Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00356277/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-07
- 2024/BZP 00369781/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa infrastruktury drogowej wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg i chodników w Gminie Osiek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSIEK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 85
1.5.2.) Miejscowość: Osiek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-340
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: +48 56 493 81 21
1.5.8.) Numer faksu: +48 56 493 81 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminaosiek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaosiek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gminaosiek/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa infrastruktury drogowej wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg i chodników w Gminie Osiek2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0a96486d-244c-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432751
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004228/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa infrastruktury drogowej wraz z zakupem sprzętu do utrzymania dróg i chodników w Gminie Osiek
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00356277
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KPFZ.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 6677600,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I – „Poprawa infrastruktury drogowej” (roboty budowlane) - przedmiotem inwestycji jest opracowanie na podstawie Programów Funkcjonalno-Użytkowych (dalej: PFU) pełnych dokumentacji projektowych (wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę - jeżeli będzie wymagane) i na ich podstawie wykonanie robót budowlanych dla zadania „Poprawa infrastruktury drogowej” (jeżeli będzie wymagane to po zakończeniu robót budowlanych i towarzyszących Wykonawca winien uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego prawomocne pozwolenie na użytkowanie ), tj.: opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych dotyczących:1) przebudowy części drogi gminnej nr 080811C w miejscowości Dębowo zlokalizowanej na działkach nr 55 i 66 o orientacyjnej długości 851,27 m, w istniejącym pasie drogowym – na podstawie PFU (1),
2) przebudowy części drogi gminnej 080813C w miejscowości Kretki Małe - działka 208/3 o orientacyjnej długości 686,50 m, w istniejącym pasie drogowym – na podstawie PFU (2),
3) przebudowy części drogi gminnej nr 080822C w miejscowości Osiek zlokalizowanej na działka nr 157 o orientacyjnej długości 995,00 m, w istniejącym pasie drogowym – na podstawie PFU (3),
4) budowy drogi gminnej w miejscowości Osiek o orientacyjnej długości 559,46 m – na podstawie PFU (4),
5) przebudowy części drogi gminnej nr 080823C w miejscowości Sumówko zlokalizowanej na działka nr 30 o orientacyjnej długości 569,52 m, w istniejącym pasie drogowym – na podstawie PFU (5),
6) przebudowy części wewnętrznej drogi gminnej w miejscowości Sumówko zlokalizowanej na działce nr 66 o orientacyjnej długości 536,33 m, w istniejącym pasie drogowym – na podstawie PFU (6),
7) przebudowy odcinka drogi gminnej nr 080828C w miejscowości Szynkowizna zlokalizowanej na działce nr 151 o orientacyjnej długości 798,94 m, w istniejącym pasie drogowym – na podstawie PFU (7),
8) przebudowy odcinka drogi gminnej nr 080815C w miejscowości Warpalice zlokalizowanej na działce nr 29/2 o orientacyjnej długości 366,25 m, w istniejącym pasie drogowym – na podstawie PFU (8).
Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania odrębnej dokumentacji projektowej dla każdego zadania (na każdą przebudowę wskazaną powyżej).
Dodatkowo, w ramach części I zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć i zamontować 15 wiat przystankowych w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Osiek. Opis wymagań dotyczących wiat przystankowych zawarty jest w zał. nr 2 do SWZ – w OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 6293200,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II – „Zakup sprzętu do utrzymania dróg i chodników” (dostawy), której przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa niżej wymienionych elementów:1) ciągnik rolniczy,
2) przyczepa jednoosiowa,
3) zamiatarka,
4) pług do odśnieżania,
5) posypywarka piasku i soli,
6) kosiarka tylno-boczna,
7) opryskiwacz,
8) szczotka do chwastów,
9) pług do odśnieżania (II),
10) ramię wysięgnikowe wraz z dedykowaną głowicą frezującą do poboczy.
zgodnie ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do Opisu przedmiotu zamówienia .
4.5.3.) Główny kod CPV: 16000000-5 - Maszyny rolnicze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16700000-2 - Ciągniki
16810000-6 - Części maszyn rolniczych
4.5.5.) Wartość części: 384400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5467493,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5497376,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5467493,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Budowlane Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741478153
7.3.3) Ulica: Długa 27
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
prace projektowe wraz z uzyskaniem niezbędnych pozwoleń
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO-BUDOWLANE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5467493,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 154 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 473919,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 636525,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 473919,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe PERKOZ Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8741309686
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 19a
7.3.4) Miejscowość: Brodnica
7.3.5) Kod pocztowy: 87-300
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PERKOZ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PERKOZ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 473919,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
INNE PRZETARGI OSIEK
więcej: przetargi OSIEK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiornika retencyjnego w Poświętnem
- Leasing operacyjny z opcją wykupu maszyn rolniczych
- Usługa wykonania projektu rozbudowy i przebudowy Górnego Internatu wraz z koncepcją zagospodarowania terenu zamawiającego - Jamrozowa Polana
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w Paku Gminnym w Dobroniu
więcej: Maszyny rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.