eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MedykaDostawa i wdrożenie portalu do zdalnej obsługi mieszkańca z dostawą sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wdrożenie portalu do zdalnej obsługi mieszkańca z dostawą sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Medyka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Medyka 288

1.5.2.) Miejscowość: Medyka

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-732

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 671 53 91

1.5.8.) Numer faksu: 16 671 53 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: medyka@medyka.itl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyka.itl.pl/bip

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wdrożenie portalu do zdalnej obsługi mieszkańca z dostawą sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania w ramach projektu "Cyfrowa Gmina"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6425de5-24fe-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432979

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Operacyjny Polska Cyfrowa na lata 2014-2020, Oś priorytetowa V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU, działanie 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmacnianie cyfrowej odporności na zagrożenia. Projekt Grantowy "Cyfrowa Gmina" o numerze POPC.05.01.00-00-0001/21-00

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00321154/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BiD.ZP.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 133376,46 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie portalu do zdalnej obsługi mieszkańca w ramach projektu "Cyfrowa Gmina".
W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie do:

1) przeprowadzenie analizy wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych (analizy przedwdrożeniowej),
2) dostawę, instalację i konfigurację Oprogramowania,
3) wdrożenie Oprogramowania,
4) migrację danych z istniejących i wykorzystywanych przez Zamawiającego systemów informatycznych i baz danych, jeśli będzie konieczna,
5) udzielenie Zamawiającemu licencji na korzystanie z utworów opisanych Umową,
6) udzielenie gwarancji na przedmiot umowy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku do SWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia".

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

30213000-5 - Komputery osobiste

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

48820000-2 - Serwery

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 19512,20 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, serwerowego i oprogramowania, usługami audytu bezpieczeństwa informatycznego oraz usługami szkoleniowymi w ramach projektu "Cyfrowa Gmina".

W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany będzie do:

1. Dostawy:

1) Stacji roboczej (zestawy komputerowe z pakietami oprogramowania biurowego) - 3 szt.
2) Słuchawek z mikrofonem - 26 szt.
3) Serwerów z systemem operacyjnym i oprogramowaniem - 2 szt.
4) Serwerowego zasilacza awaryjnego - 1 szt.
5) Urządzenia dyskowego NAS (backup) - 1 szt.
6) Oprogramowanie do zabezpieczenia poczty e-mail i zdalnego dostępu - 1 szt.

2. Udzielenie usług towarzyszących w postaci:

1)) Instalacji i konfiguracji sprzętu i oprogramowania
2) Szkolenia on-line dla administratora w zakresie obsługi zakupionego sprzętu i oprogramowania
3) Szkolenia on-line dla urzędników w zakresie cyberbezpieczeństwa

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku do SWZ "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia".

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu

30213000-5 - Komputery osobiste

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

48820000-2 - Serwery

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego

4.5.5.) Wartość części: 113864,23 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23616,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23616,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23616,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Usług Komputerowych Softres Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690037603

7.3.3) Ulica: Zaciszna 44

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-326

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-09-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23616,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dla tej części zamówienia nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.