Og³oszenie z dnia 2022-11-09
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00457948/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-24
- 2022/BZP 00482850/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-07
- 2023/BZP 00078759/01 - Wynik z dnia 2023-02-02
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 5 w Miñsku Mazowieckim
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO MIÑSK MAZOWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582598
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Miñsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: joanna.galazka@umminskmaz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.minsk-maz.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 5 w Miñsku Mazowieckim
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-062558ac-6034-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00432712
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00020440/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej nr 5 w Miñsku Mazowieckim
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
1. „Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 5 w Miñsku Mazowieckim” wspó³finasowana z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej XII REACT-EU dla Mazowsza Dzia³ania 12.1 REACT_EU dla termomodernizacji budynków u¿yteczno¶ci publicznej na Mazowszu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/6872373.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/687237
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 9. Zamawiaj±cy, zgodnie § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platforma dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
10. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
c) O¶wiadcza ¿e bêdzie porozumiewa³ siê z Zamawiaj±cym za po¶rednictwem platformy
11. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za:
a) z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”); Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu
b) nie odebranie korespondencji wys³anej za po¶rednictwem platformy przez wykonawcê
12. Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców”; na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
13. Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z
“OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych”.
14. Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf;
15. W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów:
a) .zip;
b) .7Z
16. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
17. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
18. Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za po¶rednictwem adresu email.
Szczegó³owe informacje zosta³y zawarte w Rozdziale 13-14 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Miñsk Mazowiecki z siedzib± przy ul. Konstytucji 3 Maja 1 w Miñsku Mazowieckim;
2) administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na siê skontaktowaæ poprzez adres poczty elektronicznej: iod@umminskmaz.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora z dopiskiem IOD;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego „Termomodernizacja Szko³y Podstawowej nr 5 w Miñsku Mazowieckim” Nr WI.271.50.2022 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r Prawo zamówieñ publicznych;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 73 i art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U.2022.1710 t.j.) , dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpnione podmiotom uprawnionym na podstawie obowi±zuj±cych przepisów prawa oraz podmiotom, które przetwarzaj± je na podstawie umów powierzenia przetwarzania danych osobowych, tzw. podmiotom przetwarzaj±cym;
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane:
a. zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy oraz przez okres wymagany przez Instytucjê Zarz±dzaj±c± danym programem operacyjnym- w zwi±zku z realizowaniem zadania z dofinansowaniem ze ¶rodków Unii Europejskiej;
b. w celach archiwalnych przez okres wynikaj±cy z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. 2020 r. poz. 164 z pó¼n. zm.) oraz aktów wykonawczych do tej ustawy;
7) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***, jednak¿e w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
10) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina na ci±¿±cym na Panu/Pani wzglêdem osób fizycznych obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO, których dane zostan± przekazane Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art.14 ust 5 RODO.
_____________________
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Nr sprawy WI.271.50.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Modernizacja instalacji elektrycznej, o¶wietlenia wewnêtrznego oraz budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej w Szkole Podstawowej nr 5 w Miñsku Mazowieckim. 1. Zakres prac projektowych obejmuje:
1) Pozyskanie oraz weryfikacje danych i materia³ów niezbêdnych do realizacji przedmiotu umowy przed rozpoczêciem prac projektowych, a tak¿e informacji i dokumentów niezbêdnych do zaprojektowania instalacji elektrycznej i fotowoltaicznej, uzyskania zgód, decyzji, pozwoleñ, bêd±cych przedmiotem zamówienia, a tak¿e do przeprowadzenia w³a¶ciwej inwentaryzacji pod k±tem planowanej inwestycji;
2) Opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej wymaganej przez obowi±zuj±ce przepisy prawa i zgodn± z nimi oraz wszelk± dokumentacjê, w tym techniczn±, a tak¿e wymagan± odrêbnymi przepisami prawa maj±cymi zastosowanie. Dokumentacja winna byæ wykonana przez osoby posiadaj±ce odpowiednie uprawnienia. Wykonawca opracuje wszelkie dokumenty niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia. Przej¶cia przez strefy po¿arowe Wykonawca wykona zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Wykonawca w terminie wskazanym w §4 ust. 1 przeka¿e Zamawiaj±cemu 2 egzemplarze dokumentacji projektowej. Wraz z dokumentacj± projektow± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ projekt fotometryczny dla ka¿dego pomieszczenia.
