Og³oszenie z dnia 2024-07-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00496365/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00543062/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00588139/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-12
- 2024/BZP 00588163/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-12
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie przy m³ynie wodnym w Lipuszu
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LIPUSZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675221
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Wybickiego 27
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lipusz
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-424
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@lipusz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://lipusz.biuletyn.net/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Administracja samorz±dowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace konserwatorskie przy m³ynie wodnym w Lipuszu
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8f8da925-acee-4541-b4e0-d1b966893e0b
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00432646
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00040322/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Prace konserwatorskie przy m³ynie wodnym w Lipuszu
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich
u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z https://platformazakupowa.pl/strona/1 -regulamin oraz Regulaminie
ePUAPhttps://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016 z pó¼niejszymi zmianami), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
▪administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lipusz (adres ul. Wybickiego 27, 83- 424 Lipusz, tel. kontaktowy: 58
687 45 15)
▪inspektorem ochrony danych osobowych, w Urzêdzie Gminy w Lipuszu jest p. Witold Wi¶niewski, e- mail:inspektor@cbi24.pl
▪Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem
o udzielenie zamówienia;
▪odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 78 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,dalej „ustawa Pzp”;
▪Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
▪obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;▪w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd±
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
▪posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO
prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w
art. 18 ust. 2 RODO;− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; ▪nie przys³uguje Pani/Panu:− w zwi±zku z art. 17
ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w
art. 20 RODO;− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn±
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego. W trakcie oraz po zakoñczeniu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy
wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku,
zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych w szczególno¶ci na celu
sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Inwestycja obejmie wykonanie prac konserwatorskich i dostawê wyposa¿enia do zabytkowego m³yna wodnego w Lipuszu.
1. Prace budowlane zwi±zane z uszczelnieniem posadzki zabezpieczeniem przeciwwilgociowym obiektu
W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca wykona nastêpuj±ce roboty:
▪ wykonanie szczelnej posadzki piwnicy,
▪ wykonanie posadzki pod gankiem
▪ wykonanie instalacji drena¿owej wokó³ budynku
2. Naprawa i konserwacja elementów drewnianej konstrukcji budynku.
W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca dokona konserwacji i naprawy drewnianych elementów budynku.
3. Dostawa wyposa¿enia ekspozycyjnego
W ramach Przedmiotu Zamówienia, Wykonawca dostarczy:
▪ stojaki ekspozycyjne – 10 szt.
▪ o¶wietlenie do ekspozycji – 20 szt.
▪ opis elementów wyposa¿enia (tabliczki) – 15 szt.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce przedmiotu zamówienia zawiera równie¿:
a) Program funkcjonalno-u¿ytkowy „Prace konserwatorskie przy m³ynie wodnym w Lipuszu” za³±cznik nr 1 do SWZ
b) Inwentaryzacja budowlana - za³±cznik nr 2 do SWZ;
c) Opis wyposa¿enia ekspozycyjnego – za³±cznik nr 3 do SWZ
Wykonawca zobowi±zany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej.
Nieprzeprowadzenie przez Wykonawcê wizji lokalnej bêdzie skutkowa³o odrzuceniem jego oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt. 18 Pzp. Wizja lokalna polegaæ bêdzie na oglêdzinach miejsca, gdzie przedmiot zamówienia bêdzie wykonywany, pozwoli wykonawcy na zapoznanie siê ze specyfik± przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci z uwarunkowaniami wykonania robót budowlanych, ukszta³towaniem przestrzeni, w której realizowane bêdzie zamówienie oraz cechami
charakterystycznymi miejsca jego wykonywania. Podczas wizji wykonawca nie bêdzie zwraca³ siê do zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ w zakresie opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia, a zamawiaj±cy nie bêdzie udziela³ wyja¶nieñ. Jednak odbycie wizji lokalnej nie pozbawi wykonawców prawa zwracania siê o wyja¶nienie tre¶ci SWZ dotycz±cej opisu przedmiotu zamówienia lub warunków realizacji zamówienia. Z odbycia wizji lokalnej zostanie sporz±dzony w dwóch egzemplarzach protokó³ podpisany przez strony, który bêdzie stanowi³ potwierdzenie odbycia wizji lokalnej.
Zamawiaj±cy wyznacza termin dokonania wizji lokalnej w dniach, od 24.07 do 23.08.2024, w dni robocze, w godzinach od 9.00 do 14.00.
W celu umówienia wizji lokalnej nale¿y skontaktowaæ siê z upowa¿nionym pracownikiem zamawiaj±cego – Panem Markiem Klasa e-mail: ug@lipusz.pl lub m.klasa@lipusz.pl, tel. 603106928
Osoba reprezentuj±ca Wykonawcê musi byæ upe³nomocniona do tej czynno¶ci w oparciu o dokumenty rejestrowe lub pe³nomocnictwo przed³o¿one w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodno¶æ z orygina³em.
