eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrennaUtworzenie trasy rowerowej: część 1 - ul. Spokojna, MOR oraz część 2 - wał nad rzeką Wisłą w miejscowości Górki Wielkie w ramach projektu pn. "Rowerem przez Beskidy - etap I



Ogłoszenie z dnia 2023-10-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie trasy rowerowej: część 1 - ul. Spokojna, MOR oraz część 2 - wał nad rzeką Wisłą w miejscowości Górki Wielkie w ramach projektu
pn. „Rowerem przez Beskidy – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRENNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182373

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 77

1.5.2.) Miejscowość: Brenna

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-438

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48338536222

1.5.8.) Numer faksu: +48338536370

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@brenna.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.brenna.org.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e10c67c8-47c5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie trasy rowerowej: część 1 - ul. Spokojna, MOR oraz część 2 - wał nad rzeką Wisłą w miejscowości Górki Wielkie w ramach projektu
pn. „Rowerem przez Beskidy – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e10c67c8-47c5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433306

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053282/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rowerem przez Beskidy, Etap I (dokończenie inwestycji) - kładka na rzece Wisła

1.1.6 Rowerem przez Beskidy, Etap I (dokończenie inwestycji) - ul. Spokojna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Rowerem przez Beskidy – etap 1”, który jest współfinansowany z UE w ramach RPO Województwa Śląskiego na lata 2014- 2020 (EFRR) oś priorytetowa IV. Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna, działanie 4.5. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie, poddziałanie 4.5.3. Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie – konkurs.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00375276

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Zp.271.1.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1579983,19 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1223225,94 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - ul. Spokojna, MOR - przebudowie odcinka ul. Spokojnej w miejscowości Górki Wielkie remont dojazdu do kładki oraz budowę miejsca obsługi rowerzystów. Projektowany odcinek ul. Spokojnej o długości ok. 240,00m docelowo będzie posiadać szerokość 5,0m. Początek trasy znajduje się na przedłużeniu ul. Spokojnej, natomiast koniec na początku dojazdu do kładki. Przewiduje się wymianę nawierzchni wraz z warstwami konstrukcyjnymi. Jezdnia docelowo będzie posiadać nawierzchnię asfaltową i zostanie obramowana obrzeżem betonowym 12x25 cm. Remontowany dojazd do kładki stanowi odcinek pomiędzy ul. Spokojną, a kładką na rzece Wisła. Ma on długość ok. 18,00m i docelowo będzie posiadać szerokość 3,0m. Jezdnia będzie posiadać nawierzchnię asfaltową i zostanie obramowana obrzeżem betonowym. Spadek poprzeczny będzie wynosił jednostronnie 2%, a podłużny zostanie nawiązany do stanu istniejącego. Miejsce obsługi rowerów zlokalizowane jest wzdłuż ul. Spokojnej. Ma ono wymiary 12,0x3,5mb (1 szt.). Nawierzchnię stanowić będzie kostka betonowa wibroprasowana grubości 8cm obramowana obrzeżem betonowym. Spadek poprzeczny będzie wynosić 2% i będzie skierowany w kierunku przeciwnym do ul. Spokojnej, natomiast spadek podłużny będzie zgodny z niweletą ul. Spokojnej. Na miejscu obsługi rowerów zamontowane będą ławki oraz kosze na śmieci.
UWAGA: W zakresie budowy i montażu obiektów małej architektury należy zastosować rozwiązania wskazane w Projekcie Technicznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262300-4 - Betonowanie

45211320-8 - Roboty budowlane w zakresie altan

4.5.5.) Wartość części: 368829,56 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - wał nad rzeką Wisłą – przebudowie istniejącej drogi technologicznej zlokalizowanej na koronie wału rzeki Wisła. W celu utworzenia trasy rowerowej niezbędna jest przebudowa drogi technologicznej o szerokości 3,0 na odcinku od początku opracowania do 0+558,58 oraz 2,5m na dalszym odcinku, do końca opracowania. Przebieg drogi technologicznej ulegającej przebudowie pokrywa się z istniejącym śladem i pozostanie bez zmian. Oś projektowanej niwelety na całej długości będzie pokrywała się z osią istniejącej drogi z niewielkimi korektami na łukach poziomych. Przyjęto zasadę, aby budowa przebiegała w osi drogi technologicznej bez znacznych korekt łuków pionowych i poziomych. Budowa trasy rowerowej jest powiązana z przebudową drogi technologicznej, tak aby wykorzystywana była zarówno przez pojazdy do obsługi, remontu i konserwacji wału ja i rowerzystów. Z tego względu, konstrukcja została zaprojektowana na ruch KR-1. Jako typowy przekrój poprzeczny pokazano przekrój drogi o nawierzchni bitumicznej szerokości 3,0m oraz 2,5m bez obramowania. Spadek poprzeczny będzie skierowany jednostronnie w kierunku przeciwnym do rzeki Wisła i będzie wynosił 2%. Spadek podłużny zostanie nawiązany do stanu istniejącego. Na całej długości projektowanego odcinka, droga zostanie nawiązana do korony wału poprzez obustronne uzupełnienie podłoża wzdłuż projektowanych obrzeży kruszywem naturalnym pochodzącym z korytowania. Place rekreacyjne zlokalizowane są na początku opracowania w ilości 3 szt. Place mają wymiary 6,0x2,0mb. Nawierzchnię stanowić będzie kostka betonowa wibroprasowana grubości 8cm obramowana obrzeżem betonowym. Na placach zamontowane będą ławki, stojaki na rowery oraz kosze na śmieci.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45262300-4 - Betonowanie

4.5.5.) Wartość części: 854396,38 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 471610,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580824,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 471610,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN NOWAK FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381482558

7.3.3) Ulica: Cieszyńsjka 116

7.3.4) Miejscowość: Wisła Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 43-243

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

210000,00 zł brutto - Walasek Patryk "JAMPICH" ul. Ostrogórska 32, 41-200 Sosnowiec


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 471610,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 997752,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1706834,16 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 997752,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JAN NOWAK FIRMA HANDLOWO USŁUGOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6381482558

7.3.3) Ulica: ul. Cieszyńska 116

7.3.4) Miejscowość: Wisła Wielka

7.3.5) Kod pocztowy: 43-243

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

500000,00 zł brutto - Walasek Patryk Zakład Usługowy "JAMPICH" ul. Ostrogórska 32, 41-200 Sosnowiec


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 997752,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.