Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00326056/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup piecyków grzewczych na paliwo płynne WP5-21
INF/197/2/IŁ/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 Regionalna Baza Logistyczna
1.3.) Oddział zamawiającego: 29_Obrona narodowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930077876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pretficza 24-28
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4rblog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 4rblog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/4rblog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup piecyków grzewczych na paliwo płynne WP5-21INF/197/2/IŁ/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67baf2aa-2846-11ed-b8b2-9a321cc30829
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00257618/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.57 Zakup piecyków grzewczych na paliwo płynne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00326056/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INF/197/2/IŁ/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 481896,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Zakup piecyków grzewczych na paliwo płynne WP5-21
KOD CPV: 39721300-5
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne mu stawiane wynikają z Załącznika nr 2 do SWZ Projektowane postanowienia umowy.
Zamawiający informuje, iż przewiduje korzystania z zamówień opcjonalnych.
Wszelkie zapisy zawarte w SWZ mogące wskazywać na typ, znaki towarowe lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać zawsze wraz z wyrazami ”lub równoważne”. Nazwy własne o ile są przytoczone są jedynie przykładowe nie wskazują na konkretny wyrób lub konkretnego producenta lecz cechy techniczne
i jakościowe danego produktu.
Podane w opisach: nazwy własne, nazwy handlowe, znaki towarowe itp. nie mają na celu naruszenia art. 17 i 99 Ustawy Pzp poprzez wskazanie na konkretny wyrób lub konkretnego producenta, a jedynie wskazanie Wykonawcom oczekiwań jakościowych i technicznych Zamawiającego w zakresie przedmiotu zamówienia.
Zamawiający oczekuje, aby zaoferowane i dostarczone wyroby były nowe, nieużywane, nieregenerowane i nienaprawiane, bez braków i uszkodzeń.
Wyroby powinny spełniać wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnie obowiązującej dokumentacji zatwierdzonej do produkcji seryjnej – co objęte jest gwarancją udzieloną przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39721300-5 - Ogrzewacze powietrza lub powietrza inne niż elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 591402,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1017210,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 592732,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. ROTERM KRZYSZTOF ROGUSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251037544
7.3.3) Ulica: ul. gen. Ottokara Brzozy-Brzeziny 34
7.3.4) Miejscowość: Zielonka
7.3.5) Kod pocztowy: 05-220
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.P.H.U. ROTERM KRZYSZTOF ROGUSKI
jakie przetargi wygrała firma
P.P.H.U. ROTERM KRZYSZTOF ROGUSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 592732,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wymiana wewnętrznych linii zasilających (WLZ) w budynkach przy ul. Dzielnej 1-11, ul. Dzielnej 13-37, ul. Dzielnej 39-43, ul. Dzielnej 45-53 na terenie osiedla ,,Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Sukcesywne dostawy różnych typów taśm przenośnikowych dla "Poltegor- Instytut" Instytut Górnictwa Odkrywkowego we Wrocławiu przy ul. Parkowej 25"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Zielone Ogrody Placu Grunwaldzkiego"
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium z podziałem na 3 części na podstawie umowy ramowej"
- "Dostawa podstawowych związków chemicznych do zastosowań laboratoryjnych z podziałem na 2 części na podstawie umowy ramowej"
- Dostawa odczynników laboratoryjnych do wykonywania badań mikrobiologicznych
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.