Wzór protoko³u o przeprowadzeniu wizji lokalnej stanowi Za³±cznik nr 10 do SWZ.
Koszty Wykonawcy, zwi±zane z udzia³em w wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71000000-8 - Us³ugi architektoniczne, budowlane, in¿ynieryjne i kontrolne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71200000-0 - Us³ugi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego
45000000-7 - Roboty budowlane
45232451-8 - Roboty odwadniaj±ce i nawierzchniowe
45262690-4 - Remont starych budynków
43329000-5 - Zestawy sprzêtu
45432100-5 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45453100-8 - Roboty renowacyjne
50800000-3 - Ró¿ne us³ugi w zakresie napraw i konserwacji
77220000-8 - Us³ugi impregnacji drewna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie punktowej bêd± podlegaæ jedynie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu. Zamawiaj±cy wyznaczy³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert:
2. Oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±, pozosta³e oferty zostan± sklasyfikowane zgodnie z ilo¶ci± uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów wynikaj±c± ze wzoru:
N = C + G
gdzie:
N – ³±czna ilo¶æ punktów badanej oferty
C – ilo¶æ punktów badanej oferty w kryterium cena
G – ilo¶æ punktów badanej oferty w kryterium okres gwarancji i rêkojmi
3. Zasady oceny kryterium ceny brutto:
Cn = (Cmin / Cb) x 100 x 60%
gdzie:
Cn – oznacza ilo¶æ punktów przyznanych ocenianej ofercie;
Cmin – oznacza najni¿sz± cenê oferty (spo¶ród ofert podlegaj±cych ocenie);
Cb – oznacza cenê ocenianej oferty;
60 - maksymalna liczba punktów jak± mo¿e uzyskaæ oferta w kryterium ceny brutto.
4. Kryterium okres gwarancji i rêkojmi (okres rêkojmi zrównany z okresem gwarancji):
Oferty w tym kryterium oceniane bêd± w odniesieniu do najd³u¿szego terminu gwarancji przedstawionego przez Wykonawców, zastrzegaj±c, i¿ minimalny termin gwarancji wynosi 24 miesiêcy, przy uwzglêdnieniu nastêpuj±cych zasad oceny punktowej:
a) 24 miesi±ce gwarancji – 0 punktów
b) 36 miesiêcy gwarancji – 0,38 punktu
c) 48 miesiêcy gwarancji – 0,39 punktu
d) 60 miesiêcy gwarancji – 0,40 punktu
Informacje dotycz±ce terminu gwarancji wykonawca poda w formularzu ofertowym, stanowi±cym za³±cznik nr 2 do SIWZ.
Ocena punktowa tego kryterium dokonana zostanie zgodnie z formu³±:
PK2=(liczba punktów przyznanych badanej ofercie/najwy¿sza liczba punktów spo¶ród badanych ofert x 40%) x 100
5. Oferty zawieraj±ce okres gwarancji i rêkojmi poni¿ej 24 miesiêcy zostan± odrzucone jako niespe³niaj±ce wymagañ SWZ. W przypadku nieo¶wiadczenia siê przez Wykonawcê, w zakresie oznaczenia terminu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, i¿ Wykonawca wyznaczy³ minimalny termin gwarancji 24 miesiêcy. Wykonawca ma podaæ okres gwarancji i rêkojmi w pe³nych miesi±cach. Maksymalny okres gwarancji i rêkojmi wynosi 60 miesiêcy.
6. Zamawiaj±cy przy obliczaniu ceny punktowej dla oferty „Cena” w celu oceny dokona zaokr±glenia wyniku do dwóch miejsc po przecinku - je¿eli trzecia cyfra po przecinku (i/lub nastêpna) jest mniejsza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w dó³, a je¿eli cyfra jest równa lub wiêksza od 5 wynik zostanie zaokr±glony w górê.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawca uczestnicz±cy w postêpowaniu musi spe³niæ ni¿ej wymienione warunki udzia³u w postêpowaniu.1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
a) odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy
wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów –
Zamawiaj±cy nie okre¶la;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie okre¶la;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej -Zamawiaj±cy nie okre¶la;
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie wykonawcy, w
zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub
wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± jest wpisany do jednego z rejestrów
zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawione nie wcze¶niej ni¿
6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) wype³niony formularz ofertowy (za³±cznik nr 2 do SWZ) – wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznegowg pkt 1.
2) dokument okre¶laj±cy zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy/pe³nomocnictwo.
Pe³nomocnictwo(a) - umocowanie do reprezentacji wykonawcy w przypadku, gdy upowa¿nienie do podpisania oferty nie
wynika bezpo¶rednio z odpisu z w³a¶ciwego rejestru, albo z centralnej ewidencji informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej
(przyk³adowo: KRS, CEIDG) ogólnie dostêpnego na stronach internetowych ogólnodostêpnych baz danych.
