Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00374017/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa węgla ekogroszku na sezon grzewczy 2023/2024 do Szkoły Podstawowej w Śliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA IM. KS. PRAŁATA ERHARDA STANISZEWSKIEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000553934
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 9
1.5.2.) Miejscowość: Śliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-530
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 33 40 026
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spsliwice@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sp-sliwice.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5d20affc-4721-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa węgla ekogroszku na sezon grzewczy 2023/2024 do Szkoły Podstawowej w Śliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d20affc-4721-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433149
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374017
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Sukcesywne w miarę potrzeb dostawy węgla ekogroszku typ 31.2 w ilości 120 ton do Szkoły Podstawowej w Śliwicach. Dostawy będą następować w zależności od potrzeb Zamawiającego, w ilościach niezbędnych do ogrzewania budynku. Przedstawiona ilość węgla jest maksymalną ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu w stosunku do wielkości całego zamówienia ze względu na aktualne potrzeby. Ewentualne zmiany ilości mogą być uzależnione w szczególności od warunków atmosferycznych panujących w sezonie grzewczym w okresie obowiązywania umowy. W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego.
Dostawy będą realizowane po każdorazowym zgłoszeniu przez przedstawiciela Zamawiającego telefonicznie lub na adres e-mail Wykonawcy. Dostawy będą się odbywały do Szkoły Podstawowej w Śliwicach w dni robocze od poniedziałku do czwartku w godz. od 7.00 do 14.00 przez cały okres trwania zamówienia. W przypadku gdy termin dostawy upływa w piątek, sobotę, niedzielę, święto lub dzień wolny od pracy, wówczas dostawa winna nastąpić w pierwszym dniu przypadającym bezpośrednio po tych dniach. Dostawy następować będą środkami transportu Wykonawcy, w partiach po ok. 30 ton. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania ciągłości dostaw gwarantujących nieprzerwalną pracę kotłowni.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia badań dostarczonego węgla ekogroszku pod względem kaloryczności i jakości. Jeżeli dostarczona partia nie będzie spełniała wymogów zawartych w ofercie, Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów badania.
2. Dostawy węgla ekogroszku będą następowały w zależności od potrzeb Zamawiającego i spełniały niżej wymienione parametry:
- wartość opałowa w stanie roboczym min. 27 MJ/kg
- zawartość popiołu - nie więcej niż 7%
- wilgotność - nie więcej niż 12%
- zawartość siarki - nie więcej niż 0,6%
- granulacja - 6-25 mm
3. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenie zapotrzebowania na węgiel ekogroszek z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 441 pzp. Prawem opcji jest możliwość uzupełniającego zwiększenia zakupu węgla ekogroszku na warunkach zawartej umowy w ilości do ok. 30% zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od warunków atmosferycznych jakie mogą mieć miejsce w trakcie okresów grzewczych w latach 2023 – 2024.
Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy.
W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111200-2 - Paliwa na bazie węgla
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140958,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152470,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140958,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Węglopasz" Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 781-18-98-441
7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140958,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-06-30Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.