3) Wykonane w ramach umowy instalacja fotowoltaiczna i wszystkie urz±dzenia wchodz±ce w jej sk³ad musz± umo¿liwiaæ zakwalifikowanie ich jako ma³ej instalacji zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w Ustawie z dnia 20 lutego 2015r. o odnawialnych ¼ród³ach energii (Dz.U. z 2022r. poz. 1378 z pó¼n. zm.) oraz mo¿liwo¶æ wpisu do rejestru wytwórców energii w ma³ej instalacji.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Rozdziale 4 SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert. Szczegó³y zosta³y zawarte w Rozdziale 20 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zakres prac projektowych obejmuje:
1) Pozyskanie oraz weryfikacje danych i materia³ów niezbêdnych do realizacji przedmiotu umowy przed rozpoczêciem prac projektowych, a tak¿e informacji i dokumentów niezbêdnych do zaprojektowania instalacji, uzyskania zgód, decyzji, pozwoleñ, bêd±cych przedmiotem zamówienia, a tak¿e do przeprowadzenia w³a¶ciwej inwentaryzacji pod k±tem planowanej inwestycji;
2) Opracowania kompleksowej dokumentacji projektowej wymaganej przez obowi±zuj±ce przepisy prawa i zgodn± z nimi oraz wszelk± dokumentacjê, w tym techniczn±, a tak¿e wymagan± odrêbnymi przepisami prawa maj±cymi zastosowanie. Dokumentacja winna byæ wykonana przez osoby posiadaj±ce odpowiednie uprawnienia. Wykonawca opracuje wszelkie dokumenty niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia. Przej¶cia przez strefy po¿arowe Wykonawca wykona zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa. Wykonawca w terminie wskazanym w §4 ust. 1 przeka¿e Zamawiaj±cemu 2 egzemplarze dokumentacji projektowej.
3) Uzyskanie wszelkich wymaganych zgodnie z przepisami prawa uzgodnieñ, opinii i decyzji administracyjnych niezbêdnych do zaprojektowania i uzyskania pozwoleñ, wybudowania, uruchomienia i przekazania do eksploatacji instalacji, oraz uzgodnienia z rzeczoznawc± do spraw zabezpieczeñ przeciwpo¿arowych i z rzeczoznawc± do spraw sanitarnohigienicznych. Wykonawca opracuje wszelk± wymagan± dokumentacjê w terminie uzgodnionym z Zamawiaj±cym.
4) Uzgodnienie z Zamawiaj±cym przebiegu tras oraz ilo¶ci osprzêtu. Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej przez Zamawiaj±cego.
Szczegó³owe informacje zosta³y zawarte w Rozdziale 4 SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45321000-3 - Izolacja cieplna
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-08-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z kryteriami oceny ofert. Szczegó³y zosta³y zawarte w Rozdziale 20 SWZ.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym (dotyczy czê¶ci 1 i 2 postêpowania):
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów (dotyczy czê¶ci 1 i 2 postêpowania) :
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (dotyczy czê¶ci 1 i 2 postêpowania):
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Dla czê¶ci 1:
1) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli
okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali
(zakoñczyli) co najmniej 2 roboty budowlane o warto¶ci minimum 600 000,00 z³otych brutto ka¿da polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie (polegaj±cym na wymianie instalacji elektrycznej) instalacji elektrycznej w budynku.
