Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00365951/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Kaczorach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA KACZORY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791193
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pilska 1
1.5.2.) Miejscowość: Kaczory
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-810
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.7.) Numer telefonu: 672842371
1.5.8.) Numer faksu: 672841233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaczory.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.kaczory.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.kaczory.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Kaczorach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65819b9a-2980-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047665/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Kaczorach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365951
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5689066,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. św. Jana Pawła II w Kaczorach, zlokalizowanego przy ulicy Chodzieskiej 5, na działkach ewidencyjnych nr 166/2, 166/1, 114/1, 114/3, 157/3 167/4, 168/2, 169/2
Zakres robót obejmuje:
1. wymianę stolarki okiennej i zewnętrznej drzwiowej;
2. docieplenie ścian zewnętrznych;
3. docieplenie przegród stanowiących stropy/sufity pomieszczeń na kondygnacji poddasza;
4. wymianę rynien i rur spustowych;
5. likwidację rozczłonkowanych okapów dachowych między oknami połaciowymi i wykonanie
obróbki z blachy,+ odprowadzenie wody z dachu;
6. wykonanie uszczelnień obróbek dachowych wokół kominów, koryt koszowych i innych trudnych
miejsc na dachu;
7. wymianę pokrycia dachu sali sportowej i łącznika na nowe płyty dachowe Kingspan XDeck XM z pokryciem membraną i orynnowaniem.
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaczorach polegać będzie na dociepleniu ścian zewnętrznych na wszystkich kondygnacjach, dociepleniu poddasza bez ingerencji w pokrycie dachowe w budynku głównym, wymianie pokrycia dachy na sali sportowej i łączniku, wymianie okien i drzwi zewnętrznych na nowe (ewentualne etapowanie). W ramach wymiany okien połaciowych (kolankowych ) na poddaszu zakłada się likwidację fragmentów okapów między oknami połaciowym i wypełnienie tych fragmentów elewacji okładziną z blachy powlekanej z zapewnieniem odprowadzenia wody z dachy w formie rynien i rur spustowych.
Termomodernizacja nieznacznie powiększa gabaryty (pow.zabudowy) istniejącego budynku ( o 10cm w każdym kierunku), projekt przewiduje naprawę opasek przy budynku, schodów zewnętrznych i małej architektury.
1) Odprowadzenie ścieków deszczowych
Projektowana termomodernizacja przewiduje wyjście lica ścian zewnętrznych do przodu o 10-12cm, co za tym idzie należy wymienić rynny i rury spustowe odprowadzające wodę deszczowa z dachu. Projekt zakłada częściowe zastosowanie rur spustowych ukrytych w warstwie ociepleniowej (we fragmentach, gdzie likwidowane są okapy okienne między oknami połaciowymi). Pozostałe rury spustowe wymienić na nowe o przekrojach kwadratowych podanych na rysunku dachu, przewidzieć rewizje rur. Obwodowa instalacja kanalizacji deszczowej będzie być może wymagała korekty lokalizacji (odsunięcia) od budynku z uwagi na pogrubienie ścian zewnętrznych. Przewiduje się dodatkową rurę spustową z dachu sali sportowej (od strony patio techn.) i nowy przykanalik do istniejącej w tym miejscu kanalizacji deszczowej. W projekcie przewiduje się także przegląd drożności liniowego odwodnienia deszczowego na dziedzińcu od północnej strony budynku szkolnego. W miarę potrzeby należy dokonać remontu ww
odwodnienia w części podziemnej, celem przywrócenia chłonności. W miejscach ewentualnych tąpnięć w trakcie realizacji dokonać odkrywek w gruncie celem sprawdzenia stanu technicznego.
Instalacje elektryczne – lampy zewnętrzne ścienne do demontażu i ponownego montażu po
termomodernizacji.
