Og³oszenie z dnia 2022-11-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00494838/01 - Wynik z dnia 2022-12-14
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
„¦wiadczenie us³ug pocztowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat Tucholski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351096
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pocztowa 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Tuchola
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-500
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - ¦wiecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 5590700
1.5.8.) Numer faksu: 52 5590701
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tuchola.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bippowiat.tuchola.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„¦wiadczenie us³ug pocztowych”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0cae0891-6022-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00433013
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00013601/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug pocztowych w latach 2023-2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/d3c95693-5aa8-4a4d-9780-9c60b92386d13.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP-u dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@tuchola.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Informacje ogólne
1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAP-u dostêpnego pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej przetargi@tuchola.pl .
2) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" oraz do „Formularza do komunikacji”.
3) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
4) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
5) Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
2. Z³o¿enie oferty
1) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. W formularzu do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku Wykonawca zobowi±zany jest podaæ numer og³oszenia BZP (wtedy dane postêpowania zaci±gn± siê automatycznie) lub numer referencyjny (wtedy dane postêpowania nale¿y wype³niæ rêcznie, UWAGA – w tym przypadku nale¿y podawaæ numer IdPostêpowania z miniportalu). Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcê jest dostêpna dla Wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania.
2) Ofertê nale¿y zaszyfrowaæ. Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
3) Opis sposobu przygotowania oferty zawarty jest w rozdziale XII SWZ.
4) Za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania na ePUAP.
3. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert oraz za³±czników sk³adanych wraz z ofert±)
1) W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferty i za³±czniki sk³adane wraz z ofert±), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal”: „Formularz do komunikacji”. Korespondencja przes³ana za pomoc± tego formularza nie mo¿e byæ szyfrowana.
2) Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: przetargi@tuchola.pl .
3) We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania z miniPortalu).
4) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email: przetargi@tuchola.pl
5) Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, podmiotowych ¶rodków dowodowych (innych ni¿ oferty i za³±czniki sk³adane wraz z ofert±) oraz informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP lub na adres poczty elektronicznej.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Tucholski z siedzib± w Tucholi przy ul. Pocztowej 7, 89-500 Tuchola; tel. 52 5590700;
2) administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych osobowych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony swoich danych osobowych poprzez e-mail: iod@tucholski.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy Pzp;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres niezbêdny do realizacji celów okre¶lonych w pkt 3, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy powszechnie obowi±zuj±cego prawa;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego,
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.1.5.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Tucholi w zakresie przyjmowania, przemieszczania, dorêczania przesy³ek pocztowych oraz zwrotu przesy³ek niedorêczonych.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku nr 6 do SWZ.
3. Wykaz ilo¶ci poszczególnych przesy³ek stanowi Za³±cznik nr 5 do SWZ. Okre¶lone w Za³±czniku nr 5 rodzaje i liczba przesy³ek w ramach ¶wiadczonych us³ug s± szacunkowe i mog± ulec zmianie w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego, na co Wykonawca wyra¿a zgodê i nie bêdzie dochodzi³ roszczeñ z tytu³u zmian rodzajowych i liczbowych w trakcie realizacji niniejszego zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 64100000-7 - Us³ugi pocztowe i kurierskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród ofert nie odrzuconych na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w SWZ.
2. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cym kryterium:
A. CENA – znaczenie 60%;
B. MO¯LIWO¦Æ ¦LEDZENIA PRZESY£EK REJESTROWANYCH – znaczenie 40%;
A/ Kryterium: cena brutto
Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór, wykorzystywany przy ocenie oferty:
A= cena oferowana najni¿sza/cena oferty badanej x 100 pkt x 60%;
W celu obliczenia punktów wyniki poszczególnych dzia³añ matematycznych bêd± zaokr±glane do dwóch miejsc po przecinku.
B/ Kryterium: mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przesy³ek rejestrowanych
Zamawiaj±cy przyzna 40 pkt Wykonawcy, który zadeklaruje w formularzu oferty, ¿e zapewni mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przesy³ek rejestrowanych w obrocie krajowym przez Internet.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zaoferuje mo¿liwo¶ci ¶ledzenia przesy³ek rejestrowanych w obrocie krajowym przez Internet nie otrzyma punktów w tym kryterium.
W przypadku niedokonania wyboru jednej z mo¿liwo¶ci w formularzu ofertowym dotycz±cym tego kryterium Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca nie oferuje mo¿liwo¶ci ¶ledzenia przesy³ek rejestrowanych i nie otrzyma punktów w tym zakresie.
3. W trakcie oceny ofert kolejno rozpatrywanym i ocenianym ofertom przyznawane s± punkty za powy¿sze kryteria. Zastosowanie bêdzie mia³ nastêpuj±cy wzór:
P (punkty) = A+B
4. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana ta, która uzyska³a najwiêksz± ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Mo¿liwo¶æ ¶ledzenia przesy³ek rejestrowanych
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów;
Dla uznania, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, o którym mowa w pkt 1, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustaw± z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo Pocztowe (Dz. U. z 2022 r., poz. 896 z pó¼n. zm.);
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej;
Dla uznania, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, o którym mowa w pkt 2, Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykaza³, ¿e dysponuje min. jednym punktem odbioru/nadania przesy³ek na terenie miasta Tuchola, czynnym w dniach roboczych od poniedzia³ku do pi±tku, co najmniej w godz. od 09:00 do 16.00.
