eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuszRewitalizacja wraz z odwodnieniem budynku Szko³y Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiêtach Wielkich



Og³oszenie z dnia 2024-07-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rewitalizacja wraz z odwodnieniem budynku Szko³y Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiêtach Wielkich

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA SUSZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170748086

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Wybickiego 6

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Susz

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-240

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbl±ski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: susz@susz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.susz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja wraz z odwodnieniem budynku Szko³y Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiêtach Wielkich

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-89e72172-7597-4e31-9f30-f449f4004c6b

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00432711

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00046160/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Rewitalizacja wraz z odwodnieniem budynku SP im. Ziemi Suskiej w Babiêtach Wielkich

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://susz.logintrade.net/zapytania_email,171419,952c75ef37d47dab4d2f97d95695653f.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://susz.logintrade.net/zapytania_email,171419,952c75ef37d47dab4d2f97d95695653f.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W zakresie nieuregulowanym ustaw± Pzp lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie. 2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu, sk³ada siê w formie elektronicznej, w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w formie pisemnej lub w formie dokumentowej, w zakresie i w sposób okre¶lony w przepisach o których mowa w rozdziale XIV. ust. 9 SWZ. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z wykonawców we w³asnym imieniu. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. Szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych zawarte s± w tre¶ci rozdzia³u XIV SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Susz, z siedzib± w Suszu przy ul. Józefa Wybickiego 6, 14-240 Susz, z któr± mo¿na kontaktowaæ siê pisemnie na adres siedziby lub poprzez adres e-mail: susz@susz.pl lub telefonicznie pod nr 55 278 60 15. 2) administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ pod adresem e-mail: inspektor@susz.pl . 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy pzp. 4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy pzp. 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO. 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administratora niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia); b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników); c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego); d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO; 10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RU.I.271.16.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych pn.: „Rewitalizacja wraz z odwodnieniem budynku Szko³y Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiêtach Wielkich”. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej czê¶ci Instrukcji dla Wykonawców „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”. 2.Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje sfinansowanie prac konserwatorskich, restauratorskich i robót budowlanych przy Szkole Podstawowej im. Ziemi Suskiej w Babiêtach wielkich – znajduj±cej siê w gminnej ewidencji zabytków. W ramach inwestycji zostan± wykonane miêdzy innymi nastêpuj±ce prace: 1) Prace formalno-prawne: uzyskanie wszystkich zgód i decyzji w tym, decyzji dla obiektu indywidualnie wpisanego do rejestru zabytków, wykonanie programu prac konserwatorskich, oraz uzyskanie zgody WUKZ. 2) Prace Konserwatorskie- budowlane przy budynku: a. Demonta¿ oko³o 30 m2 nawierzchni z kostki betonowej. b. Odprowadzenie wody i wykonanie nowej podbudowy pod nawierzchniê z kostki betonowej oraz ukszta³towanie powierzchni w celu zapewnienia odpowiedniego od-p³ywu wody deszczowej. c. Monta¿ dwóch ¿eliwnych kana³ów z czyszczakami. d. Inspekcja i oczyszczenie czê¶ci instalacji deszczowej dla dwóch pionów odwodnienia dachu. e. Od-kopanie podziemnej ¶ciany fundamentowej wraz z osuszeniem jej powierzchni. f. Usuniêcie grzyba chemicznie i mechanicznie ze ¶ciany. g. Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ¶ciany. h. Wymiana gruntu przy pracach izolacji przeciw wilgociowej ¶ciany fundamentowej wraz z zagêszczeniem. i. Odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej. 3) Prace konserwatorskie zwi±zane z zadaszeniem wej¶cia do budynku, w tym: a. wymiana pokrycia dachowego podcienia. b. Osuszenie ¿elbetowego stropu wraz z ceglanymi s³upami. c. Wzmocnienie konstrukcji s³upów ceglanych wraz z ich podstaw± i podpor±. d. Wymiana tynku na s³upach i podporach. e. Malowanie powierzchni tynkowanych zgodnie z zatwierdzonym programem prac konserwatorskich. f. Remont systemu odwodnienia daszku wraz z od-prowadzeniem wody deszczowej co najmniej 2 metry poza fundament podjazdu z równo-miernym rozprowadzeniem na powierzchni. 3. Zakres rzeczowy obejmuje: 1) w zakresie us³ugi obejmuj±cej projektowanie: a) na podstawie programu funkcjonalno-u¿ytkowego oraz specyfikacji technicznej stanowi±cych za³±cznik do SWZ opracowanie dokumentacji projektowej, w szczególno¶ci projektu budowlanego oraz wszelkich innych dokumentów niezbêdnych do: - uzyskania zgodnie z obowi±zuj±cym prawem pozwolenia na budowê lub zg³oszenia robót budowlanych niewymagaj±cych pozwolenia na budowê,; -- wykonanie robót, o których mowa w SWZ, na podstawie której podpisano niniejsz± umowê. b) uzgodnienie dokumentacji z w³a¶cicielami infrastruktury technicznej, których dokumentacja i realizacja zadania dotyczy, c)uzyskanie wszelkich niezbêdnych decyzji administracyjnych, w tym min. warunki techniczne, przy³±czeniowe, opinie, zezwolenia, pozwolenie na budowê/zg³oszenie rozpoczêcia robót, uzgodnienie dokumentacji ZUD, uzyskanie prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, decyzji ¶rodowiskowej lub raportu oddzia³ywania na ¶rodowisko z uwzglêdnieniem zapisów dot. min. adaptacji do zmian klimatu, ³agodzenia zmian klimatu, pozwolenia wodno-prawnego w wymaganym zakresie, decyzji na wycinkê drzew, zatwierdzenie sta³ej i tymczasowej organizacji ruchu drogowego, d) uzyskanie na etapie opracowywania projektu budowlanego pisemnych uzgodnieñ z w³a¶cicielami, zarz±dcami lub u¿ytkownikami nieruchomo¶ci (posesji) lokalizacji nowoprojektowanych sieci, przy³±czy wodoci±gowych, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, e) ustalenie na etapie opracowywania projektu budowlanego nieruchomo¶ci i ich w³a¶cicieli, dla których z powodu lokalizacji na nich istniej±cej lub projektowanej infrastruktury niezbêdne bêdzie uzyskanie prawa do dysponowania nieruchomo¶ci± na cele budowlane, f)wyst±pienie w imieniu Zamawiaj±cego o prawo dysponowania nieruchomo¶ci± na cele budowlane do w³a¶cicieli nieruchomo¶ci (posesji), dla których z powodu lokalizacji na nich istniej±cej lub projektowanej infrastruktury niezbêdne bêdzie uzyskanie prawa dysponowania nieruchomo¶ci± na cele budowlane, g)prowadzenie nadzoru autorskiego (miejscowego i zamiejscowego), h)koszty uzyskania wszystkich pozwoleñ, decyzji i uzgodnieñ, których dotyczy przedmiot umowy ponosi Wykonawca. 2)w zakresie robót budowlanych: a)wykonanie robót budowlanych, o których mowa w SWZ, na podstawie której podpisano niniejsza umowê, obejmuj±cych w szczególno¶ci wykonanie: b)prac konserwatorsko-budowalnych przy budynku Szko³y Podstawowej: - demonta¿ oko³o 100 m2 nawierzchni z kostki betonowej; - odprowadzenie wody i wykonanie nowej podbudowy pod nawierzchniê z kostki be-tonowej oraz ukszta³towanie powierzchni w celu zapewnienia odpowiedniego odp³ywu wody deszczowej; - monta¿ czterech ¿eliwnych kana³ów z czyszczakami; - inspekcja i oczyszczenie czê¶ci instalacji deszczowej dla dwóch pionów odwodnienia dachu; - odkopanie podziemnej ¶ciany fundamentowej wraz z osuszeniem jej powierzchni; - usuniêcie grzyba chemicznie i mechanicznie ze ¶ciany; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ¶ciany; - wymiana gruntu przy pracach izolacji przeciw wilgociowej ¶cian fundamentowej wraz z zagêszczeniem; - odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej. c) prac konserwatorskie zwi±zane z zadaszeniem wej¶cia do budynku, w tym: - wymiana pokrycia dachowego podcienia; - osuszenie ¿elbetowego stropu wraz z ceglanymi s³upami; - wzmocnienie konstrukcji s³upów ceglanych wraz z ich podstaw± i podpor±; - wymiana tynku na s³upach i podporach; -czyszczenie i malowanie porêczy przy podcieniu; - monta¿ rynien dla brakuj±cych elementów sp³ywowych dachu; - malowanie powierzchni tynkowanych zgodnie z zatwierdzonym programem prac konserwatorskich; - remont systemu odwodnienia daszku wraz z odprowadzeniem wody deszczowej co najmniej. 4. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postêpowaniu zosta³ zawarty w programie funkcjonalno u¿ytkowym, SWZ oraz wzorze umowy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji, szczegó³owej specyfikacji technicznej, ustaleñ ze SWZ, zgodnie obowi±zuj±cymi przepisami szczegó³owymi i sztuk± budowlan± oraz minimum 36 miesiêcznym okresem gwarancji.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 71220000-6 - Us³ugi projektowania architektonicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45212350-4 - Budynki o szczególnej warto¶ci historycznej lub architektonicznej

