Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00396495/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Rozbudowa systemu do zaawansowanych badań stanu technicznego nawierzchni drogowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001620
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: G. Narutowicza 11/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-233
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp.wilis@pg.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pg.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pg_edu/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa systemu do zaawansowanych badań stanu technicznego nawierzchni drogowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ff0ee8c-4b9f-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432984
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00396495/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 32/WILiŚ/2022 CRZP 277/002/D/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146075,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa doposażenia posiadanego przez Zamawiającego systemu LCMS-2 firmy Pavementrics, który zostanie zamontowany na pojeździe pomiarowym stanowiącym jako całość specjalną platformę mobilną, o dodatkowy moduł z oprogramowaniem do pomiaru profilu podłużnego drogi i obliczania międzynarodowego wskaźnika równości IRI, na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę do siedziby Zamawiającego: Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, budynek nr 43 – Laboratorium Badań Drogowych:
a) modułu do pomiaru profilu podłużnego drogi zawierającego niezbędne oprogramowanie do pomiaru profilu podłużnego oraz możliwości obliczenia międzynarodowego wskaźnika równości IRI. Moduł musi umożliwiać wyznaczenie wartości IRI dla każdego metra dla odcinka pomiarowego w śladzie prawym, lewym oraz w środku pasa ruchu;
b) obiektu kalibracyjnego umożliwiającego szybką kalibrację czujników w terenie wraz z oprogramowaniem do samodzielnej obsługi oraz niezbędnego do automatycznego łączenia skanów z obydwu czujników laserowych systemu LCMS-2 firmy
Pavementrics;
2) integrację modułu IRI z pojazdem pomiarowym z zamontowanym systemem LCMS-2 firmy Pavementrics;
3) aktywację licencji modułu IRI do pomiaru profilu podłużnego;
4) zintegrowanie modułu IRI z systemem LCMS-2 firmy Pavementrics wraz z aktualizacją i konfiguracją istniejącej aplikacji systemu LCMS-2 firmy Pavementrics;
5) uruchomienie oraz kalibrację systemu;
6) aplikację oraz konfigurację oprogramowania do zbierania danych pomiarowych;
7) konfigurację oprogramowania do zbierania danych według krajowych wytycznych wynikających z Diagnostyki Stanu Nawierzchni;
8) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie samodzielnej obsługi modułów;
9) wsparcie techniczne przez okres co najmniej 12 m-cy liczonych od dnia podpisania przez obie Strony protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag.
3. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, bez wcześniejszej eksploatacji, sprawny technicznie, wolny od wad prawnych i fizycznych, zaś usługi muszą być wykonane z zachowaniem najwyższej staranności.
4. Przedmiot zamówienia musi być kompletny i kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego systemem LCMS-2 firmy Pavementrics, zamontowanym na pojeździe pomiarowym stanowiącym jako całość specjalną platformę mobilną.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej 12 m-cy, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 3 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
7. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33120000-7 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48461000-7 - Analityczne lub naukowe pakiety oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lehmann+Partner Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 311498775, NIP: 6652545964
7.3.3) Ulica: ul. Marii Dąbrowskiej 8
7.3.4) Miejscowość: Konin
7.3.5) Kod pocztowy: 62-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LEHMANN + PARTNER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LEHMANN + PARTNER POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa komponentów, sensorów i modułów na potrzeby projektu PDIH dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej
- Usługa drukowania publikacji książkowych dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku
- Dostawa sterowników programowalnych SPRECON produkcji firmy Sprecher wraz z osprzętem i oprogramowaniem.
- GUM2025ZP0029 - Dostawa sprzętu biomedycznego i laboratoryjnego w 6 pakietach
- Dostawa dźwigu osobowego do budynku Trzeciego Urzędu Skarbowego w Gdańsku przy ul. Chłopskiej 3
- 11/TP/2025 wymiana posadzki w hali sortowni
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa systemów rejestrujących i urządzeń badawczych dla Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie.
- Dostawa weterynaryjnych urządzeń medycznych.
- Dostawa leków, śr.narkotycznych, antybiotyków , heparyn drobnocząst, płynów infuzyjnych, środków dezynfekcyjnych, środków kontrastowych niejonowych, leków stosowanych w chir. oka, żywienia dożylnego i dojelitowego, odczynników do laboratorium.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.