Punkt odbioru/nadania przesy³ek musi posiadaæ adres i telefon, spe³niaæ wymogi gwarantuj±ce zabezpieczenie i ochronê danych osobowych oraz zawartych w przesy³kach informacji, spe³niaæ wymogi Prawa pocztowego. Miejsce dedykowane do obs³ugi odbioru przesy³ek pocztowych winno byæ w pomieszczeniu zamkniêtym, ogrzewanym, chroni±cym przed deszczem i ch³odem odbieraj±cego przesy³kê oraz oznakowane w sposób widoczny nazw± i logo Wykonawcy, jednocze¶nie wskazuj±cym na jednostkê Wykonawcy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu na wezwanie Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany bêdzie do z³o¿enia nastêpuj±cych dokumentów:
1) odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia wpisu do rejestru dzia³alno¶ci regulowanej, je¿eli ich posiadanie jest niezbêdne do ¶wiadczenia okre¶lonych us³ug w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania;
2) wykazu narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami zgodnie z Za³±cznikiem nr 8 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wraz z ofert± Wykonawca zobowi±zany jest z³o¿yæ:1) formularz cenowy zgodnie z Za³±cznikiem nr 5 do SWZ,
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego - zgodnie z Za³±cznikiem nr 2.1 do SWZ;
w przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wielu wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z wykonawców, o¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu;
w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby Wykonawca przedstawia tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±cego brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby – zgodnie z Za³±cznikiem nr 2.2 do SWZ;
3) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania;
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentu, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e go uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tego dokumentu;
4) pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z odpisu lub informacji Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru,
5) pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy);
6) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy - zgodnie z Za³±cznikiem nr 3 do SWZ (je¿eli dotyczy),
7) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zgodnie z Za³±cznikiem nr 4 do SWZ) lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów w przypadku polegania na zdolno¶ciach innych podmiotów (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ wraz z ofert±.
3. Przepisy dotycz±ce wykonawcy stosuje siê odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ dotycz±cych us³ug.
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez wielu Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6. Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 6 wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Strony przewiduj± nastêpuj±ce zmiany Umowy:1) zmiana w zakresie Podwykonawstwa – w przypadku powierzenia Podwykonawcom innej czê¶ci zamówienia ni¿ wskazana w ofercie Wykonawcy, wprowadzenie Podwykonawcy w przypadku, gdy oferta Wykonawcy nie zawiera³a wskazania czê¶ci, któr± na etapie realizacji zamówienia zamierza on powierzyæ Podwykonawcy, powierzenie Podwykonawstwa innemu podmiotowi ni¿ zosta³o to wskazane w ofercie Wykonawcy; rezygnacja z Podwykonawcy wskazanego w ofercie, przy czym zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udzia³u podwykonawcy zmiana mo¿e nast±piæ wy³±cznie po przedstawieniu przez Wykonawcê o¶wiadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udzia³u w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeñ wobec Wykonawcy z tytu³u realizacji us³ug; je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust. 1 ustawy, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;
2) zmiana cen jednostkowych okre¶lonych w formularzu cenowym stanowi±cym za³±cznik do umowy, w sytuacji spowodowanej zmian± tych cen w sposób zgodny z przepisami ustawy prawo pocztowe; zmiana cen jednostkowych bêdzie obowi±zywaæ od dnia wej¶cia w ¿ycie decyzji Prezesa Urzêdu Komunikacji Elektronicznej. Zmiana cen nie wp³ynie na maksymaln± wysoko¶æ wynagrodzenia, okre¶lon± w § 3 ust. 1 umowy; niniejsza zmiana nie wymaga zawarcia aneksu do umowy;
3) zmiana polegaj±ca na zwiêkszeniu maksymalnego wynagrodzenia, okre¶lonego w § 3 ust. 1 umowy, w przypadku jego wyczerpania przed up³ywem okresu obowi±zywania umowy okre¶lonego w § 2 ust. 1 umowy, niniejsza zmiana wymaga zawarcia aneksu do umowy;
4) zmiana polegaj±ca na przed³u¿eniu terminu realizacji umowy w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Zamawiaj±cego lub Wykonawcy, niniejsza zmiana wymaga zawarcia aneksu do umowy;
5) ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia, w szczególno¶ci w przypadku powstania okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e wykonanie tego zakresu nie le¿y w interesie publicznym oraz w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy; niniejsza zmiana wymaga zawarcia aneksu do umowy;
2. Zmiana tre¶ci umowy powinna zostaæ poprzedzona przedstawieniem propozycji zmian w formie pisemnej. Propozycja zmiany winna zawieraæ: opis i uzasadnienie zmiany, wp³yw na koszt i czas realizacji przedmiotu umowy.
3. Zgodnie z art. 436 pkt 4 lit. b ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy mo¿e podlegaæ waloryzacji, w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
2) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
4) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych,
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê.
4. Zgodnie z art. 439 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, wysoko¶æ wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy mo¿e podlegaæ waloryzacji w przypadku zmiany kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia.
5. Szczegó³owe informacje w zakresie waloryzacji wynagrodzenia zawarte zosta³y w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-11-18 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-18 09:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-12-16
INNE PRZETARGI Z TUCHOLI
- Zakup samochodu osobowego typu Bus 7- miejsc z kierowc± uk³ad napêdowy hybrydowy typu plug in dla Technikum Le¶nego im. Adama Loreta w Tucholi
- Likwidacja barier transportowych zakup mikrobusa dla ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w Tucholi
wiêcej: przetargi w Tucholi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Urzêdu Gminy w Lubinie.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Wielkopolskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Poznaniu oraz Delegatur WUW
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Miechowie w okresie od 01 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r.
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych dla ¦wiêtokrzyskiego Urzêdu Wojewódzkiego w Kielcach
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Urzêdu Miasta Tarnobrzega oraz Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Tarnobrzegu w zakresie przyjmowania, przemieszczania i dorêczania przesy³ek pocztowych
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych i kurierskich dla Urzêdu Miasta w Ja¶le
wiêcej: Us³ugi pocztowe i kurierskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.