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach: 1.1) W kryterium Cena (C): cena najni¿sza brutto (spo¶ród wszystkich z³o¿onych ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu) / cena brutto oferty badanej x 60 pkt. Porównywan± cen± bêdzie cena brutto ogó³em za realizacjê zamówienia obliczonej przez Wykonawcê zgodnie z przepisami prawa i podanej w „Formularzu ofertowym” (za³±czniku nr 1 do SWZ). Okre¶lona w ten sposób cena oferty s³u¿yæ bêdzie wy³±cznie do porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. 1.2.) W kryterium Gwarancja: Wykonawca otrzyma odpowiednio nastêpuj±c± liczbê punktów za poszczególny okres gwarancji ogó³em: a) 36-41 miesiêcy gwarancji – 5 pkt, b) 42-47 miesiêcy gwarancji – 10 pkt, c) 48-53 miesiêcy gwarancji – 20 pkt, d) 54-59 miesiêcy gwarancji – 30 pkt. e) 60 i wiêcej miesiêcy gwarancji – 40 pkt. Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiaj±cego wynosi 36 miesiêcy. Maksymalny okres gwarancji proponowany przez Zmawiaj±cego wynosi 60 m-cy. UWAGA: Oferta z okresem gwarancji krótszym ni¿ 36 m-cy zostanie uznana za niezgodn± z warunkami zamówienia, a co za tym idzie, odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy pzp. Oferta z okresem gwarancji 60 miesiêcy i wiêcej otrzyma maksymaln± liczbê punktów w kryterium. W przypadku niepodania w ofercie informacji na temat d³ugo¶ci gwarancji Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca zaoferowa³ minimalny dopuszczalny okres gwarancji wynosz±cy 36 miesiêcy i zastosuje art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy niezw³ocznie zawiadamiaj±c o tym Wykonawcê, którego oferta zosta³a poprawiona, a nastêpnie odpowiednio obliczy punktacjê w tym kryterium. W przypadku gdy Wykonawca w wyznaczonym terminie zakwestionowa³ poprawienie omy³ki, Zamawiaj±cy odrzuci ofertê na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 11 ustawy pzp. Punkty zostan± przyznane na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego w pkt. 6 „Formularza ofertowego” (za³±cznik nr 1 do SWZ). Okres gwarancji nale¿y podaæ w miesi±cach np. 36, 37, 38, ….itd. miesiêcy. 2. Ocenê oferty (Of) stanowi suma punktów okre¶lona dla poszczególnych kryteriów wg wzoru: Of= C + Gw, gdzie: Of- ilo¶æ punktów uzyskana przez ofertê badan±; C- ilo¶æ punktów uzyskana przez ofertê w kryterium cena; Gw- ilo¶æ punktów uzyskana przez ofertê w kryterium gwarancja; 3. Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska ³±cznie najwy¿sz± liczbê punktów tj. przedstawiaj±ca najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert wg powy¿szego wzoru. Zamawiaj±cy mo¿e przyznaæ Wykonawcy maksymalnie 100 punktów. 4. Je¿eli nie mo¿na wybraæ oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, ¿e dwie lub wiêcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiaj±cy spo¶ród tych ofert wybiera ofertê z najni¿sz± cen±. 5. Obliczenia dokonywane bêd± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku, z zachowaniem nastêpuj±cej zasady: je¿eli parametr miejsca tysiêcznego jest poni¿ej 5 to parametr setny zaokr±gla siê w dó³, je¿eli parametr miejsca tysiêcznego jest 5 i powy¿ej to parametr setny zaokr±gla siê w górê.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce: 1) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej: Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e: 1.1.) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej 2 zadania odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia. Przez „zadanie odpowiadaj±ce rodzajem robót budowlanych stanowi±cym przedmiot zamówienia”, nale¿y rozumieæ wykonanie budowy, rozbudowy, przebudowy lub remontu budynku, o warto¶ci robót budowlanych min. 50 000,00 z³ brutto (ka¿de zadanie). 1.2.) bêdzie dysponowa³ w okresie realizacji zamówienia osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych niezbêdnych do wykonania zamówienia:
a) Kierownik budowy w specjalno¶ci konstrukcyjno budowlanej pe³ni±cy jednocze¶nie rolê kierownika budowy o minimalnych wymaganiach:
- wykszta³cenie wy¿sze lub ¶rednie,
- posiadaj±cy uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie w specjalno¶ci konstrukcyjno budowlanej lub inne uprawnienia umo¿liwiaj±ce wykonywanie tych samych czynno¶ci, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniaj± uprawnienia budowlane w/w specjalno¶ci,
