Ogłoszenie z dnia 2024-07-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00281107/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.
„Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BIELICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685349
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepokalanej 34
1.5.2.) Miejscowość: Bielice
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-202
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bielice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bielice.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c0116c35-f7e6-11ee-b016-82aaee56c84c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadania pn.„Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Bielice”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c0116c35-f7e6-11ee-b016-82aaee56c84c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00281107
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych na terenie gminy Bielice, w następujących inwestycjach:
1) Przebudowa drogi gminnej w m. Parsów
2) Przebudowa drogi gminnej w m. Chabowo
3) Budowa chodnika w miejscowości Babinek
2. Zakres inwestycji obejmuje:
1) Przebudowa drogi gminnej w m. Parsów na działce nr 528 obręb 0001 gmina Bielice. Szerokość jezdni 2,5 m – wąski pas drogowy, rodzaj projektowanej nawierzchni – slurry seal 0-8 mm – gr 2 cm. W ramach przebudowy drogi zostaną zrealizowane następujące roboty budowlane: roboty rozbiórkowe – korytowanie, wykonanie nowej nawierzchni, wykonanie nawierzchni poboczy, wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie przebudowywanych nawierzchni z nawierzchniami istniejącymi nie podlegającymi wymianie lub remoncie (np. na granicy pasa drogowego), połączenia remontowanych/przebudowywanych nawierzchni z istniejącymi itp. Oraz wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania przebudowanego układu komunikacyjnego.
2)Przebudowa drogi gminnej w m. Chabowo (nr 600006Z) od skrzyżowania z drogą powiatową (nr 1550Z) na długości ok. 502 m. wraz z usunięciem niezbędnej kolizji z infrastrukturą towarzyszącą w niezbędnym zakresie. W ramach przebudowy drogi planuje się również budowę ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż drogi gminnej oddzielonym krawężnikiem najazdowym wyniesionym 6 cm, a także projektuje się zjazdy do posesji z kostki betonowej oraz utwardzenie terenu z kostki kamiennej 15/17 cm. Szerokość drogi 5.0 m a ciągu pieszo jezdnego 3.0 m. zadaniem Wykonawcy będzie zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji, a także wybudowanie i oddanie do użytku drogi gminnej wraz z ciągiem pieszo-jezdnym. Wykonawca opracuje kompletne dokumentacje projektowe przedmiotowych zamierzeń budowlanych na podstawie Programu Funkcjonalno Użytkowego.
3)Budowa chodnika w miejscowości Babinek, na działce nr 563/2 obręb Babin. Szerokość chodnika: 1,5 m, długość: chodnik 1: 490,73 mb, chodnik 2: 182,38 mb. Nawierzchnia chodnika: kostka betonowa gr. 6 cm, nawierzchnia chodnika na szerokości zjazdów: kostka betonowa gr. 8 cm. Inwestycja znajduje się na terenie zabudowanym. W miejscu projektowanego chodnika zlokalizowane jest pobocze gruntowe istniejącej drogi. Na trasie przedmiotowego chodnika zlokalizowana jest infrastruktura techniczna w postaci sieci wodociągowej oraz sieć teletechniczna. W obszarze inwestycji występują drzewa, nie przewiduje się ich usunięcia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71318000-0 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie o udzieleniezamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Celem takiego uregulowania jest ochrona zamawiającego przed roszczeniem o zawarcie umowy w przypadku braku środków finansowych. Co do zasady przesłankę unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp odnieść należy do kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, udostępnionej na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Zamawiający udostępnił przed otwarciem ofert informację, że na sfinansowanie zamówienia
zamierza przeznaczyć kwotę 12 000,00 zł brutto.
W niniejszym postępowaniu wpłynęły 3 oferty:
1. „Pro-Trans” Consulting, ul. Wiejska 9, 73-110 Stargard, cena brutto: 24 477,00 zł
2. VIA PROJEKT Sp. z o.o., ul. Piskorskiego 21, 70-809 Szczecin, cena brutto: 42 927,00 zł
3. PRO-BUD Wojciech Kołtun, ul. Przesmyk 8, 71-499 Szczecin, cena brutto: 30 750,00 zł
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie audytów energetycznych wraz z efektami ekologicznymi oraz dokumentacji projektowo-kosztorysowych dotyczących termomodernizacji dla 7 placówek użyteczności publicznej
- "Muzeum Wałbrzyszan - wałbrzyska wielokulturowość: adaptacja i zagospodarowanie pogórniczego budynku siłowni w zabytkowym kompleksie dawnej KWK Julia w Wałbrzychu" w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
- Przebudowa Gmachu Głównego AWF Warszawa -dostosowanie do wytycznych Ekspertyzy Technicznej Stanu Ochrony Przeciwpożarowej - ETAP I: strefy pożarowe SP-1, SP-3 i SP-14 oraz częściowo SP-12
- Rozbudowa cmentarza komunalnego - Cmentarz Garnizonowy w Gdańsku w formule "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Zagospodarowanie naturalnego zbiornika do retencjonowania wód opadowych pomiędzy ul. Bratkową i ul. Fiołkową w Człuchowie"
- SZPiFP-109-24"Wyk. dok. projektowej: modernizacja strzelnicy z budową obiektu szkol. i zaplecza kynologicznego w Białych Błotach oraz realizacja robót dla I etapu: budowy zaplecza kynologicznego"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.