Ogłoszenie z dnia 2023-10-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403823/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
- 2023/BZP 00423282/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-02
- 2023/BZP 00429055/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
BUDOWA STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W CZARNYM BORZE ETAP II – BUDOWA DROGI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ – Część 1 Oświetlenie i Część 2 Sieć teletechniczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Czarny Bór
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718225
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 18
1.5.2.) Miejscowość: Czarny Bór
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-379
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 84 50 139
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@czarny-bor.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.czarny-bor.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/czarny_bor1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
BUDOWA STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W CZARNYM BORZE ETAP II – BUDOWA DROGI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ – Część 1 Oświetlenie i Część 2 Sieć teletechniczna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f4461664-566a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432783
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00024326/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 „BUDOWA STREFY AKTYWNOŚCI GOSPODARCZEJ W CZARNYM BORZE ETAP II – BUDOWA DROGI WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ – Część 1 Oświetlenie i Część 2 Sieć teletechniczna”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 – Budowa strefy aktywności gospodarczej w Czarnym Borze.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403823
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKR.272.10.2023.TG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiajacy wskazuje, że niniejsze postępowanie zostało podzielone na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiajacy informuje, że w przypadku, gdy w treści SWZ wyraźnie nie wskazano, że dany zapis dotyczy konkretnej części, przyjmuje się, że zapis dotyczy obu części.2. Część 1 - Budowa oświetlenia ulicznego w ramach projektu „Budowa strefy aktywności gospodarczej w Czarnym Borze etap II – budowa drogi wraz
z infrastrukturą” obejmuje w swoim zakresie:
1) budowę szaf oświetleniowych (rozdzielnic oświetleniowych),
2) montaż i stawianie projektowanych słupów oświetleniowych – 16 szt,
3) montaż wysięgników,
4) zabudowę opraw wraz ze źródłami światła LED o mocy dobranej według obliczeń,
5) ułożenie linii kablowych – około 1 km.
3. Oświetlenie drogowe zostało zaprojektowane w oparciu o obowiązującą normę PN-EN 13201:2016.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 170442,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamawiajacy wskazuje, że niniejsze postępowanie zostało podzielone na częścii dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiajacy informuje, że w przypadku, gdy w treści SWZ wyraźnie nie wskazano, że dany zapis dotyczy konkretnej części, przyjmuje się, że zapis dotyczy obu części.
2. Część 2 – Budowa i przebudowa sieci teletechnicznej w ramach projektu „Budowa strefy aktywności gospodarczej w Czarnym Borze etap II – budowa drogi wraz
z infrastrukturą” obejmuje w swoim zakresie:
1) budowę kanału technologicznego:
a) KTu1/KTp1 – 1239m,
b) w tym KTp1 – 54m,
c) w tym KTu1 – 1185m,
2) budowę studni kablowych typu SKO – 1g - 6 kpl,
3) budowę studni kablowych typu SKO – 2g 6 kpl,
4) budowę studni kablowych typu SK1 - 6 kpl,
5) demontaż sieci telekomunikacyjnej podziemnej na odcinku ok 250m.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232300-5 - Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
4.5.5.) Wartość części: 265141,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po upływie składania ofert tj. 5 października 2023 r. godz. 13:00 Zamawiający opublikował kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w Części 1. Kwota ta wynosi 209643,66 zł.
W niniejszej Części wpłynęły trzy oferty. Jednakże, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp był zobowiązany odrzucić dwie oferty tj. ofertę złożoną przez Zakład Robót Teletechnicznych TELFA Wacław Kruk oraz ofertę złożoną przez ELEKTROTIM S.A. Powyższy przepis stanowi, że Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku,
o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3. Wyżej wskazani Wykonawcy, wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy. Natomiast oferta złożona przez Wykonawcę Budosprzęt-Wałbrzych Sp.z.o.o. przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w Części 1 o 9379,56 zł.
Zgodnie z art. 255 pkt 3) Pzp w zw. z art. 259 Pzp w zw. z art. 266 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W niniejszej Części oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do najniższej ceny. W związku z powyższym, zgodnie z wyżej przytoczonym przepisem, była zobowiązany do unieważnienia postępowania w Części 1.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po upływie składania ofert tj. 5 października 2023 r. godz. 13:00 Zamawiający opublikował kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w Części 2. Kwota ta wynosi 326124,07 zł.
W niniejszej Części wpłynęły trzy oferty. Jednakże, Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 Pzp był zobowiązany odrzucić dwie oferty tj. ofertę złożoną przez Zakład Robót Teletechnicznych TELFA Wacław Kruk oraz ofertę złożoną przez ELEKTROTIM S.A. Powyższy przepis stanowi, że Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3. Wyżej wskazani Wykonawcy, wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy. Natomiast oferta złożona przez Wykonawcę Budosprzęt-Wałbrzych Sp.z.o.o. przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w Części 2 o 150210,03 zł.
Zgodnie z art. 255 pkt 3) Pzp w zw. z art. 259 Pzp w zw. z art. 266 Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. W niniejszej Części oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do najniższej ceny. W związku z powyższym, zgodnie z wyżej przytoczonym przepisem, była zobowiązany do unieważnienia postępowania w Części 2.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w zakresie modernizacji rozdzielni nn oraz stacji transformatorowej w budynkach - o ruchu ciągłym
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Wykonanie dok. projektowej oraz robót bud. zw. z wykończeniem i wyposaż. stref komercyjnych stadionu miejskiego w zakr. hotelowym, gastron. i handlowym w ramach zad. inw. Budowa St. Miej. w Katowicach
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.