b) Projektant w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej, który posiada uprawnienia do projektowania, odpowiadaj±ce przedmiotowi zamówienia w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowalnej bez ograniczeñ w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wy-dane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do-¶wiadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 3 do SWZ; 2) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w: art. 108 ust. 1 pkt 1-4) i 6) ustawy, art. 109 ust. 1 pkt 5 i 7-10 ustawy – za³±cznik nr 7 do SWZ; 3) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert; (W przypadku sk³adania oferty przez wykonawców wystêpuj±cych wspólnie ww. dokument przedstawia ka¿dy wykonawca we w³asnym imieniu).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez pod-miot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; - za³±cznik nr 5 do SWZ; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 5A do SWZ; 3) O¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ – za³±cznik nr 5B do SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) pe³nomocnictwo: a) je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 6 (np. KRS, CEIDG), wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy, b) zapis pkt 2 lit. a stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê (np. Konsorcjum) o udzielenie zamówienia publicznego, c) w przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika. Dokument pe³nomocnictwa, z tre¶ci którego bêdzie wynika³o umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców nale¿y za³±czyæ do oferty. Pe³nomocnictwo powinno byæ za³±czone do oferty i powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie: - postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, - wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z okre¶leniem adresu siedziby, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania; 2) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± us³ugê, do realizacji której te zdolno¶ci s± wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy s± zobowi±zani do³±czyæ do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. 3) je¿eli wykonawca, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby - zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (za³±cznik nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e stosunek ³±cz±cy wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów; 4) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu przez podmiot udostêpniaj±cy zasoby, je¿eli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego – za³±cznik nr 2a; 5) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania: a) wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w pkt 7, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci : 2.000,00 (s³ownie: dwa tysiêce z³otych zero groszy). 2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ Nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem Przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 p.z.p. 3. Wadium mo¿e byæ Wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach: 1) pieni±dzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w Banku Spó³dzielczym w Suszu nr 81 8320 0005 0000 0114 2000 0030 z dopiskiem „Wadium – nr postêpowania”. UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego. UWAGA !!! : Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa pkt. 3 ppkt. 2-4, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej wraz z ofert±. 5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania: 1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie pzp. 2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium; 3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie; 4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert); 5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego po-stêpowania; 6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina Susz. 7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 pzp.), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum); 6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 pzp. zostanie odrzucona. 7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. 4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Wykonawcy zostanie udzielona zaliczka w wysoko¶ci 3 500,00 z³ (s³ownie trzy tysi±ce piêæset z³otych) w terminie do 14 dni po przedstawieniu faktury zaliczkowej VAT.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ,

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-08-19 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://susz.logintrade.net/zapytania_email,171419,952c75ef37d47dab4d2f97d95695653f.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-19 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.