Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339592/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
- 2023/BZP 00350342/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCH
W ELBLĄGU I MORĄGU.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281385396
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kwiatkowskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 21wog@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://21wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/21wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY BUDOWLANE W KOMPLEKSACH WOJSKOWYCHW ELBLĄGU I MORĄGU.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bf00d39-31c4-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432934
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00127407/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.18 REMONT BUDYNKU NR 17 W KNW PRZY UL. KRÓLEWIECKIEJ 169 W ELBLĄGU
1.1.24 NAPRAWA URZĄDZEŃ I WYMIANA KOTŁA NR 3 W KOTŁOWNI NR 17 PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 16 W MORĄGU
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339592
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 40/SZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1086134,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie: „Roboty budowlane w budynku magazynowym Nr 17 ul. Królewiecka 169 w Elblągu”Budowa: Budynek magazynowy Nr 17 ul. Królewiecka 169 w Elblągu
I. Zakres robót obejmuje:
1.Roboty rozbiórkowe.
rozebranie ścian działowych z gazobetonu i cegły,
rozbiórka posadzek betonowych,
rozbiórka zewnętrznych wjazdów betonowych i ścianek oporowych,
rozebranie stropów o konstrukcji stalowo-drewnianej,
rozebranie ścianek działowych drewnianych,
2.Wymiana i przebudowa bram oraz roboty ślusarskie
wymiana 2 sztuk magazynowych, stalowych bram dwuskrzydłowych
rozwiernych wraz z powiększeniem otworu,
skrócenie 3 sztuk wrót stalowych bram,
montaż drzwi jednoskrzydłowych przeciwpożarowych EI 120 wraz z
powiększeniem otworu,
zamurowanie otworów wewnętrznych drzwiowych i okiennych,
skrócenie kanałów stalowych wentylacyjnych,
zakup i montaż wspornikowych regałów stalowych magazynowych,
zakup i montaż ogrodzenia systemowego , panelowego wysokości 200 cm z
bramą furtkową, otwieraną ręcznie – ogrodzenie montowane wewnątrz magazynu,
3. Ściany działowe GK EI120.
wykonanie wysokiej ściany w systemie płyt GK EI120 ,
malowanie ścian farbą ,
4.Roboty drogowe – przedproża bram.
wymiana podbudowy i nawierzchni betonowej zjazdu do bram garażowych,
wymiana murowanych ścian oporowych,
wykonanie izolacji poziomych i pionowych ścian oporowych oraz części ściany fundamentowej budynku poniżej progów bram garażowych,
montaż betonowych prefabrykowanych nakryw na górnej płaszczyźnie ścian oporowych,
remont cząstkowy nawierzchni brukowej,
wykonanie liniowego odwodnienia zewnętrznego,
regulacja studzienki kanalizacji deszczowej z wymianą kratki ściekowej
czyszczenie kanalizacji deszczowej na odcinku ok 15 m
5.Posadzki betonowe
wykonanie izolacji z folii PE,
wykonanie zbrojenia przeciwskurczowego z siatki stalowej,
wykonanie nawierzchni betonowej zatartej na gładko,
wykonanie dylatacji,
6.Roboty elektryczne
roboty demontażowe starej instalacji elektrycznej,
demontaż lamp zewnętrznych i wewnętrznych,
wykonanie i montaż nowej rozdzielni elektrycznej,
wykonanie nowej instalacji 230 V – obwody zasilające,
wykonanie nowej instalacji 380 V – obwody zasilające,
wykonanie nowej instalacji oświetleniowej,
montaż lamp oświetleniowych wewnętrznych i zewnętrznych oraz osprzętu
elektrycznego,
wykonanie pomiarów elektrycznych.
7.Wywóz i utylizacja materiałów rozbiórkowych.
wywóz i utylizacja gruzu i odpadów z placu budowy,
Prace przy realizacji przedmiotowego zadania powinny być oparte
o najnowsze technologie budowlane i techniczne spełniające wymagania zawarte w Polskich Normach, zapewniające bezpieczne i zgodne z przepisami przechowywanie środków materiałowych oraz komfort pracy użytkownika.
