eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliskaDostawa pelletu drzewnego do kot³owni Urzêdu Gminy Kaliska



Og³oszenie z dnia 2024-07-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Urzêdu Gminy Kaliska

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kaliska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675698

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kaliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.7.) Numer telefonu: 585889201

1.5.8.) Numer faksu: 585889206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaliska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kaliska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Urzêdu Gminy Kaliska

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c5e5f8d2-13a7-44eb-9db6-e18d63ac8124

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00432603

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00012930/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Urzêdu Gminy Kaliska

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za
po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://www.platformazakupowa.pl/pn/kaliskaW celu skrócenia czasu udzielenia
odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia,
wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska (po wyszukaniu odpowiedniego postêpowania) poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij
wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy
bêdzie kontaktowa³ siê z Wykonawcami za pomoc± : https://www.platformazakupowa.pl/pn/kaliska
Z uwagi na ograniczenie ilo¶ci znaków w niniejszym
og³oszeniu Szczegó³owe warunki opisane zosta³y w SWZ w rozdziale XII !

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³
Wykonawcom informacje za po¶rednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania,
zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”.
Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana za
po¶rednictwem: https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na
https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska przes³anych przez Zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub
powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
Zamawiaj±cy, zgodnie z §11 ust. 2 Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu
sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji
po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem
https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10 0,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) https://platformazakupowa.pl/ dzia³a wed³ug standardu przyjêtego
w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê
oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera
synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z https://platformazakupowa.pl/ okre¶lone
w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej
pod linkiem
https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view.
Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z
https://platformazakupowa.pl/, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy Zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu
sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego”). Taka oferta zostanie uznana przez
Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ nie zosta³ spe³niony
obowi±zek
narzucony w art. 221 PZP.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z https://platformazakupowa.pl/ dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania
wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu
https://platformazakupowa.pl/ znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje
dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:1) administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Gmina Kaliska
reprezentowana przez Wójta Gminy Kaliska z siedzib± w Kaliskach, ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê pod adresem e – mail: iod@kaliska.pl, 3) Pani / Pana
dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 ust. 1 ustawy PZP),4) odbiorcami
Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o
art. 74 ustawy PZP,5) Pani / Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy,6) obowi±zek podania przez Pani± / Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani / Pana
dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia
publicznego,7) w odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosownie do art. 22 RODO,8) posiada Pani / Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani / Pana
dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie
z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani / Pan zobowi±zania do
wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w
szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy
lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana
danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
oraz przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotycz±cych
narusza przepisy RODO,9) nie przys³uguje Pani / Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,c) na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO,10) przys³uguje Pani
/ Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych przez
administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016
r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:1) administratorem Pani / Pana danych osobowych jest Gmina Kaliska
reprezentowana przez Wójta Gminy Kaliska z siedzib± w Kaliskach, ul. Nowowiejska 2, 83-260 Kaliska;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê pod adresem e – mail: iod@kaliska.pl, 3) Pani / Pana
dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji (art. 275 ust. 1 ustawy PZP),4) odbiorcami
Pani / Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o
art. 74 ustawy PZP,5) Pani / Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od
dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania
obejmuje ca³y czas trwania umowy,6) obowi±zek podania przez Pani± / Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani / Pana
dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia
publicznego,7) w odniesieniu do Pani / Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosownie do art. 22 RODO,8) posiada Pani / Pan:a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani / Pana
dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie
z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani / Pan zobowi±zania do
wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w
szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy
lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia),b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani / Pana
danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ
integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników),c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
oraz przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na
wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego),d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa
Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani / Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani / Pana dotycz±cych
narusza przepisy RODO,9) nie przys³uguje Pani / Panu:a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych
osobowych,b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,c) na
podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani / Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO,10) przys³uguje Pani
/ Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani / Pana danych osobowych przez
administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazw± „Dostawa pelletu drzewnego do kot³owni Urzêdu Gminy Kaliska”.
2. Dostawy pelletu odbywaæ siê bêd± sukcesywnie przez okres 9 miesiêcy (od pa¼dziernika 2024 r. do czerwca 2025 r.).
3. Przewidywana ilo¶æ pelletu w ww. okresie wynosi 150,00 ton. Ilo¶æ zamawianego pelletu mo¿e ulec zmianie o +/- 30 %, w zale¿no¶ci od faktycznych potrzeb wynikaj±cych z warunków atmosferycznych.
4. Wykonawca bêdzie dostarcza³ pellet sukcesywnie, zgodnie ze sk³adanym przez Zamawiaj±cego zapotrzebowaniem. Zamawiaj±cy bêdzie sk³ada³ zamówienia pisemnie lub telefonicznie (potwierdzone e-mailem).
5. Dostawy (transport – cysterna lub przyczepa samowy³adowcza o szeroko¶ci zsypu do 1,2 m) odbywaæ siê bêd± do: kot³owni Urzêdu Gminy Kaliska przy ul. Nowowiejskiej 5 w miejscowo¶ci Kaliska.
6. Wielko¶æ jednorazowej dostawy wynosiæ bêdzie oko³o 25 ton pelletu.
7. Dostarczany pellet musi byæ zgodny z norm± PN-EN ISO 17225-2:2014-07, klasa A1 i programem certyfikuj±cym DIN Plus lub EN plus oraz posiadaæ minimalne wymagania:
a) warto¶æ opa³owa w stanie roboczym nie ni¿sza ni¿ 18 000 kJ/kg,
b) wilgotno¶æ ca³kowita nie wiêksza ni¿ 10 %,
c) zawarto¶æ popio³u w stanie roboczym nie wiêksza ni¿ 1,0 %,
d) zawarto¶æ siarki w stanie roboczym nie wiêksza ni¿ 0,5 %,
e) d³ugo¶æ od 10 mm do 50 mm,
f) ¶rednica pelletu od 6 mm do 8 mm
8. Do ka¿dej dostawy Wykonawca jest zobowi±zany do³±czyæ dokument potwierdzaj±cy parametry jako¶ciowe dostarczonego pelletu (sprawozdanie z badañ pelletu wykonane przez akredytowane laboratorium). Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za jako¶æ dostarczonego pelletu i za ewentualne szkody Zamawiaj±cego wynik³e z tego tytu³u. W przypadku zastrze¿eñ zg³oszonych przez Zamawiaj±cego w zakresie wymaganych parametrów, Wykonawca musi wykazaæ, ¿e pellet posiada parametry wymagane przez Zamawiaj±cego i jest zgodny z umow±. W przypadku gdy pellet oka¿e siê niew³a¶ciwej jako¶ci (niezgodnej z wymaganiami Zamawiaj±cego i umow±), Wykonawca na swój koszt opró¿ni magazyn z pelletu nieodpowiadaj±cego wymaganiom i dostarczy nowy pellet o parametrach zgodnych z wymaganiami Zamawiaj±cego, z zastrze¿eniem § 4 projektu umowy stanowi±cego za³±cznik nr 7 do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
9. Dostawa bêdzie realizowana na koszt Wykonawcy, a roz³adunek odbywaæ siê bêdzie w godzinach od 7:30 do 14.00.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Ponowne og³oszenie postêpowania w czerwcu roku 2025

