eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzyminNR SPRAWY: ZP/7/2024 Budowa parkingu - 60MP z kanalizacją deszczową i przebudową zjazdu zwykłego



Ogłoszenie z dnia 2024-07-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
NR SPRAWY: ZP/7/2024 Budowa parkingu - 60MP z kanalizacją deszczową i przebudową zjazdu zwykłego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010124527

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstytucji 3-go Maja 17

1.5.2.) Miejscowość: Radzymin

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-250

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cmradzymin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmradzymin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

NR SPRAWY: ZP/7/2024 Budowa parkingu - 60MP z kanalizacją deszczową i przebudową zjazdu zwykłego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca3da845-1c45-47d2-a81f-5a6a6feba20f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433042

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca3da845-1c45-47d2-a81f-5a6a6feba20f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie – SPZZOZ, jako Zamawiający, w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r. w Radzyminie – SPZZOZ, Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin.
2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pani Ewa Kowalewicz, z którą można kontaktować się listownie na adres: Konstytucji 3 Maja 17, 05-250 Radzymin lub przez e-mail: ojom@dpag.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NR SPRAWY: ZP/7/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Projektuje się budowę parkingu dla 60 miejsc parkingowych z kanalizacją
deszczową i przebudową zjazdu zwykłego.
Budowa polegać będzie na wykonaniu 59 miejsc parkingowych dla
samochodów osobowych i 1 miejsce dla osób niepełnosprawnych, dróg manewrowych
i chodników, oraz wykonaniu kanalizacji deszczowej grawitacyjnej włączonej do
istniejącej kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na działce Inwestora poprzez
separator koalescencyjny.
Zestawienie powierzchni:
- powierzchnia proj. miejsc postojowych [bez krawężników] ok.~ 761,8 m2
- powierzchnia proj. dróg manewrowych [bez krawężników] ok.~ 675,8 m2
- powierzchnia proj. chodnika [bez kraw. i obrzeży] ok. ~ 108,6 m2
- powierzchnia proj. krawężników i obrzeży ok. ~ 51,33 m2
- powierzchnia istniejącego chodnika przy ul. Korczaka ok. ~ 96,4 m2
- powierzchnia proj. zjazdu z kostki ~ 18,6 m2
- powierzchnia proj. zieleni ok. ~ 966,4 m2
Proj. kanalizacja deszczowa 57,4m [w tym separator i 3 studnie rewizyjne], z
przyłączami do proj. 6 studzienek ściekowych 82,5m.


