Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont infrastruktury drogowej ul. Ks. Ignacego Skorupki w Łodzi kontynuacja zadania strona południowa – roboty powtórzeniowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont infrastruktury drogowej ul. Ks. Ignacego Skorupki w Łodzi kontynuacja zadania strona południowa – roboty powtórzeniowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-edce089b-667a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433370
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna - Art. 214. Ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
Podstawa faktyczna - przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest powtórzenie tego samego rodzaju robót, które były ujęte w przedmiocie zamówienia podstawowego ,, Remont infrastruktury drogowej ul. Ks. Ignacego Skorupki w Łodzi w formule zaprojektuj i wybuduj”. Nr sprawy DSR-ZP-IV.271.28.2023 Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2023/BZP 00150219/01 oraz zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego umowa CUW-WE.263.2.32.2023 z dnia 25.05.2023r. W zamówieniu podstawowym przewidziano możliwość uzupełnienia do 100 % wartości zamówienia podstawowego – dotychczas uzupełniono umowę podstawową o 0%
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DSR-ZP-IV.271.85.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania „Remont infrastruktury drogowej ul. Ks. Ignacego Skorupki w Łodzi kontynuacja zadania strona południowa” w ramach powtórzenia tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego o nazwie „Remont infrastruktury drogowej ul. Ks. Ignacego Skorupki w Łodzi w formule zaprojektuj i wybuduj” w zakresie remontu nawierzchni chodników po południowej stronie ul. Skorupki wraz z regulacją istniejących krawężników, założenie zieleńców z nasadzeniami, montaż mebli miejskich oraz inne prace niezbędne do wykonania zadania oraz zgodnie z Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych sporządzonych do zadania podstawowego i będących w posiadaniu Wykonawcy, na podstawie zawartej umowy (wzór umowy).
4.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do Zaproszenia (Opis przedmiotu zamówienia) oraz w Załączniku nr 3 do Zaproszenia (Wzór umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 405900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 405900,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DB Construct Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7272836153
7.3.3) Ulica: Al. 1 Maja 87
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-755
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 405900,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
ul. Tuwima 36
90-002 Łódź
objęty działaniami Urzędu Miasta Łodzi jako podmiotu wykonującego zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie z art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:
Wydział Zamówień Publicznych
w Departamencie Strategii i Rozwoju
Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21
90-532 Łódź
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Dostawa artykułów eksploatacyjnych do Urzędu Miasta Łodzi w 2025 r."
- Dostawa sprzętu komputerowego - urządzeń wielofunkcyjnych, laptopów i tabletów dla KWP w Łodzi
- ZP 48/24 Dostawa leku TAFAMIDISUM
- Sprzątanie pomieszczeń Rejonów Dróg Wojewódzkich oraz Obwodów Drogowych w 2025 roku w podziale na zadania
- Dostawa samochodu osobowego nieoznakowanego segmentu C typu SUV
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy dla Uniwersytetu Łódzkiego
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie konstrukcji betonowej bud/chatek dla nietoperzy z kręgów i pokryw żelbetowych w nadleśnictwie Nawojowa
- Drogowe awarie punktowe w I kwartale roku 2025.
- Roboty budowlane w ramach projektu pn.: "Akademia Przedszkolaka w ZPE-T w Bobrowie".
- Remont ogrodzenia PAŻP przy ul. Wieżowej 8 w Warszawie sprawa nr 277/PAŻP/2024/MZP
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół i Placówek Oświatowych Województwa Łódzkiego w Łodzi
- Budowa drogi gminnej nr 110449L w m. Lipsko - etap I.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.