eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleD/39/2024 Zakup i dostawa leżaków i puf na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
D/39/2024 Zakup i dostawa leżaków i puf na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET OPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Mikołaja Kopernika 11

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-040

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774527063

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uni.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamowienia.uni.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/932089

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

D/39/2024 Zakup i dostawa leżaków i puf na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9176885c-1cb4-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433506

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00101449/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.22 [8] Meble ogólnego przeznaczenia - AKTUALIZACJA kwiecień

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia w części 1 i 2 wspófinansowany w ramach projektu Programu Erasmus+, który współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej, umowa nr: 2022-1-PL01-KA131-HED-000058261.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345653

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: D/39/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 – Zakup i dostawa leżaków na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego – 100 sztuk

1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi w odniesieniu do części nr 1 załącznik nr 1A do SWZ wraz z Księgą znaku oraz Wytycznymi w sprawie wykorzystania symbolu UE.

2. Wykonawca udziela Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia (w tym nadruk) dwadzieścia cztery [24] miesiące gwarancji, odpowiednio dla części nr 1 .

3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi trzydzieści dwa [32] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, w tym:
3.1. w terminie do dwóch [2] dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu za pomocą poczty elektronicznej wizualizację przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zaakceptuje wizualizację bądź wniesie uwagi. W przypadku wniesienia przez Zamawiającego uwag do wybranej wizualizacji, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu poprawionej wizualizacji w ciągu dwóch [2] dni roboczych od dnia wniesienia uwag Zamawiającego.

Czynności wykonywane przez Zamawiającego nie wliczają się w czas realizacji zamówienia

4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 3 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie krótszy niż czternaście [14] dni kalendarzowych; Rozdział I pkt. 4.1.1 SWZ i Rozdział I pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.


5. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ) zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia - w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.
Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiot zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.

Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mebli pochodzących z wyrobu własnego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w ofercie wskazać dane techniczne mebli oferowanych przez Wykonawcę odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

Brak określenia przez Wykonawcę oferowanego asortymentu w sposób opisany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39142000-9 - Meble ogrodowe

4.5.5.) Wartość części: 9347,34 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Zakup i dostawa puf na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego – 50 zestawów

1. Opis przedmiotu zamówienia stanowi w odniesieniu do części nr 2 załącznik nr 1B do SWZ wraz z Księgą znaku oraz Wytycznymi w sprawie wykorzystania symbolu UE.

2. Wykonawca udziela Zamawiającemu na dostarczony przedmiot zamówienia (w tym nadruk) dwadzieścia cztery [24] miesiące gwarancji, odpowiednio dla części nr 2 .

3. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi trzydzieści dwa [32] dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, w tym:
3.1. w terminie do dwóch [2] dni roboczych od dnia zawarcia umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu za pomocą poczty elektronicznej wizualizację przedmiotu zamówienia.

Zamawiający zaakceptuje wizualizację bądź wniesie uwagi. W przypadku wniesienia przez Zamawiającego uwag do wybranej wizualizacji, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu poprawionej wizualizacji w ciągu dwóch [2] dni roboczych od dnia wniesienia uwag Zamawiającego.

Czynności wykonywane przez Zamawiającego nie wliczają się w czas realizacji zamówienia

4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia wskazany w pkt. 3 jest terminem maksymalnym na realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca w ofercie może uwzględnić krótszy termin realizacji na oferowany przedmiot zamówienia, jednak nie krótszy niż czternaście [14] dni kalendarzowych; Rozdział I pkt. 4.1.1 SWZ i Rozdział I pkt. 19.2.2. SWZ stosuje się.


5. Wykonawca w ofercie (odpowiednio w załączniku nr 1 do SWZ) zobowiązany jest wskazać nazwę/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający oferowany przedmiot zamówienia.

Wykonawca zobowiązany jest wskazać dane określające oferowany przedmiot zamówienia - w sposób umożliwiający Zamawiającemu jednoznaczną identyfikację oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.
Jeżeli zachodzi taka konieczność, i dla jednoznacznego określenia oferowanego przedmiot zamówienia, wymagane jest wskazanie dodatkowych informacji Wykonawca jest zobligowany do ich wskazania, tak aby nie było dla stron postępowania wątpliwości jaki przedmiot zamówienia oferuje Wykonawca.

Jeżeli dla spełnienia wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia konieczne jest zastosowanie dodatkowych rozwiązań (niestosowanych standardowo) Wykonawca w ofercie zobowiązany jest jednoznacznie wskazać, iż takie dodatkowe rozwiązanie oferuje.

W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę mebli pochodzących z wyrobu własnego, dla którego nie występuje nazwa/model/typ/kod/symbol jednoznacznie określający przedmiot zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w ofercie wskazać dane techniczne mebli oferowanych przez Wykonawcę odpowiadające wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia.

Brak określenia przez Wykonawcę oferowanego asortymentu w sposób opisany powyżej skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39140000-5 - Meble domowe

4.5.5.) Wartość części: 18197,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12177,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182162841

7.3.3) Ulica: Przewieźlika 8B

7.3.4) Miejscowość: Zbrosławice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-674

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15313,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15313,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15313,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMAR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9182162841

7.3.3) Ulica: Przewieźlika 8B

7.3.4) Miejscowość: Zbrosławice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-674

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15313,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.