eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krościenko nad Dunajcem"ZAMEK CZORSZTYN - ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZAMKU DOLNEGO II ETAP"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„ZAMEK CZORSZTYN – ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZAMKU DOLNEGO II ETAP”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PIENIŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456671

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jagiellońska 107B

1.5.2.) Miejscowość: Krościenko nad Dunajcem

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-450

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 182625601

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pieninypn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piepn.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5272d51a-297e-11ef-b373-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ZAMEK CZORSZTYN – ZAGOSPODAROWANIE TERENU ZAMKU DOLNEGO II ETAP”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5272d51a-297e-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00432993

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00097488/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 „Zamek Czorsztyn - zagospodarowanie terenu zamku dolnego II etap"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366157

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR-2253-8-2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 673216,47 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku kasy, zabezpieczenie murów zewnętrznych zamku Czorsztyn poprzez nadbudowę kamiennej korony murów wraz z zabezpieczeniem preparatem hydrofobowym przed penetracją wody, rozbiórkę budynku technicznego oraz ogrodzeń tymczasowych, budowę ogrodzenia drewnianego, wymiana bramy wjazdowej ze zmianą jej kierunku otwarcia. Wykonawca ma zapewnić wykonanie badań archeologiczno – architektonicznych i prowadzenie nadzoru archeologicznego wraz ze sporządzeniem dokumentacji wg rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27 lipca 2011 r. (Dz.U.2011.165.987) oraz standardów Narodowego Instytutu Dziedzictwa. Po zakończeniu badań teren należy przywrócić do stanu pierwotnego. Odkryte elementy po konsultacji z Inwestorem lub jego pełnomocnikami, powinny być w przypadku znalezisk nieruchomych, zabezpieczone poprzez zasypanie lub inne dostępne techniki zabezpieczeń oraz w przypadku obiektów ruchomych zakonserwowane i przekazane Inwestorowi. Dokumentację należy przekazać w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej (*doc, *dwg, *pdf).
Zakres prac zawiera dokumentacja projektowa autorstwa arch. inż. Piotra Stępnia z 2016 r., program technicznych zabezpieczeń obwodowych murów kamiennych autorstwa dr inż. Stanisława Karczmarczyka oraz stwiorb autorstwa mgr inż. Marka Nowaka – załącznik nr 4 do SWZ i przedmiar robót – załącznik nr 3 do SWZ. Prace podzielone są na dwa etapy:
 I etap – nadbudowa murów, badania archeologiczne, budowa budynku kasy w stanie surowym
 II etap – wykonanie budynku pod klucz, rozbiórka budynku technicznego, budowa ogrodzenia, wymiana bramy wjazdowej.
Wykonawca przed rozpoczęciem robót przedłoży do akceptacji projekt zabezpieczenia ruchu turystycznego na Zamku. Roboty nie mogą wstrzymywać istniejącego ruchu turystycznego. Szczegółowy sposób nadbudowy murów oraz wykonanie detali związanych z wymianą bramy należy przedstawić w odpowiedniej dokumentacji projektowej, uzgodnić ją z Zamawiającym projektantem, inspektorem nadzoru inwestorskiego oraz Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Przed rozpoczęciem prac uzyskać należy również pozwolenie konserwatorskie.
Prace budowlane należy wykonywać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót oraz zaleceniami Inwestora, projektanta i inspektorów nadzoru inwestorskiego oraz obowiązujących standardów PPN. Należy brać pod uwagę całą dokumentację. Jeżeli jakiś element występuje tylko w jednym z dokumentów należy przyjąć go do wyceny. Wycena i rozliczenie wykonania robót ma charakter ryczałtowy. Wykonawca powinien zapoznać się z przedmiotem zamówienia na miejscu i wykonać zadanie zarówno zgodnie z projektem jak i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i właściwościami użytkowymi obiektu.
Po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do prac budowlanych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać pisemną akceptację materiałów, których parametry powinny być równoważne z tymi wskazanymi w przedmiarze robót i dokumentacji projektowej.
Wizja terenowa
Z uwagi na ryczałtowy charakter składanej oferty, wymaga się udziału przedstawiciela Zamawiającego w wizji lokalnej, w miejscu planowanych robót przed wyceną składanej oferty przetargowej. Termin wizji lokalnej ustala się na 19.06.2024 r. o godz. 13.00. W tym terminie można uzyskać informacje szczegółowe nt. zamówienia na miejscu.
Oferta złożona w postępowaniu przez Wykonawcę, który nie brał udziału w wizji lokalnej skutkuje odrzuceniem oferty zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 ustawy Pzp.
Do specyfikacji dołączony jest wzór umowy zawierający m.in. zakres prac oraz kary umowne za niedotrzymanie terminu wykonania zamówienia.
2. Zamawiający nie będzie zawierał umowy ramowej.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień określonych w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy PZP.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 824100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 824100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 824100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kamieniarstwo - Kowalczyk Piotr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352504269

7.3.3) Ulica: ul. Modrzewiowa 24

7.3.4) Miejscowość: Kluszkowce

7.3.5) Kod pocztowy: 34-440

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 824100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.