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) – waga kryterium 60 %
2) Termin p³atno¶ci faktury – waga kryterium 40 %
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) – waga 60%

cena najni¿sza brutto*
C = --------------------------------------------------- x 100 x 60 %
cena oferty ocenianej brutto

*spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Podstaw± przyznania punktów w kryterium „cena” bêdzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcê w Formularzu ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzglêdniaæ wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w zwi±zku z realizacj± przedmiotu zamówienia.

2) Termin p³atno¶ci faktury

Termin p³atno¶ci badanej oferty*
T = ----------------------------------------------------------- x 100 x 40 %
Oferta z najd³u¿szym terminem p³atno¶ci

*spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
a) Oferta zostanie oceniona w zakresie tego kryterium w skali punktowej
do 40 pkt, na podstawie informacji podanych przez Wykonawcê
w Formularzu Ofertowym, w którym jest zobowi±zany wskazaæ termin p³atno¶ci faktury. W przypadku braku wskazania ww. terminu w formularzu ofertowym, Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca okre¶li³ termin p³atno¶ci faktury na maksymalny termin 30 dni.
b) Wskazany termin p³atno¶ci nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 14 dni i nie d³u¿szy
ni¿ 30 dni.

3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana
za najkorzystniejsz±.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ, oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) zdolno¶æ zawodowa – Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
b) do¶wiadczenie Wykonawcy – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e zrealizowa³ (zakoñczy³) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie minimum jednej dostawy pelletu drzewnego o warto¶ci minimum 80.000,00 z³ wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje);
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ ¿e Wykonawca
nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywne wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zosta³y opisane w rozdziale VII
ust. 2 SWZ - zgodnie z tre¶ci± Formularza ofertowego.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa wy¿ej stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona,
do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych – tj. aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r., poz. 1689 z pó¼n. zm.) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu,
albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie ofert, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy
kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych
z us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje lub inne odpowiednie dokumenty) – Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, powo³uje siê na podmiot, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazaæ, ¿e wobec tego podmiotu nie zachodz± przes³anki wykluczenia,
o których mowa w rozdziale VIII niniejszej SWZ.
5. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 powy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy,
ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê
lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Pe³en opis znajduje siê w rozdziale IX SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, o którym mowa wy¿ej stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
3. Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona,
do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych – tj. aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) o¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r., poz. 1689 z pó¼n. zm.) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu,
albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie ofert, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy
kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) wykaz dostaw wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych
z us³ugami stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie (referencje lub inne odpowiednie dokumenty) – Za³±cznik nr 5 do SWZ.
4. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, powo³uje siê na podmiot, o którym mowa w art. 118 ust. 1 ustawy, musi wykazaæ, ¿e wobec tego podmiotu nie zachodz± przes³anki wykluczenia,
o których mowa w rozdziale VIII niniejszej SWZ.
5. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 3 pkt 2 powy¿ej, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
6. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania,
nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 2, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy,
ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê
lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
Pe³en opis znajduje siê w rozdziale IX SWZ.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2.W
przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o którym mowa w rozdziale
IX ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie
warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3.W
ykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4.
O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
okre¶lonych
we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
2.Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3.Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie
uregulowanym
w art. 454 – 455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
4.Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-09 11:30

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-09 11:35

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.