Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00481931/01 - Wynik z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół:
Część I: 23 uczniów
Część II: 1 uczeń
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Mińsk Mazowiecki
1.3.) Oddział zamawiającego: -
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582747
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Józefa Chełmońskiego 14
1.5.2.) Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 25 75 62 500
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@minskmazowiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.minskmazowiecki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół:
Część I: 23 uczniów
Część II: 1 uczeń
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cfe8701d-ae15-4ca0-812a-32721d753e0a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432982
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012506/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do szkół: Część I: 23 uczniów Część II: 1 uczeń
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cfe8701d-ae15-4ca0-812a-32721d753e0a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami polegająca na składaniu i wysyłaniu dokumentów/oświadczeń/wyjaśnień/zawiadomień/informacji, odbywa się w języku polskim przy użyciu Platformy e-Zamówienia (https://ezamowienia.gov.pl) lub za pomocą poczty elektronicznej na adres email: zamowienia@minskmazowiecki.pl (przy czym złożenie oferty możliwe jest wyłącznie za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia).
Informacje dot. sposobu komunikacji w ramach postępowania na Platformie e-Zamówienia zawarte są w udostępnionej na Platformie e-Zamówienia instrukcji pn.: „Komunikacja w postępowaniu”.
Zadawanie pytań dot. treści dokumentów zamówienia za pomocą „Formularzy do komunikacji” możliwe jest dla Wykonawców posiadających konto uproszczone. Korzystanie z tych Formularzy w pełnym zakresie możliwe jest dla posiadaczy konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia.
Pliki stanowiące załączniki do pojedynczego Formularza, przesyłane za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” nie mogą mieć większego rozmiaru niż 150 MB.
Datę wpływu dokumentów na Platformę e-Zamówienia lub serwer pocztowy Zamawiającego przyjmuje się jako datę ich przekazania.
Po dokonaniu otwarcia ofert wszelka korespondencja w sprawie prowadzonego postępowania odbywać się będzie za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” dostępnego na Platformie e-Zamówienia lub na adres e-mail Wykonawcy wskazany w ofercie.
W korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem postępowania: RI.271.1.21.2024.
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Mińsk Mazowiecki, ul. Józefa Chełmońskiego 14, 05-300 Mińsk Mazowiecki, tel. 25 756 25 00; e-mail: gmina@minskmazowiecki.pl
2. W sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych (IOD): e-mail: iod@minskmazowiecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania i udzieleniu zamówienia, prowadzenia dokumentacji księgowo-podatkowej, archiwizacji danych, dochodzenia roszczeń lub obrony przed roszczeniami.
4. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
1) ustawa z 11.9.2019 r. – Prawo zamówień publicznych;
2) ustawa z 27.8.2009 r. o finansach publicznych;
3) ustawa z 14.7.1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach;
4) art. 6 pkt.1 lit. c RODO
– przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze.
5. Odbiorca lub kategorie odbiorców: podmioty upoważnione na podstawie zawartych umów powierzenia oraz uprawnione na mocy obowiązujących przepisów prawa, w szczególności osoby lub podmioty, którym zostanie udostępniona dokumentacja postępowania na podstawie art. 18 oraz art. 74–76 ustawy Pzp. Zasada jawności ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (szczególna kategoria danych).
6. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania oraz przez okres wynikający z przepisów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, w szczególności zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres obowiązywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata – przez cały okres obowiązywania umowy.
7. Posiada Pani/Pan prawo:
1) żądania dostępu do danych; w przypadku gdy wykonanie tego obowiązku, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może, zgodnie z art. 75 ustawy Pzp, żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia;
2) żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych; zgodnie z art. 76 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników;
3) usunięcia danych w przypadku, gdy dane osobowe nie są już niezbędne do celów, w których zostały zebrane, lub w inny sposób przetwarzane;
4) żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych; zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy Pzp wykonanie tego obowiązku nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenie postępowania o udzielenie zamówienia.
8. Przysługuje Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-913 Warszawa.
9. Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
10. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem, i które Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Pani/Pana dane osobowe nie będą poddawane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również profilowaniu.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.21.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Część I zamówienia jest świadczenie usługi dowozu uczniów niepełnosprawnych:
do Zespołu Szkół Specjalnych w Ignacowie (20 uczniów),
do Szkoły Podstawowej Nr 244 w Warszawie, ul. Hafciarska 80/86 (2 uczniów),
do Szkoły Podstawowej im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Stojadłach (1 uczeń);
Przewidywana pora dowozu: od 7.40 do 8.00.
