Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376260/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00392925/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż wentylacji w sortowni odpadów komunalnych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SKŁADOWISKO ODPADÓW KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072112556
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nadwiślańska 36
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sok-oswiecim.biz
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sok-oswiecim.biz/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04b84d4a-2d9c-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa i montaż wentylacji w sortowni odpadów komunalnych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04b84d4a-2d9c-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432925
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376260
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOK/04/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 250000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Dostawa i montaż wentylacji w sortowni odpadów komunalnych na terenie Składowiska Odpadów Komunalnych Sp. z o.o. w Oświęcimiu, ul. Nadwiślańska 36.
W w/w ofercie Wykonawca winien uwzględnić wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym robót budowlanych związanych z posadowieniem proponowanych urządzeń, prowadzeniem przewodów ( przekucia, przewierty, obudowanie, roboty wykończeniowe itp., a także badań, pomiarów i sprawdzeń instalacji wentylacyjno-odpylającej i elektrycznej oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń.
Opis wentylacji
Założenia do procesu
Odciąg pyłów z procesu zasypu śmieci do sortownika i rozrywarki worków
Pyły suche, Pyły niewybuchowe - wykluczenie zapłonu.
Ilość zmian roboczych – 2
Wymiary hali 3 6x 24 x 8 m
Ze względu na wielkość zasypu sortownika i rozrywarki, zalecany wyciąg miejscowy w celu ograniczenie kubatury przestrzeni do filtrowentylacji
Przewiduje się zastosowanie 2 okapów o zapotrzebowaniu 6000 m3 każdy
czyli 12 tyś m3/h ilości zapylonego powietrza
Okap wąski szczelinowy z deflektorem o rozmiarach roboczych okapu 3 x 2,5m wykonany z blachy ocynkowanej gr 1,0 mm
Ze względu na sposób transportu system odpylania z wentylatorem w wersji antyelektrostatycznej
Ilość surowca generowanego, to minimum100 g/h
Opory na urządzeniu 1500 Pa
Całkowite zapotrzebowanie 3500 Pa dla 12000 m3/h
Urządzenie do pracy wewnątrz hali
Powrót powietrza przefiltrowanego na halę produkcyjną
Specyfikacja urządzeń:
Urządzenie filtrowentylacyjne z filtrami rękawowymi – 1 szt.
Obudowa sekcji składa się z blachy stalowej o grubości minimum 2 mm.
Poszczególne sekcje skręcane razem do jednej jednostki.
W komorze następuję wstępna separacja pyłu poprzez odwrotny zwrot powietrza
Grubsze cząstki pyłu osiadają się w pojemniku na pył, pozostałe drobne pyły są
dostarczane na filtry rękawowe.
Stopień filtracji > 99,9%.
96 pionowo zamontowanych wkładów filtracyjnych o powierzchni razem 33 m2.
W pełni automatyczne oczyszczanie filtrów za pomocą sprężonego powietrza
1 pojemniki na pył o pojemności minimum 50 l.
Celka odbioru pyłu
- Wydajność max 6 m3/h
- Silnik 0,75 kW, Wersja – Ex 22
Jednostka sterująca:
Mikrokontroler z mikroprocesorem do filtra należy do wyposażenia standardowego.
Automatyczne oczyszczanie filtrów w trybie różnicowym, czasowym lub w trybie offline po wyłączeniu urządzenia
Wentylator 18,5 kW promieniowy RG 1szt.
Dane techniczne wentylatora:
Moc: 18,5 kW, 50 Hz, 400V
Maksymalny spręż 3500 Pa
Maksymalna wydajność 12000 m3/h
Sterowanie 1kmpl.
W pełni automatyczny sterownik Typu LPC102 przystosowana do falownika 15 kW
W wersji standardowej w obudowie IP 55 z wyświetlaczem
Wskaźnik pracy, alarmowy i serwisowy.
automatyczne oczyszczanie filtrów przy osiągnięciu max. nasycenia filtrów. Sterowanie do 24V.
Transformator 400/24V dla zaworów magnetycznych,
Monitoring nasycenia filtrów, możliwość podłączenia zewnętrznego alarmu,
Licznik godzin pracy,
Proces oczyszczania sterowany zarówno manualnie, jak i automatycznie
Falownik 18,5 kW 1szt.
Przystosowana skrzynka do chłodzenia, potencjometr do regulacji pracy
parametrów urządzenia
Kompresor wraz z układem osuszania i odolejania powietrza o wydajności
min 500 l/min 1szt
Uziemienie urządzeń
Instalacji sprężonego powietrza, która musi być bezwzględnie odwodniona i
odolejona poniżej klasy 4
Wykonania estetycznych przejść w kolorze hali
Przygotowania posadzki pod urządzenia do kotwienia (wykonanie fundamentu do zamocowania urządzeń)
Zastosowane materiały :
Rura ocynk gładka rurociąg fachowo zamontowany W odległości 20 metrów
Zawiesia, obejmy, taśmy izolacyjne .
Lamela zabezpieczająca pod okap 2kmpl.
Haki do zawieszenia z listwą do zawieszenia lameli po obwodzie
Wymagania wykonawcze .
Instalacja elektryczna.
Ilości, rodzaj i średnice przewodów winne wynikać z dokumentacji techniczno-ruchowej urządzeń, wymagań producenta i przepisów w zakresie instalacji elektrycznych.