Zastosowane rozwiązania techniczne i urządzenia muszą spełniać wymagania
w zakresie bezpieczeństwa przy obsłudze pomieszczeń magazynowych, ewakuacji sprzętu i mienia oraz ochrony przeciwpożarowej. Niezależnie od podanego zakresu prac, należy przy realizacji przedmiotu zamówienia uwzględnić wymagania zawarte w obowiązujących przepisach i normach dla tego typu prac.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 838283,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa urządzeń i wymiana kotła nr 3 w kotłowni nr 17przy ul. Wojska Polskiego w Morągu.
1. Remont urządzeń w kotłowni
wstawienie automatyki sterującej w montowanym kotle, (3) do współpracy z zamontowanym kotłem nr 1 (cieczowym, wodnym niskotemperaturowym Buderus LOGANO G615 820) i współgrającą z pozostałą elektroniką, a także sterującą pozostałym kotłem, nr 2 (kocioł cieczowy stacjonarny Eurotwin NT 1250)
wymiana zaworów trójdrożnych wraz z siłownikami na kotłach nr 2 i 3;
wymiana zbiornika odpowietrzającego o pojemności - wymiana naczynia wzbiorczego przeponowego N80 l;
wymiana odpowietrzników automatycznych DN 15;
wymiana wkładu neutralizatora skroplin;
2. Wymiana kotła nr 3, (kocioł cieczowy stacjonarny Eurotwin Nt 1250)
demontaż i rozebranie kotła cieczowego stacjonarnego Eurotwin Nt 1250,
montaż nowego kotła żeliwnego o mocy 1250kW współgrającym z kotłem nr 1 i 2 oraz elektroniką tych kotłów, np. kocioł typu BUDERUS który będzie współpracował z automatyką i systemem kotła nr 1 i 2.
regeneracja palnika gazowego kotła nr 3 (i ponowne zamontowanie w nowo wstawianym kotle (typ tego palnika pasuje do nowo wstawionego kotła np. typu BUDERUS);
zamontowanie automatyki działającej na zasadzie kaskadowej regulacji 3 kotłów oraz naprawa i uruchomienie pogodowego układu CO w systemie automatycznym;
przerobienie pozostawionej instalacji podejściowej wodnej do nowo wstawianego kotła nr 3;
dozorowy odbiór wyremontowanego kotła numer 3 - należy poinformować o zakończonych pracach wyremontowanego kotła Wojskowy Dozór Techniczny, który dokona odbioru technicznego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45262680-1 - Spawanie
4.5.5.) Wartość części: 247850,66 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 774800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 927342,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 774800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIT DARIUSZ BRODZIAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5782917292
7.3.3) Ulica: K.I. GAŁCZYŃSKIEGO 12
7.3.4) Miejscowość: ELBLĄG
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 774800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 565800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 565800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 565800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COSTA ECO ENERGY SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393984881
7.3.3) Ulica: CEMENTOWA 3a
7.3.4) Miejscowość: OLSZTYN
7.3.5) Kod pocztowy: 10-429
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 565800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- ZP/34/2024 BUDOWA SYSTEMU PŁATNEGO PARKOWANIA W SZPITALU MIEJSKIM ŚW. JANA PAWŁA II W ELBLĄGU
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Powiatu Elbląskiego na lata 2025-2026
- USŁUGA NAPRAWY SPRZĘTU GASTRONOMICZNO-CHŁODNICZEGO I POLOWEGO ORAZ PODŁĄCZEŃ DO EKSPLOATACJI SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO, A TAKŻE PRZEGLĄDÓW KWARTALNYCH SPRZĘTU ŻYWNOŚCIOWEGO W 2025 R.
- Dostawa oprogramowania biurowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
więcej: Spawanie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.