eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrykówBUDOWA DROGI GMINNEJ W M. SMOLICE OD DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 708 DO DROGI POWIATOWEJ NR 5104E- I ETAP



Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA DROGI GMINNEJ W M. SMOLICE OD DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 708 DO DROGI POWIATOWEJ NR 5104E- I ETAP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057833

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27

1.5.2.) Miejscowość: Stryków

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-010

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 427198002

1.5.8.) Numer faksu: 427198002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: strykow@strykow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.strykow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

BUDOWA DROGI GMINNEJ W M. SMOLICE OD DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 708 DO DROGI POWIATOWEJ NR 5104E- I ETAP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-426a606d-f39f-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432663

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030357/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa drogi gminnej w m. Smolice od drogi wojewódzkiej nr 708 do drogi powiatowej nr 5104E (w tym przebudwa mostu na rzece Moszczenicy)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00223090/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.11.2022.IZ.PZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9156519,89 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3694597,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w m. Smolice od drogi wojewódzkiej nr 708 do drogi powiatowej nr 5104E- Etap I: Budowa drogi gminnej od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 708 do mostu w Smolicach.
Zakres prac obejmuje budowę drogi gminnej w m. Smolice na odcinku 483 m oraz rozbudowa fragmentu drogi wojewódzkiej nr 708 na odcinku 149 m, która wynika z rozbudowy skrzyżowania typu zwykłego na skrzyżowanie o ruchu okrężnym (rondo).
Łączna długość drogi wojewódzkiej i gminnej – 632 mb.
W ramach zadania należy wykonać:
- roboty rozbiórkowe,
- roboty przygotowawcze (w tym wycinka drzew i krzewów),
- roboty ziemne,
- usuniecie kolizji (energetyczne i teletechniczne),
- budowa sieci – elektrycznej, oświetleniowej , deszczowej, kanału technologicznego,
- budowa nawierzchni jezdni, chodników, ścieżki pieszo rowerowych, poboczy,
- nasadzenie zastępcze,
- roboty odtworzeniowe,
- wprowadzenie stałej organizacji ruchu.

Na rozbudowywanym odcinku drogi wojewódzkiej nr 708, w ramach rozbudowy należy wykonać rondo o średnicy zewnętrznej 40 m, średnicy wewnętrznej bez pierścienia – 23 m, szerokości pierścienia 2,5 m, szerokości jezdni na rondzie 6 m, szerokości na wlotach 4 m i na wylotach 4,5 m, szerokość chodnika 2,78 m. W ramach przebudowy drogi wojewódzkiej ponadto należy uwzględnić zmianę lokalizacji zatoki autobusowej w kierunku Strykowa, usunięcie kolizji energetycznej poprzez przebudowę słupa i wymianę kabla napowietrznego na doziemny, likwidację dwóch wpustów deszczowych, budowę kanału technologicznego o długości 184 m oraz kanalizacji deszczowej o długości 110 m i oświetlenia ulicznego (10 opraw oświetleniowych ulicznych i 8 opraw oświetlających przejścia dla pieszych).
Droga gminna obejmuje budowę drogi gminnej o długości 483 m i szerokości jezdni 7 m, chodnika o szerokości 2,55 m, ścieżki pieszo-rowerowej o szerokości 3,78 m, pobocza o szerokości 1 m. W ramach budowy drogi należy dokonać rozbiórki istniejącego budynku gospodarczego na działce nr 226/4, usuniecie kolizji projektowanego układu drogowego z istniejącym słupem energetycznym poprzez przesuniecie go poza obręb ścieżki pieszo-rowerowej, budowę jezdni o nawierzchni bitumicznej, chodnika i ścieżki pieszo – rowerowej z kostki betonowej, pobocza z kruszywa, zjazdów z kostki oraz remont przepustów na rowie melioracyjnym R-B poprzez montaż ścianek czołowych oraz budowę kanalizacji deszczowej, kanału technologicznego o długości 487 m i oświetlenia drogowego (montaż 14 szt. opraw oświetleniowych ulicznych i 2 szt. oświetlenia przejścia dla pieszych).
Roboty będą prowadzone na podstawie decyzji o zezwoleniu na realizacje inwestycji drogowej nr 2/2022 z dnia 28 marca 2022r. wydanej przez Starostę Zgierskiego, znak AB.6740.1401.2021.MD.

Zakres prac zadania ujęty jest w: dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ (pomocniczo w przedmiarach robót).
Prace powinny zostać wykonane zgodnie z w/w dokumentami i sztuką budowlaną. Oferta musi uwzględniać koszty związane z organizacją placu budowy, obsługą geodezyjną budowy, zapewnieniem kierowania pracami bezpośrednio we wszystkich branżach, uwzględniać zakup, dostawę i zabudowę wszystkich niezbędnych materiałów, wykonanie sprawdzeń i badań.
Zakres zamówienia obejmuje także opracowanie tymczasowej organizacji ruchu i przejęcie pasa drogi, w szczególności drogi wojewódzkiej nr 708 na czas realizacji robót od Zarządcy drogi (Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim), a także dokonanie odbioru technicznego instalacji przez służby PGE Dystrybucja S.A. - Rejon w Zgierzu, obsługę geodezyjną, zapewnienie nadzoru bezpośredniego nad realizacją zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy będzie skompletowanie potrzebnych dokumentów oraz dopełnienie wszelkich procedur obowiązujących w PGE Dystrybucja S.A. związanych z uruchomieniem instalacji jak również w Starostwie Powiatowym i Powiatowym Nadzorze Budowlanym związanych z rozpoczęciem i zakończeniem budowy

Oferta powinna być skonstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w projekcie. Przedmiar robót ma jedynie charakter pomocniczy. Nakłady w nim podane należy zweryfikować z projektem. Obowiązek ten spoczywa na Wykonawcach. Zaleca się aby wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej i dokładnie zapoznał się zakresem zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7067779,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7067779,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7067779,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów "ERBEDIM" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7712202407

7.3.3) Ulica: Żelazna

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty brukarskie, odwodnienie korpusu drogowego, budowa kanału technologicznego, oświetlenie drogowe, usunięcie kolizji energetycznej i teletechnicznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7067779,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.