1. Przedmiotem zamówienia będzie: Budowa parkingu - 60MP z kanalizacją deszczową i przebudową zjazdu zwykłego w
Radzyminie.
2. UWAGA: Szczegółowy zakres oraz opis techniczny realizacji zamówienia przedstawia: opis przedmiotu zamówienia,
załączona dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, a także przedmiar robót -
stanowiące integralną część SWZ (załącznik nr 6 ZIP – opis przedmiotu zamówienia do SWZ).
3. Na wykonawcy spoczywać będzie także odpowiedzialność za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi
opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Całość robót należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz
obowiązującymi przepisami.
4. Roboty budowlane mają być wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i dokumentacją techniczną. Z uwagi na ryczałtowy
charakter wynagrodzenia, przedmiar robót stanowi jedynie materiał informacyjny co do rodzaju robót objętych niniejszym
zamówieniem, zatem wykonawca nie może powoływać się na przedmiar jako podstawę wyceny oferty. Użyte w
Przedmiarach robót oraz dokumentacji projektowej nazwy handlowe lub symbole stosowane przez producentów są danymi przykładowymi. Zamawiający wymaga, aby wykonawcy uczestniczący w bieżącym postępowaniu kierowali się tymi danymi
jedynie, jako wskazówkami, co do parametrów technicznych i jakościowych oraz dopuszcza zastosowanie rozwiązań
równoważnych tj. o parametrach nie gorszych niż wskazane.
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności:
a. I ETAP. Budowa parkingu dla samochodów osobowych na działach nr 73 w Radzyminie:
a. Demontaż istniejącego placu zabaw z działki o numerze 73 i przewiezienie na koszt Wykonawcy zabawek do Zakładu
Gospodarki Komunalnej w Radzyminie Sp. z o.o. UL. Komunalna 2, 05-250 Radzymin.
b. Wykonanie parkingu zgodnie z wymogami Zamawiającego i dołączona do SWZ dokumentacją.
c. Oddanie do użytku parkingu.
a. II ETAP. Budowa parkingu dla samochodów osobowych na działach nr 67 w Radzyminie:
a. Wykonanie parkingu zgodnie z wymogami Zamawiającego i dołączona do SWZ dokumentacją.
b. Oddanie do użytku parkingu
Termin realizacji zamówienia.
I ETAP do 60 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy,
II ETAP do 60 dni kalendarzowych od oddania parkingu z I etapu do użytkowania.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres rękojmi i gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający jako warunek dotyczący zdolności ekonomicznej wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę
gwarancyjną co najmniej 500 000,00zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający jako warunek dotyczący zdolności technicznej wymaga, aby wykonawca dysponował kierownikiem budowy,
posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie tj. do kierowania
robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz posiadającym aktualny wpis na listę członków właściwej izby
samorządu zawodowego (okręgowej izby inżynierów budownictwa).
- przez ww. uprawnienia budowlane Zamawiający rozumie uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo
budowlane oraz w Rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019r. sprawie przygotowania
zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne
uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów
obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, uznanych przez właściwy
organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej .

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
4500 ZŁ (słownie: cztery tysiące pięćset złotych);
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego na konto w 80 1090 2590
0000 0001 4882 9149 z dopiskiem: „Wadium – ZP/5/2024”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci
elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w
ustawie PZP
2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż
pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Centrum Medyczne im. Bitwy Warszawskiej 1920 r.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby
poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium
nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98
ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ.
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zaoferowanej ceny w przypadkach określonych w art. 454 i 455 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, o których mowa w Rozdziale XIV ust. 10 SWZ oraz § 16 załącznika nr 3 do SWZ. Zmiana ceny następuje w formie aneksu do zawartej umowy.
10. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty oraz określa zakres, warunki i charakter takiej zmiany, tj.
- w zakresie opisu przedmiotu zamówienia zmiana będzie możliwa w razie zmiany przepisów prawa powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań technicznych i organizacyjnych niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia (zmiana umowy będzie polegała na zastąpieniu rozwiązań technicznych i organizacyjnych wynikających z odpowiednich przepisów prawa),
- w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, wysokości wynagrodzenia oraz sposobu i terminów spełniania świadczeń określonych umową zmiana będzie możliwa, jeżeli obniży to koszty realizacji zamówienia po stronie Zamawiającego (zmiana umowy będzie polegała na wprowadzenie postanowień umownych prowadzących do obniżenia kosztów po stronie Zamawiającego),
- w zakresie obowiązującej stawki VAT zmiana umowy będzie możliwa, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania zamówienia po stronie Wykonawcy (zmiana umowy będzie polegała na zwiększeniu wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę),
- w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, wysokości wynagrodzenia oraz sposobu i terminów spełniania świadczeń określonych umową zmiana będzie możliwa, jeżeli konieczność jej dokonania wynika z wydania przez organy administracji decyzji lub innych aktów prawnych związanych z przedmiotem dostawy i mających wpływ na realizację umowy przez którąkolwiek ze stron (zmiana umowy będzie polegała na wprowadzeniu postanowień umownych wynikających z decyzji lub innych aktów prawnych, o których mowa powyżej). Zmiany, o których mowa powyżej, nie mogą prowadzić do zmodyfikowania ogólnego charakteru umowy .

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-08-12 08:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-08-12 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-09-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.