Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00435229/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-10
- 2022/BZP 00439010/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-15
- 2022/BZP 00451935/01 - Wynik z dnia 2022-11-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„USŁUGA OCHRONY OSÓB, OBIEKTU I MIENIA
WRAZ Z MONITOROWANIEM SYGNAŁÓW LOKALNEGO SYSTEMU
ALARMOWEGO W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BEŁCHATOWIE”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Bełchatowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323192
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Okrzei 4
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446357601
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@belchatow.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://belchatow.sr.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sąd
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„USŁUGA OCHRONY OSÓB, OBIEKTU I MIENIA
WRAZ Z MONITOROWANIEM SYGNAŁÓW LOKALNEGO SYSTEMU
ALARMOWEGO W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BEŁCHATOWIE”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c803f22c-60cc-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433323
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077411/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług ochrony osób, obiektu i mienia wraz z monitorowaniem sygnałów lokalnego systemu alarmowego w budynku Sądu Rejonowego w Bełchatowie w 2023 r.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c803f22c-60cc-11ed-8832-4e4740e186ac3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: D-262-5/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„USŁUGA OCHRONY OSÓB, OBIEKTU I MIENIA
WRAZ Z MONITOROWANIEM SYGNAŁÓW LOKALNEGO SYSTEMU
ALARMOWEGO W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W BEŁCHATOWIE”
4.2.6.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dojazdu grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Posiadanie własnej grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
2.1.1. w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lubzawodowej - odpowiedniego zezwolenia, licencji, koncesji lub potwierdzenia
wpisu do rejestru działalności regulowanej, jeżeli ich posiadanie jest niezbędne do świadczenia określonych usług w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania ( dot. działalności w zakresie usług ochrony osób i
mienia w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i
mienia);
2.1.2. w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej - dokumentów
potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia (w
szczególności polisę ubezpieczeniową) na sumę gwarancyjną co najmniej
1 000 000,00 (jeden milion) zł. Jeżeli dokument ubezpieczeniowy obejmować
będzie okres krótszy niż realizacja przedmiotu zamówienia, Wykonawca
zobowiązany będzie dokonać przedłużenia ubezpieczenia na dalszy okres
realizacji umowy i będzie przedłużał ubezpieczenie w sposób ciągły. Jeżeli z
treści załączonej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie wynika
wniesienie opłaty składki ubezpieczenia OC, należy dołączyć także
potwierdzenie opłacenia składki jednoznacznie potwierdzającej, że
ubezpieczenie jest ważne.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć podmiotowych
środków dowodowych, o których mowa w pkt b, Wykonawca składa inne
podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają
spełnienie warunku udziału w postępowaniu w zakresie sytuacji ekonomicznej
i finansowej;
2.1.3. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej - wykazu usług wykonanych,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) usługi - tj. dwie
odrębne umowy, (każda z nich wykonana na rzecz jednego odbiorcy w ramach
odrębnej umowy), każda z nich zawarta na okres co najmniej 12 miesięcy,
polegająca pełnieniu usługi ochrony osób i mienia, o wartości każdej z nich co
najmniej 200 000,00 zł/ rocznie brutto; wykonanych / wykonywanych w
budynkach użyteczności publicznej*, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały
wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy
te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy
czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty
sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały
wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje
bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być
wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
UWAGA: Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług,
wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz o którym mowa w Dziale
VIII pkt 2.1.3., dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio
uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w
wykonywaniu których bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-17 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-17 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Usługa opróżniania i transportu ścieków przemysłowych i bytowych / 2025
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach Konkursu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Usługi ochrony osób i mienia
- Budowa tężni solankowej na osiedlu Olsztyńskim
- Zakup karmy mokrej, suchej i specjalistycznej dla psów i kotów ze Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Bełchatowie
- Zakup remontera drogowego na potrzeby Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Świadczenie usług całodobowego dozoru i ochrony mienia oraz ochrony osób w czasie imprez kulturalnych w Klubie Żak w Gdańsku przy ul. Grunwaldzkiej 197
- Ochrona fizyczna obiektów IHAR-PIB, Oddział w Młochowie
- Świadczenie usług ochrony obiektów SK MSWiA z W-M CO w Olsztynie
- Ochrona osób i mienia w budynkach sądowych w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 12 oraz ul. Kożuchowskiej 8 wraz z zapewnieniem grupy interwencyjnej"
- Ochrona budynków i terenu Collegium Polonicum w Słubicach przed kradzieżą, rabunkiem lub niszczeniem.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.