Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00367191/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-28
- 2022/BZP 00433548/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-10
- 2023/BZP 00290569/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego i elektronicznego w ramach projektu
„Dostępna szkoła” – zadanie pn.: „Poprawa dostępności szkół Gminy Głogów
w Wilkowie i Przedmościu” – postępowanie nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głogów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647311
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piaskowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Głogów
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.7.) Numer telefonu: 76 836 55 55
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gminaglogow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminaglogow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminaglogow.bip.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego i elektronicznego w ramach projektu„Dostępna szkoła” – zadanie pn.: „Poprawa dostępności szkół Gminy Głogów
w Wilkowie i Przedmościu” – postępowanie nr 2
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10d4498f-3ef9-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019220/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego i elektronicznego w ramach projektu „Dostępna szkoła” – zadanie pn.: „Poprawa dostępności szkół Gminy Głogów w Wilkowie i Przedmościu” – postępowanie nr 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie pn.: „Poprawa dostępności szkół Gminy Głogów w Wilkowie i Przedmościu” realizowane jest w ramach projektu „Dostępna szkoła”, który wdrażany jest w ramach IV Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój (Działanie 4.1: Innowacje społeczne), na zlecenie Ministerstwa Rozwoju, finansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367191/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 94037,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Zakup i dostawa sprzętu dydaktycznego i elektronicznego w ramach projektu „Dostępna szkoła” – zadanie pn.: „Poprawa dostępności szkół Gminy Głogów w Wilkowie i Przedmościu.”, tj.:
1) CZĘŚĆ 2 – „Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Wilkowie oraz Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Przedmościu”.
2. Przedmiotem zamówienia obejmuje dla CZĘŚCI 2:
1) kamerę za statywem – 1 szt.,
2) aparat cyfrowy – 1 szt.,
3) tablety – 6 szt.,
4) mini wieże – 2 szt.,
5) słuchawki bezprzewodowe – 4 szt.,
6) czytniki e-booków – 5 szt.
7) zestaw logopedyczny – 1 szt.,
8) projektor multimedialny ultra krótkoogniskowy – 1 szt.,
9) urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.,
10) tablety graficzne – 3 szt.,
11) projektor multimedialny długoogniskowy – 1 szt.,
12) czytniki e-booków – 4 szt.,
13) zestaw komputerowy – 1 szt.,
14) urządzenie wielofunkcyjne – 1 szt.,
15) monitor interaktywny – 1 szt.,
16) monitor interaktywny – 1 szt.,
17) telefon bezprzewodowy – 1 szt.,
18) kolumnę muzyczną – 1 szt.,
19) pendrive 500 GB – 2 szt.,
20) dysk zewnętrzny 1 TB – 1 szt.
21) zestaw oświetleniowy: kolorofon i reflektor LED – 1 szt.,
22) mikrofon konferencyjny ze statywem – 1 szt.,
23) mikrofon bezprzewodowy podwójny (zestaw) pojemnościowy Mikroporty – 1 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 (Opis przedmiotu zamówienia) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38651600-9 - Kamery cyfrowe
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
30237450-8 - Tablety graficzne
32342412-3 - Głośniki
32342100-3 - Słuchawki
30216000-6 - Czytniki magnetyczne lub optyczne
30213100-6 - Komputery przenośne
33195100-4 - Monitory
38652100-1 - Projektory
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
32552110-1 - Telefony bezprzewodowe
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99855,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99855,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99855,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIURO INŻYNIERYJNE MARTEX Marcin Puźniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6931940487
7.3.4) Miejscowość: Gorzeszów 19
7.3.5) Kod pocztowy: 58-405
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9985509 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Wydzielenie instalacji deszczowej wraz z zagospodarowaniem wód deszczowych z nieruchomości przy ul. Połanieckiej- Długosza- Chopina"
- SP Nr 14- przebudowa kuchni szkolnej wraz z zapleczem
- Wsparcie rozwoju cyfrowego oraz bezpieczeństwa informacji w Gminie Głogów w ramach realizacji projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd" - postępowanie nr 2
więcej: przetargi w Głogowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.