2) Okna i drzwi – wymagania:
Dla okien pionowych rozwieralno-uchylnych obowiązuje współczynnik U0=0,90 W/m2K:
Dla okien połaciowych obowiązuje współczynnik U0=1,10 W/m2K:
Przewiduje się wymianę starych drewnianych okien, drzwi i fasad wejściowych na nowe (wg zestawienia stolarki). Drzwi zewnętrzne sali sportowej należy wykonać zgodnie z zestawieniem stolarki. Przed dokonaniem wymiany należy dokonać pomiaru stolarki z natury. Okna należy wyposażyć w nawietrzaki okienne zapewniające normowy napływ świeżego powietrza.
Dla ochrony przed słońcem proponuje się zastosowanie rolet zaciemniających wewnętrznych (z
katalogu producenta okien) we wskazanych przez użytkownika pomieszczeniach.
Z uwagi na zmianę grubości ścian przewiduje się wymianę wszystkich parapetów zewnętrznych i wewnętrznych.
Istniejące w kondygnacji piwnicy kraty okienne zdemontować, oczyścić, dostosować wymiarem do
nowych otworów po termomodernizacji i po ponownym pomalowaniu zamontować – lub wymienić na nowe.
3) Kominy
Na murowanych kominach wykonać czapy betonowe z otworami od góry. Na zwieńczeniu czap
zamontować daszki blaszane.
4) Odprowadzenie wody
Odprowadzenie wody z dachów następuje poprzez rury spustowe do kanalizacji deszczowej biegnącej przy budynku, a następnie do sieci miejskiej. Rury spustowe z uwagi na zmianę grubości ścian podlegają przełożeniu – przewiduje się rury spustowe ukryte w ścianach, w nowej warstwie termoizolacyjnej we fragmentach, gdzie likwiduje się okapy dachowe między oknami kolankowymi. Wykonać rewizje rur spustowych nad terenem. Pozostałe rynny i rury spustowe do wymiany na kwadratowe. Rynny na dachu wyposażyć w osłony przeciwko zaleganiu liści.
5) Izolacje termiczne
Izolacja przegród przy pomocy styropianu gr 10 cm lub wełny mineralnej , gr 10 cm (ściany) i 15-25 cm (dach). Uwaga: ocieplenie elewacji musi być bezwzględnie niepalne.
6) Izolacje przeciwwilgociowe
Dach – folia wodoszczelna, paroprzepuszczalna na dodatkowej warstwie wełny na poddaszu.
7) Obróbki blacharskie
Przewiduje się wykonanie nowych obróbek blacharskich wokół wszystkich kominów dachowych i innych elementów w dachu (okienko kominiarskie, itp). Należy wykonać uszczelnienia ścian i dachu wieży w miejscach styku z budynkiem szkoły. Wszystkie obróbki blacharskie w kolorze RAL 7016.
Zamówienie należy zrealizować w dwóch etapach:
a) I Etap – obejmuje roboty w części budynku oznaczonej na załączonym do specyfikacji planie sytuacyjnym jako I. Etap I podzielono na 4 zadania robocze i funkcjonalne :
1) Wymiana stolarki okiennej w salach lekcyjnych wraz z wykończeniem i malowaniem ścian wewnętrznych oraz dociepleniem poziomych przegród.
2) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w sali sportowej.
3) Wymiana pokrycia dachu sali sportowej i łącznika na nowe płyty dachowe z pokryciem membraną i orynnowaniem.
4) Docieplenie ścian zewnętrznych i pozostałe prace zgodnie z zakresem określonym w projekcie architektoniczno-budowlanym zgłoszeniowym.
b) II Etap – obejmuje pełny zakres robót określony w projekcie architektoniczno-budowlanym dla części budynku oznaczonej na planie sytuacyjnym, jako II.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6118985,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6934545,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6118985,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NOVA TERM Budownictwo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7642681488
7.3.3) Ulica: Wronia 1
7.3.4) Miejscowość: Piła
7.3.5) Kod pocztowy: 64-920
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty branży sanitarnej, roboty branży elektrycznej - nazwy jeszcze nie znane
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NOVA TERM BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
NOVA TERM BUDOWNICTWO SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6118985,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KACZORY
więcej: przetargi KACZORY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty wod.-kan. - paczka nr 2
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.