Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00372185/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN TURYSTYCZNYCH POGÓRZA DYNOWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650197999
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 2
1.5.2.) Miejscowość: Dynów
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-065
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zwiazek@pogorzedynowskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogorzedynowskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8bccc51a-2d6e-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bccc51a-2d6e-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433025
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00333139/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00372185
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGTPD.271.04.2024.2
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa istniejącego budynku magazynowo-składowego ze zmianą sposobu użytkowania na wypożyczalnię sprzętu turystycznego oraz sanitariaty ogólnodostępne – etap I.1. Przedmiot zamówienia obejmuje część robót budowlanych ujętych w załączonej dokumentacji projektowej tj.:
roboty rozbiórkowe;
roboty murowe;
roboty betonowe;
posadzki;
dach;
instalacje elektryczne (bez fotowoltaiki i oświetlenia terenu);
instalacje sanitarne (roboty ziemne, kanalizacja, C.O.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45262300-4 - Betonowanie
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 988888,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Hyżne – etap II.1. Zakres robót zakłada wykonanie części z opracowanej dokumentacji, która dotyczy zakresu:
obiekty małej architektury (użytkowe służące rekreacji codziennej i utrzymaniu porządku): ławki, leżaki, hamaki, kosze na śmieci, obiekty architektury ogrodowej: pergole na pnącza i pergolę z mgiełką;
wiaty z ławo-stołami;
ścieżki;
chodniki z kostki;
zagospodarowanie terenu zielenią: trawniki;
przyłącz wodociągowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 988888,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Budowa otwartej strefy aktywności na działkach nr 1775/1 i 1775/2 w Jaworniku Polskim.1. Przedmiotem zadnia jest budowa następujących obiektów:
skatepark – z gotowych elementów;
boisko do piłki nożnej i siatkówki plażowej z piłkochwytami;
chodniki dojściowe i spacerowe;
ławki parkowe i kosze na śmieci;
lampy oświetleniowe solarne;
zieleń wysoka i niska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 988888,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa drogi gminnej dz. nr ewid. 220, 2681, 2708 w Warze, dz. nr ewid. 2239 w Nozdrzcu, dz. nr ewid. 2805, 2953 w Hłudnie (Perczówka – Gacówki).1. W ramach inwestycji planuje się wykonać remont drogi gminnej po śladzie istniejącej drogi i w granicy istniejącego pasa drogowego.
2. Nawierzchnia jezdni:
nawierzchnia z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 4/31,5 gr. 10 cm;
podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie 0/62 gr. 15 cm;
istniejąca nawierzchnia z kruszywa naturalnego po profilowaniu i zagęszczeniu.
3. Nawierzchnia poboczy:
kruszywo łamane 0/31,5 stabilizowane mechanicznie gr. 10 cm.
4. Odwodnienie
Odwodnienie powierzchniowe realizowane jest przez odpowiednie ukształtowanie pochyleń poprzecznych oraz podłużnych jezdni i poboczy oraz przez istniejące rowy drogowe, które zostaną odtworzone w ramach przedmiotowego zadania celem stworzenia trasy rowerowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 988888,89 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1132307,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1389113,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1132307,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-PER Łukasz Korytko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922100920
7.3.4) Miejscowość: Wola Węgierska
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1132307,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 892076,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1490825,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 892076,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Stolarsko-Budowlane Marek Kurpiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7921665258
7.3.4) Miejscowość: Tyniowice
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI STOLARSKO-BUDOWLANE Marek Kurpiel
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI STOLARSKO-BUDOWLANE Marek Kurpiel
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 892076,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1107003,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1790392,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1107003,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Śnieżek FPUH "KRIS-BUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861209578
7.3.4) Miejscowość: Jasienica Rosielna
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Śnieżek FPUH "KRIS-BUD"
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Śnieżek FPUH "KRIS-BUD"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1107003,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 892155,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 892155,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 892155,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lukatrans Łukasz Potoczny
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861579329
7.3.4) Miejscowość: Nozdrzec
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 892155,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu
- REMONT DACHU
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Remont łazienki na parterze i pierwszym piętrze oraz remont sali 12 wraz z gabinetem w budynku głównym oraz remont części elewacji frontowej w budynku głównym ZSCKR
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.