2) Wykonawca musi dysponowaæ:
- 1 osob± posiadaj±c±: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane w zakresie pe³nionej funkcji, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, bêd±cym cz³onkiem w³a¶ciwej terytorialnie izby samorz±du;
- 1 osob± (kierownik budowy) posiadaj±c±: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane w zakresie pe³nionej funkcji, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, bêd±cym cz³onkiem w³a¶ciwej terytorialnie izby samorz±du;
- 1 osob± posiadaj±c±: Certyfikat Instalatora Systemów Fotowoltaicznych wydany przez Urz±d Dozoru technicznego lub równowa¿ne
Dla czê¶ci 2:
1) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli
okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali
(zakoñczyli) co najmniej 2 roboty budowlane o warto¶ci minimum 200 000,00 z³otych brutto ka¿da polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub rozbudowie instalacji wentylacji mechanicznej.
2) w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli
okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykonali
(zakoñczyli) co najmniej 2 roboty budowlane o warto¶ci minimum 150 000,00 z³otych brutto ka¿da polegaj±ce na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie( polegaj±cym na wymianie centralnego ogrzewania) centralnego ogrzewania w budynku.
3) Wykonawca musi dysponowaæ:
- 1 osob± posiadaj±c±: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane w zakresie pe³nionej funkcji, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, bêd±cym cz³onkiem w³a¶ciwej terytorialnie izby samorz±du;
- 1 osob± (kierownik budowy) posiadaj±c±: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane w zakresie pe³nionej funkcji, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, bêd±cym cz³onkiem w³a¶ciwej terytorialnie izby samorz±du
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 3) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – Za³±cznik nr 4 do SWZ;
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) O¶wiadczenie o aktualno¶ci informacji – Za³±cznik nr 9 do SWZ
6) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 2 pkt 4, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 4, zastêpuje siê je w ca³o¶ci lub czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub o¶wiadczenie osoby której dokument mia³ dotyczyæ z³o¿one pod przysiêg± lub je¿eli w kraju w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zosta³y wykonane , oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty – Zgodnie z Za³±cznikiem nr 8 do SWZ. Przedstawiony przez Wykonawcê wykaz robót budowlanych powinien potwierdzaæ spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale 8 ust. 2 pkt 4 SWZ – w odniesieniu do czê¶ci, na któr± Wykonawca sk³ada ofertê.
2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie dysponowania tymi osobami – zgodnie z Za³±cznikiem nr 11 do SWZ. Przedstawiony przez Wykonawcê Wykaz osób powinien potwierdzaæ spe³nianie warunku udzia³u w postêpowaniu, o którym mowa w Rozdziale 9 ust. 2 pkt 4 SWZ – w odniesieniu do czê¶ci na któr± Wykonawca sk³ada ofertê.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Do oferty Wykonawca zobowi±zany jest do³±czyæ - dla czê¶ci 1 i czê¶ci 2:1) Formularz ofertowy, zgodnie z Za³±cznikiem 1 do SWZ
2) Aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2 i 3 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach, stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu oraz tymczasowo zastêpuj± wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe
3) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 2 stanowi±ce Za³±cznik 2 do SWZ (o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia) ka¿dy z Wykonawców sk³ada osobno, natomiast o¶wiadczenie z Za³±cznika 3 do SWZ (o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu) sk³ada ka¿dy z Wykonawców w zakresie, w jakim wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu
4) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia wraz z w³asnym o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 2, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
5) Pe³nomocnictwo – je¿eli dotyczy; w przypadku podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie – zgodnie z Rozdzia³em 12 SWZ
6) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia – zgodnie ze wzorem okre¶lonym w Za³±czniku 5 do SWZ
7) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, zgodnie z Za³±cznikiem 6 do SWZ – je¿eli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale 10 ust. 1 pkt 3 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy – zgodnie z Za³±cznikiem 6 do SWZ
4. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie dopuszczalne zmiany umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy, w nastêpuj±cych przypadkach:
1) w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest taka zmiana umowy, która umo¿liwi dostosowanie postanowieñ umowy do nowych przepisów prawa,
2) wyst±pienia zmiany terminu zakoñczenia robót w zwi±zku z:
a) opó¼nieniami wynikaj±cymi z okoliczno¶ci, których strony umowy nie by³y w stanie przewidzieæ, pomimo zachowania nale¿ytej staranno¶ci,
b) brakiem mo¿liwo¶ci prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych w przypadku robót na zewn±trz obiektu,
c) wstrzymaniem robót przez Zamawiaj±cego spowodowanego brakiem wolnych pomieszczeñ do prowadzenia zajêæ edukacyjnych
c) dzia³aniem si³y wy¿szej,
d) wstrzymaniem prac przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê,
e) konieczno¶ci± wykonania zamówieñ zamiennych;
f) innych uzasadnionych przyczyn niezale¿nych od wykonawcy.
