Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00404423/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Barciany
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510744013
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 3
1.5.2.) Miejscowość: Barciany
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-410
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: (89) 753 10 03
1.5.8.) Numer faksu: (89) 753 13 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@barciany.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.barciany.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9526331.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-427b5c5e-f4ce-4a35-9505-c6fdef111f35
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433510
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019037/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja świetlicy wiejskiej w Radoszach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404423
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGKiI.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 634089,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację świetlicy wiejskiej w miejscowości Radosze w Gminie Barciany w systemie zaprojektuj i wybuduj w następującym zakresie:
1) opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszystkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym pozwolenia na budowę, tj.:
a) opracowanie projektu budowlanego, projektów wykonawczych, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego oraz innych opracowań niezbędnych do uzyskania dokumentów formalno-prawnych koniecznych przy wydawaniu decyzji pozwolenia na budowę, łącznie zwanych dokumentacją projektową,
b) uzyskanie mapy do celów projektowych oraz wszelkich wymaganych przepisami prawa warunków, opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych niezbędnych do wystąpienia przez wykonawcę w imieniu zamawiającego do właściwego organu o wydanie decyzji pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem w imieniu zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę,
c) pełnienie nadzoru autorskiego przez autorów projektu budowlanego i projektów wykonawczych podczas wykonywania robót,
2) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową obejmujących w szczególności:
a) wymianę pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, rynnami i rurami spustowymi,
b) wymianę i naprawę uszkodzonych elementów konstrukcji dachu,
c) naprawę uszkodzeń ścian zewnętrznych,
d) docieplenie ścian zewnętrznych wraz wymianą stolarki,
e) przebudowę ścian działowych wewnątrz budynku świetlicy,
f) przebudowę części zewnętrznych otworów okiennych oraz otworu drzwiowego wejścia głównego,
g) wykonanie nowych posadzek i sufitów podwieszanych w pomieszczeniach świetlicy,
h) uzupełnienie tynków wewnętrznych,
i) malowanie pomieszczeń świetlicy,
j) wykonanie nowej instalacji elektrycznej w pomieszczeniach świetlicy,
k) wykonanie instalacji teletechnicznych,
l) wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu,
m) wykonanie nowej instalacji wodno-kanalizacyjnej, c.o. i c.w.u.,
n) montaż powietrznej pompy ciepła,
o) wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej i wybudowanie zbiornika na ścieki,
p) wykonanie przyłącza wody z sieci gminnej,
q) wykonanie nowych dojść i dojazdów na terenie modernizowanej świetlicy,
r) wykonanie nowych schodów zewnętrznych wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w programie funkcjonalno – użytkowym – załącznikach nr 5.1 – 5.9 do specyfikacji warunków zamówienia, zwanej dalej SWZ. Przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SWZ traktowany jest jedynie jako materiał poglądowy i nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia w rozumieniu
art. 103 Pzp.
3. W każdym przypadku, gdy zamawiający w SWZ powołuje się na normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
4. Wszystkie zastosowane podczas realizacji przedmiotu zamówienia materiały i urządzenia muszą mieć atest dopuszczający do stosowania w budownictwie.
5. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy oraz obowiązującymi przepisami.
6. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zamówienia z poszanowaniem zasad bezpieczeństwa i higieny pracy.
7. W przypadku rozbieżności interpretacyjnych pomiędzy postanowieniami SWZ i projektowanych postanowień umowy, a treścią pozostałych załączników do SWZ, pierwszeństwo mają postanowienia SWZ oraz projektowanych postanowień umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, iż w prowadzonym postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta, zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie zostało unieważnione.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI BARCIANY
więcej: przetargi BARCIANY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji deszczowej w Wyganowie.
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- "Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji placówek oświatowych w ramach zadania pn. "Optymalizacja efektywności energetycznej placówek oświatowych na terenie Miasta (...)" - część nazwy
- Rewitalizacja Rynku w Lubinie - odtworzenie historycznego traktatu staromiejskiego - rewitalizacja infrastruktury miejskiej.
- Montaż przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Sułów - obszary z ciekami wodnymi - II etap
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.