Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00380297/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-24
- 2024/BZP 00391746/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-02
- 2024/BZP 00397432/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00413549/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Osiedla Kolejowego w Kraśniku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KRAŚNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 84
1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (81)825-15-40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krasnik.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krasnik.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f868c54f-3221-11ef-8a31-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja Osiedla Kolejowego w Kraśniku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f868c54f-3221-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054017/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja Osiedla Kolejowego w Kraśniku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00380297
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIR.FiZP.271.1.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Modernizacja Osiedla Kolejowego w Kraśniku”, zwanych dalej: Przedmiotem Zamówienia dla następujących zadań:
• Zadanie nr 1: Modernizacja ul. Obwodowej w Kraśniku,
• Zadanie nr 2: Modernizacja zajezdni PKP przy ul. Kolejowej w Kraśniku
w zakresie opisanym szczegółowo w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
2. Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rządowego Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dlatego też zamówienie będzie realizowane zgodnie
z warunkami i zasadami określonymi regulaminem programu.
3. Zakres zamówienia obejmuje (odrębnie dla każdego z zadań):
1) opracowanie wstępnej koncepcji projektowej (uwzględniającej wszystkie branże niezbędne do realizacji przedmiotowej inwestycji, łącznie ze wskazaniem i propozycją usunięcia kolizji) obejmującej co najmniej: uzyskanie map do celów projektowych
(na etapie wstępnej koncepcji zamawiający dopuszcza wykonie jej na mapie zasadniczej), przygotowanie koncepcji planu zagospodarowania terenu, przekroje typowe wraz z konstrukcją nawierzchni, wykonanie wizualizacji obiektu,
2) opracowanie dokumentacji związanej z wycinką drzew (m.in. inwentaryzacja zadrzewień na terenie objętym projektem, kompletnej do złożenia wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów oraz w razie konieczności uzyskanie tego zezwolenia - o ile zajdzie taka potrzeba),
3) uzyskanie innych niezbędnych warunków technicznych, decyzji i uzgodnień niezbędnych do rozpoczęcia robót objętych projektowaniem,
4) uzyskanie ewentualnych odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych niezbędnych do rozpoczęcia robót objętych projektowaniem,
5) wykonanie projektu budowlanego spełniającego wymogi wskazane w przepisach ustawy Prawo budowlane w zakresie niezbędnych do wykonania robót,
6) przygotowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRiD), decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych (jeśli będzie to wystarczające do wykonania robót) oraz uzyskanie na podstawie upoważnienia wystawionego przez Zamawiającego tych decyzji,
7) wykonanie kosztorysu inwestorskiego spełniającego wymagania wskazane w przepisach wykonawczych do art. 34 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
8) wykonanie przedmiarów robót spełniających wymogi wskazane w przepisach wykonawczych do art. 103 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych,
9) wykonanie robót budowlanych,
10) uzyskania własnym kosztem i staraniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego (jeśli dotyczy),
11) pełnienie nadzoru autorskiego.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać powyższe prace zgodnie z Umową, PFU, SWZ, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami oraz zaleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (dalej: Inspektor Nadzoru:) wyznaczonego ze strony Zamawiającego.
5. Przyłącza i przebudowy urządzeń sieci istniejącej infrastruktury podziemnej w tym: urządzeń energetycznych, wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej i innych (jeśli będą wymagane), zaprojektowane i wykonane mają być zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU oraz z obowiązującym prawem, normami i warunkami technicznymi. Wykonanie przyłączy będzie po stronie Wykonawcy.
6. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji prac projektowych oraz robót odrębne dla każdego zadania, w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy oraz każdorazowo aktualizację harmonogramu rzeczowo-finansowego w zakresie realizacji prac projektowych i robót w terminie do 7 dni od powzięcia wiedzy o konieczności zmiany harmonogramu. Zamawiający może wnieść uwagi do przedłożonego harmonogramu lub jego zmiany w terminie 7 dni od dnia ich otrzymania, a Wykonawca jest zobowiązany do ich uwzględnienia w ciągu 7 dni od dnia ich otrzymania. W przypadku stwierdzenia niezgodności procesu realizacji Umowy z zaakceptowanym harmonogramem rzeczowo-finansowym, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do jego aktualizacji w ciągu 7 dni od otrzymania wezwania.
7. Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego dopuszczane są wyłącznie po uzyskaniu pisemnej, uprzedniej zgody Zamawiającego. Harmonogram rzeczowo-finansowy będzie obejmował wszystkie czynności, łącznie z czasem potrzebnym na pozyskanie wymaganych uzgodnień, odstępstw i pozwoleń.
8. Zamawiający zastrzega, iż wysokość wynagrodzenia w roku 2024, nie może przekroczyć kwoty 350 000,00 zł brutto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.INNE PRZETARGI Z KRAŚNIKA
- Zakup i dostawa wyposażenia informatycznego dla szkół" - Zespół Szkół nr 1 i Zespół Szkół nr 2 w Kraśniku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na realizację zadania inwestycyjnego pn. "Zadbajmy o kondycję - modernizacja obiektu odkrytej pływalni MOSIR w Kraśniku""
- zakup leków z programów lekowych dla SP ZOZ w Kraśniku
więcej: przetargi w Kraśniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Zmiana sposobu użytkowania hali produkcyjnej/budynków 281104_5.0016.30_bud oraz 2811045_5.0016.31_bud (hali przetarcia) z przebudową hali produkcyjnej w celu przystosowania jej do posadowienia układu kogeneracyjnego na terenie Tartaku Napiwoda; Tartak Napiwoda; działka ewidencyjna nr 69/3, obręb geodezyjny 16-Napiwoda, gm. Nidzica"
- Roboty budowlane w ramach projektu pn. "Działania ochrony przyrody metodami gospodarki leśnej i inne działania prowadzone na terenie Gorczańskiego Parku Narodowego w 2025 (...) - Część V i Część VII
- TR.262.4.2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego (...)
- Przebudowa oraz zmiana sposobu użytkowania części budynku przedszkola na żłobek gminny
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- "Wykonanie dylatacji oraz położenie płytek podłogowych na Stadionie Miejskim przy ul. Bułgarskiej 17 w Poznaniu, noszącym nazwę ENEA STADION"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.