eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiastkoRemont pomieszczeń Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej - 25/WR/2023



Ogłoszenie z dnia 2023-10-06

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej - 25/WR/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski w Miastku Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 222007697

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wybickiego 30

1.5.2.) Miejscowość: Miastko

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@szpitalmiastko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmiastko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8a69dbd-4d7c-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej - 25/WR/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8a69dbd-4d7c-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu RPPM.07.01.02-22-0020/16 „Poprawa dostępności oraz rozwój oddziałów w zakresie chorób cywilizacyjnych, chorób wewnętrznych i rehabilitacji w Szpitalu Miejskim w Miastku Sp. z o.o.” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia prowadzone było w trybie zamówienia z wolnej ręki,
zgodnie z przepisami art. 214-217 ustawy. Wyboru trybu zamówienia z wolnej ręki dokonano na podstawie
przesłanki określonej w art. 214 ust. 1 pkt 6 ustawy.
W postępowaniu prowadzonym uprzednio, tj.12/TP/2023 w trybie podstawowym nie wpłynęła żadna oferta.-
ogłoszenie 2023/BZP 00262169/01

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-48404d74-0aa1-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 25/WR/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Robota budowlana polegająca na remoncie pomieszczeń Oddziału Rehabilitacji Kardiologicznej.
Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest w miejscowości Miastko, przy ul. Wybickiego 30, obręb 83/4, jedn. ewid. Miastko 220106_4.0004 dz. nr ewid. 3/17, 3/18, 3/14.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, na którą składają się projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – dalej dokumentacja projektowa. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 8 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trybie zamówienia z wolnej ręki negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, ponieważ Wykonawca nie przystąpił do negocjacji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.