Szczegó³owe informacje w zakresie zmian umowy zosta³y wskazane w Za³±cznikach nr 7a i 7 b do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-28 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/687237
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-28 10:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-27
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Z postêpowania o udzielenie zamówienia wyklucza siê Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych:w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, z tym, ¿e wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 1 niniejszego artyku³u.
7. Przed podpisaniem umowy na ka¿d± czê¶æ zamówienia wy³oniony Wykonawca zobowi±zany jest do:
a) przed³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej oferty z³o¿onej przez te podmioty;
b) wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy;
c) przed³o¿enia Zamawiaj±cemu dokumentów po¶wiadczaj±cych, ¿e (dotyczy I czê¶ci postêpowania):
- projektant posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane w zakresie pe³nionej funkcji, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz nale¿y do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego;
- kierownik budowy posiada dopuszczalne przepisami prawa uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane w zakresie pe³nionej funkcji, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz nale¿y do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego;
- Instalator posiada Certyfikat Instalatora Systemów Fotowoltaicznych wydany przez Urz±d Dozoru Technicznego lub równowa¿ne
d) przed³o¿enia Zamawiaj±cemu dokumentów po¶wiadczaj±cych, ¿e (dotyczy I czê¶ci postêpowania):
- projektant posiada uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane w zakresie pe³nionej funkcji, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz nale¿y do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego;
- kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane w zakresie pe³nionej funkcji, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz nale¿y do w³a¶ciwej Izby Samorz±du Zawodowego
e) z³o¿enia w³asnego o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie okoliczno¶ci wskazanych w Rozdziale 9 ust. 1 pkt 3 SWZ- zgodnie z Za³±cznikiem nr 10 do SWZ
INNE PRZETARGI Z MIÑSKA MAZOWIECKIEGO
- Termomodernizacja Szko³y Podstawowej w Stojad³ach (formu³a zaprojektuj i wybuduj) (II)
- "Wykonanie odnowienia malowania oznakowania poziomego na drogach powiatowych administrowanych przez Zarz±d Dróg Powiatowych w Miñsku Mazowieckim"
- Budowa drogi gminnej nr 220815W - ul. Jab³oniowej w Starej Niedzia³ce (I etap)
- Wykonanie remontu pomieszczeñ w Szkole Podstawowej Nr 3 im. Jana Paw³a II w Miñsku Mazowieckim
- Rozbudowa i przebudowa Szko³y Podstawowej w Brzózem wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania i zbiornikiem na wody deszczowe (II)
- Odnowy nawierzchni bitumicznych przy u¿yciu mieszanki mineralno-bitumicznej z otaczarki na gor±co dla kategorii ruchu KR 1-2, uk³adanej mechanicznie na ca³ej szeroko¶ci jezdni na drogach powiatowych
wiêcej: przetargi w Miñsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja, remont dachu oraz kominów budynku mieszkalnego wielorodzinnego, po³o¿onego w Trzebiatowie przy ul. D³ugiej 7, wraz z robotami towarzysz±cymi.
- "Budowa budynku wielorodzinnego wraz z niezbêdn± infrastruktur± techniczn± i zagospodarowaniem terenu w Z³otym Stoku"
- Bezp³atne soboty na p³ywalni Anin oraz modernizacja zje¿d¿alni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU S¡DU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓ£NOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z monta¿em magazynu energii i instalacji pompy ciep³a na potrzeby Szpitala Chorób P³uc w Pilchowicach.
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie dzia³alno¶ci edukacyjnej Planetarium ¦l±skiego Parku Nauki - etap II
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.