Zamawiający wskaże miejsce, skąd mogą być zasilane odpowiednie obwody. Jeżeli istniejąca rozdzielnica nie spełni wymagań technicznych w zakresie zasilania systemu w istniejącej rozdzielnicy,
Wykonawca winien uwzględnić konieczność prowadzenia przewodów w sposób niepogarszający estetyki budynku (wg wskazań Zamawiającego ustalonych na roboczo).
Należy stosować zabezpieczenia urządzeń i obwodów zgodnie z wymaganiami producenta urządzeń oraz odpowiednich norm technicznych i przepisów w zakresie instalacji elektrycznych.
Przewody elektryczne należy prowadzić w odpowiednich rurach osłonowych (tam, gdzie jest to wymagane).
Należy zapewnić odpowiednią ochronę przeciwprzepięciową urządzeń oraz ich uziemienie.
Wszelki obwody i zabezpieczenia związane z montażem systemów i urządzeń należy czytelnie i przejrzyście opisać. Opisy te winne być zgodne ze schematami i dokumentacją powykonawczą.
Roboty budowlane.
Przy wykonywaniu robót budowlanych, szczególnie w pomieszczeniach wewnętrznych, należy odpowiednio zabezpieczyć wyposażenie pomieszczeń przed kurzem, pyłem i innymi zanieczyszczeniami. Do prac można przystąpić jedynie w przypadku potwierdzenia przez Użytkownika o wykonaniu właściwego zabezpieczenia.
Przejścia rur i instalacji przez przegrody winne być wykonane w sposób umożliwiający późniejszą niedestrukcyjną wymianę elementów. Przejścia te winne również zapewniać elastyczność i izolacyjność termiczną (odpowiednie otulenie przewodów, kanałów i rur).
Montaż jednostki zewnętrznej winien uwzględniać konieczność na konstrukcji wsporczej na elewacji budynku / w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na roboczo), w sposób nie powodujący uszkodzeń i odkształceń elewacji,
Pozostałe wymagania.
Wykonawca – przed realizacją przedmiotu umowy – obowiązany jest przedstawić proponowane przez niego rozwiązania w formie dokumentacji projektowej, uwzględniającej założenia Zamawiającego
Zamawiający informuje, iż montaż odbywać się będzie w czynnym obiekcie.. W związku z powyższym Wykonawca winien tak organizować pracę, aby nie utrudniać pracy Sortowni (szczególnie dotyczy to robót wywołujących nadmierny hałas).
Zamawiający i Użytkownik zastrzegają prawo wstrzymywania (przerywania) robót, które zakłócać będą pracę Sortowni – bez względu na stan, zakres i zaawansowanie robót. Przerwy z tego tytułu nie mogą stanowić argumentu o dodatkowe wynagrodzenie lub niedotrzymanie czy też konieczność wydłużenia terminu zakończenia robót.
Wykonanie wszelkich czynności montażowych typu wiercenia, cięcia, przekucia, etc., należy wykonywać z odpowiednim zabezpieczeniem, aby nie uszkodzić i nie zapylić elementów budowlanych oraz wyposażenia pomieszczeń.
W przypadku nie zachowania powyższego wymogu Zamawiający wstrzyma roboty z winy Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż montaż odbywać się będzie w wykończonych pomieszczeniach. W związku z powyższym Wykonawca winien w ofercie wziąć pod uwagę takie wykonanie, aby stan techniczny i estetyczny pomieszczeń po zakończeniu przedmiotu umowy był nie gorszy niż przed jego realizacją (przewidzieć przywrócenie stanu sprzed realizacji robót).
W ofercie należy przewidzieć wykonanie wszelkich robót, których wynikiem jest wykonanie przedmiotu umowy, z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego, producenta, norm, przepisów technicznych i prawnych . Za pełne wykonanie przedmiotu umowy uważa się wszystko, co zostało przedstawione w dokumentach przetargowych.
Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej pomieszczeń i elementów budynku w celu przeprowadzenia własnego oglądu i pomiarów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39717100-2 - Wentylatory
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340488,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 719550,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 340488,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GGK Wieland Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482773062
7.3.3) Ulica: ul. Pawliczka 25
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-800
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 340488,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
GGK Wieland Polska Sp. z o.o.
ul. Pawliczka 25
41-800 Zabrze
Cena ofertowa brutto: 340 488,60 zł brutto
Cena ofertowa netto: 276 820,00 zł netto
Termin dostawy: do 12 tygodni od dnia podpisania umowy
Okres gwarancji jakości i rękojmi: 60 miesięcy
Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a złożona przez niego oferta spełnia wymagania podane w Specyfikacji Warunków Zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek ... na rzecz Urzędu Gminy Oświęcim w roku 2025.
- Utrzymanie nawierzchni dróg, chodników i parkingów dróg publicznych - gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Oświęcim, w 2025 roku - nawierzchnie z kruszyw i asfaltowe
- CAŁODOBOWE ŚWIADCZENIE USŁUGI ODBIORU, TRANSPORTU I PRZECHOWYWANIA ZWŁOK PACJENTÓW ZMARŁYCH W SZPITALU POWIATOWYM W OŚWIĘCIMIU
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Dostawa trzech serwerów
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.