Przewidywaną porą odwozu są godziny popołudniowe.
Zamówienie będzie realizowane w całym roku szkolnym 2024/2025.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca określi cenę realizacji zamówienia w PLN cyfrowo i słownie uwzględniając należny podatek VAT.
2. Prawidłowe ustalenie stawki VAT należy do obowiązku Wykonawcy.
3. Wszystkie wartości powinny być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. W załączniku do Formularza ofertowego Wykonawca zobowiązany jest podać:
- w przypadku Części I zamówienia: ceny jednostkowe (dzienne) dla poszczególnych kursów (kursy nr 1, nr 2 i nr 3) dowozu, wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz łączną cenę ofertową stanowiącą iloczyn sumy cen jednostkowych i liczby 185 dni realizacji zamówienia;
- w przypadku Części II zamówienia: cenę jednostkową (dzienną) dla kursu nr 4 dowozu, wskazanego w Opisie przedmiotu zamówienia oraz łączną cenę ofertową stanowiącą iloczyn sumy ceny jednostkowej i liczby 185 dni realizacji zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: K(Z) – czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Część II zamówienia jest świadczenie usługi dowozu ucznia niepełnosprawnego do Zespołu Szkół Specjalnych w Ignacowie.
Przewidywana pora dowozu: od 7.40 do 8.00.
Przewidywaną porą odwozu są godziny popołudniowe.
Zamówienie będzie realizowane w całym roku szkolnym 2024/2025.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca określi cenę realizacji zamówienia w PLN cyfrowo i słownie uwzględniając należny podatek VAT.
2. Prawidłowe ustalenie stawki VAT należy do obowiązku Wykonawcy.
3. Wszystkie wartości powinny być liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. W załączniku do Formularza ofertowego Wykonawca zobowiązany jest podać:
- w przypadku Części I zamówienia: ceny jednostkowe (dzienne) dla poszczególnych kursów (kursy nr 1, nr 2 i nr 3) dowozu, wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia oraz łączną cenę ofertową stanowiącą iloczyn sumy cen jednostkowych i liczby 185 dni realizacji zamówienia;
- w przypadku Części II zamówienia: cenę jednostkową (dzienną) dla kursu nr 4 dowozu, wskazanego w Opisie przedmiotu zamówienia oraz łączną cenę ofertową stanowiącą iloczyn sumy ceny jednostkowej i liczby 185 dni realizacji zamówienia.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: K(Z) – czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 6
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1/ warunek uprawnień:- aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego (licencja) oraz
- aktualne zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych specjalnych w krajowym transporcie drogowym osób (wymaganie dotyczy wyłącznie Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę w wyniku postępowania), regulowane ustawą z dnia 06.09.2001 r. o transporcie drogowym.
2/ warunek sytuacji ekonomicznej:
- posiadanie ważnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 200.000.- zł na każde zdarzenie wraz z potwierdzeniem opłacenia składki za tę polisę.
Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie posiadać grupowe ubezpieczenie NNW dla przewożonych pasażerów o wartości świadczenia minimum 30.000.- zł na każdego pasażera (wymaganie dotyczy wyłącznie Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę w wyniku postępowania).
3/ warunek zdolności technicznej lub zawodowej dla Części I:
- warunek spełni Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej 1 usługę przewozową polegającą na dowozie przez okres minimum 6 miesięcy, dzieci/uczniów do placówek oświatowych, o wartości minimum 100.000.- zł oraz przedstawi dowody, że usługi te zostały/są wykonane/wykonywane należycie,
- warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkami transportu do bezpiecznego przewozu dzieci/uczniów, wyposażonymi łącznie minimum w ilość miejsc siedzących odpowiednią do ilości dzieci/uczniów objętych zamówieniem. Pojazdy winny być nie starsze niż z 2014 roku produkcji, posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC,
- warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje, skierowanymi do realizacji zamówienia osobami, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, szkolenia, i które nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, tj.:
- minimum 3 kierowcami posiadającymi odpowiedniej do proponowanych pojazdów kategorii prawo jazdy oraz co najmniej rocznym doświadczeniem zawodowym w zakresie przewozu osób,
- minimum 3 osobami pełniącymi funkcję opiekunów przewożonych uczniów.