2.1. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania,
zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o
Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o
których mowa powy¿ej, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile
wykonawca wskaza³ w ofercie dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. Je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba,
której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powy¿ej, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ
od wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
Powy¿sze wymagania stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o
udzielenie zamówienia publicznego.
wykluczenia z postêpowania, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ –
wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
2) Na wykazanie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca sk³ada wstêpne o¶wiadczenie dotycz±ce
spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z tre¶ci± za³±cznika nr 3 do
SWZ – wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
3) W przypadku konsorcjum - oferta wspólna - w zakresie braku podstaw do wykluczenia o¶wiadczenia (za³±cznik nr 4 do
SWZ) sk³adaj± wszyscy wykonawcy, w zakresie spe³nienia warunków udzia³u ten wykonawca który spe³nia dany warunek –
wymagania dotycz±ce podpisania dokumentu elektronicznego wg pkt 1.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
3.3. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
a) mo¿na je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile
Wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
b) podmiotowym ¶rodkiem dowodowym jest o¶wiadczenie, którego tre¶æ odpowiada zakresowi o¶wiadczenia, o którym
mowa w art. 125 ust. 1;
c) je¿eli dokumenty zosta³y z³o¿one wraz z ofert±.
3.4. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli
Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
XV. WADIUM1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci 1 500,00 z³otych (s³ownie: dwa tysi±c piêæ¶et z³otych i 00/100)
2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
3.1. pieni±dzu;
3.2. gwarancjach bankowych;
3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
3.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299)
4. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Bank Spó³dzielczy Starogard Gdañski O/Lipusz Nr 39 8340 0001 0200 0475 2000 0006 z podaniem tytu³u: „wadium w przetargu: RG.271.4.2024”
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania na rachunku Zamawiaj±cego.
5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
5.1. musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w art. 98 ust. 6 Pzp.
5.2. z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
5.3. powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
5.4. termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5.5. w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
5.6. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), beneficjentem porêczenia lub gwarancji Zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Pzp
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1.4. Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu wymaga, aby wykonawcy wykazuj±c brak podstaw do wykluczenia z³o¿yliwymagane o¶wiadczenia / dokumenty do oferty. Na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w terminie sk³adania ofert, ka¿dy
z wykonawców sk³ada o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (przyk³adowe o¶wiadczenie -
za³±cznik nr 4 do SWZ).
1.5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1.4
sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia z postêpowania
1.6. Je¿eli wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby zamawiaj±cy zbada, czy
nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem wykonawcy.
1.7. O¶wiadczenia, o którym mowa powy¿ej pod rygorem niewa¿no¶ci musz± byæ z³o¿one w formie elektronicznej, w postaci
elektronicznej podpisane podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegó³y i wymagania okre¶lono w rozdziale VII.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tejumowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 10 do SWZ.
2. Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zamian w umowie na zasadach okre¶lonych w projekcie umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-16 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lipusz
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-16 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-15
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 4
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
1. Postêpowanie o udzielenie niniejszego zamówienia prowadzone jest w trybie podstawowym napodstawie art. 275 pkt 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021, poz. 1129, z pó¼n.
zm.) zwanej dalej „ustaw± Pzp”., tj. przewiduje siê wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± przeprowadzenia negocjacji
w celu ulepszenia tre¶ci ofert, które podlegaj± ocenie w ramach kryteriów oceny ofert.
2. Do ewentualnych negocjacji zostan± zaproszeni wykonawcy, których oferty nie podlegaj± odrzuceniu.
3. Zamawiaj±cy na podstawie art. 288 ust 1 ustawy Pzp ograniczy liczbê wykonawców, których zaprosi do ewentualnych
negocjacji ofert do 4 z zastrze¿eniem ust. .5. W przypadku mniejszej liczby ofert Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji
wszystkich wykonawców.
4. W celu ograniczenia liczby wykonawców zamawiaj±cy przyjmie kryterium najni¿szej ceny. Zaproszenie zostanie
skierowane do wykonawców, którzy w rankingu opracowanym na podstawie powy¿szego kryterium zajm± miejsca od 1 do 4.
Je¶li na pozycji 4 zostanie sklasyfikowanych dwóch lub wiêcej wykonawców, zamawiaj±cy równie¿ tych wykonawców
zaprosi do negocjacji.
5. W przypadku skorzystania przez Zamawiaj±cego z mo¿liwo¶ci negocjowania tre¶ci ofert, negocjacje dotyczyæ bêd±
wy³±cznie tych elementów tre¶ci ofert, które podlegaj± ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. Negocjacje mog± dotyczyæ
wszystkich kryteriów oceny ofert o których mowa w rozdziale XIII niniejszej SWZ.
6. W sprawach nieuregulowanych ustaw± zastosowanie znajduj± przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
(t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1740, 2320) zwanej dalej „Kodeksem cywilnym” lub „KC” oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudzi±dzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Ko¶ciuszki 40
- Remont ³azienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujêcia wody wraz z budow± sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Markocin, gmina Cedynia "
wiêcej: Zestawy sprzêtu »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.