawy:
a) olej dostarczony do kot³owni w budynku Urzêdu Gminy, O¶rodka Zdrowia i Biblioteki Publicznej – Centrum Kultury w Czerwonce, na adres:
Gmina Czerwonka, Czerwonka W³o¶ciañska 38, 06-232 Czerwonka, NIP : 757-147-72-36, REGON : 550668404.
b) olej dostarczony do kot³owni w budynku Szko³y Podstawowej w Czerwonce do dwóch punktów dostawy tj. piec nr I: Czerwonka W³o¶ciañska 37, 06-232 Czerwonka, piec nr II Czerwonka W³o¶ciañska 37A, 06-232 Czerwonka na dane:
Nabywca: Gmina Czerwonka, Czerwonka W³o¶ciañska 38, 06-232 Czerwonka,
Odbiorca: Szko³a Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Czerwonce, 06-232 Czerwonka NIP: 757-13-48-355 , REGON: 000641070.
Na fakturze VAT nale¿y wyodrêbniæ dwa punkty dostawy tj. ilo¶æ dostarczon± do pieca nr I: Czerwonka W³o¶ciañska 37, 06-232 Czerwonka oraz ilo¶æ dostarczon± do pieca nr II Czerwonka W³o¶ciañska 37A, 06-232 Czerwonka.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-04-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj±cy warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej.
2. Dla uznania, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, o którym mowa w pkt 1, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e:
- posiada aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
- o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej zgodnie z Za³±cznikiem nr 4;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
- aktualnej koncesji na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716 ze zm.)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych robót budowlanych.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W okresie obowi±zywania niniejszej umowy dopuszcza siê zmianê ceny 1000 litra oleju opa³owego w przypadku zmiany (wzrostu lub obni¿ki) ceny oleju opa³owego przez producenta.
2. Podstaw± do zmiany ceny bêdzie przedstawiony Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê dokument, stwierdzaj±cy podwy¿kê lub obni¿kê cen producenta oleju opa³owego.
3. Nie dopuszcza siê zmiany mar¿y i upustu doliczonej do ceny producenta.
4. Strony przewiduj± równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty w przypadku, gdy wskutek zmiany stawki podatku VAT zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto towaru – dopuszczalna jest zmiana od dnia wej¶cia w ¿ycie ceny brutto towaru odpowiednio do zmiany podatku VAT, cena netto pozostaje bez zmian.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-17 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia na stronie https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-17 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-11-15

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.