4/ warunek zdolności technicznej lub zawodowej dla Części II:
- warunek spełni Wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował lub realizuje co najmniej 1 usługę przewozową polegającą na dowozie przez okres minimum 6 miesięcy, dzieci/uczniów do placówek oświatowych, o wartości minimum 60.000.- zł oraz przedstawi dowody, że usługi te zostały/są wykonane/wykonywane należycie,
- warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje środkiem transportu do bezpiecznego przewozu dzieci/uczniów, wyposażonymi łącznie minimum w ilość miejsc siedzących odpowiednią do ilości dzieci/uczniów objętych zamówieniem. Pojazd winien być nie starszy niż z 2014 roku produkcji, posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC,
- warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje, skierowanymi do realizacji zamówienia osobami, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe, szkolenia, i które nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, tj.:
- minimum 1 kierowcą posiadającym odpowiedniej do proponowanych pojazdów kategorii prawo jazdy oraz co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w zakresie przewozu osób,
- minimum 1 osobą pełniącą funkcję opiekuna przewożonych uczniów.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania do oferty należy załączyć:
a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (Załączniki nr 2) oraz
b) oświadczenie w zakresie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Załącznik nr 3).
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
- odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
- oświadczenie (Załącznik nr 7), o aktualności informacji zawartych w oświadczeniach, o którym mowa:
• w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia z art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
• w zakresie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz.U. 2024, poz. 507);
- oświadczenie, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębna ofertę lub ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 8).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 (Załączniki nr 2).
2. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
- aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego (licencja),
- kopię ważnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o sumie ubezpieczenia nie mniejszej niż 200.000.- zł na każde zdarzenie wraz z potwierdzeniem opłacenia składki za tę polisę,
- uzupełniony Załącznik nr 5A – Wykaz usług oraz dowody określające czy usługi zostały wykonane należycie,
- uzupełniony Załącznik nr 5B– Wykaz pojazdów oraz kopie dowodów rejestracyjnych,
- uzupełniony Załącznik nr 5C – Wykaz osób oraz kopie odpowiednio ich praw jazdy, dokumentów poświadczających odbycie szkolenia dla opiekunów przewozu dzieci i młodzieży wraz z oświadczeniem Wykonawcy, że wszystkie te osoby zostały przez Wykonawcę zweryfikowane w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, oraz że dane tych osób nie są zamieszczone w Rejestrze z dostępem ograniczonym.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium w kwocie: dla Części I 2 000.- zł, dla Części II 1.000.- zł.2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mińsku Mazowieckim Nr 70 9226 0005 0024 5238 2000 0130. W tytule przelewu należy wpisać: „Wadium w postępowaniu nr RI.271.1.21.2024”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 2 pkt 2–4, wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy, lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, podlega odrzuceniu.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia:- Zamawiający bada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z nich,
- każdy z Wykonawców musi wykazać spełnienie warunku posiadania uprawnień do prowadzenia działalności samodzielnie,
- przynamniej jeden z Wykonawców musi wykazać spełnienie warunku zdolności technicznej lub zawodowej samodzielnie,
- spełnienie warunku dysponowania środkami transportu i osób mogą wykazać łącznie,
- oświadczenia, (Załączniki nr 2 i nr 3) składa każdy z Wykonawców,
- winni załączyć do oferty oryginał pełnomocnictwa. Wykonawcy ci są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wzór Umowy, która zostanie zawarta w sprawie niniejszego zamówienia, stanowi Załącznik nr 6.2. Możliwości dokonania zmian w zakresie zawartej Umowy Zamawiający zawarł w treści wzoru Umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-05 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Portal e-zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-05 11:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-03
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Zakup pomocy medycznych dla bloku operacyjnego i intensywnej terapii, pętle oraz obłożenia i podkłady.
- "Wymiana dźwigu osobowego w budynku Oddziału Wewnętrznego" ₂
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta Środowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- "Świadczenie usług przewozowych w ramach powiatowych przewozów pasażerskich o charakterze użyteczności publicznej w publicznym transporcie zbiorowym na terenie powiatu dąbrowskiego"
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Wykonanie usług przewozu regularnego na linii autobusowej P-1 w ramach lokalnego transportu zbiorowego na terenie Miasta Piastowa
- Dowożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Stryjkach w roku 2025
- Świadczenie usług transportowych w ramach bieżącego utrzymania dróg wojewódzkich w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.