Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług podobnych dla zadania realizowanego p.n.:
Zimowe utrzymanie dróg w latach 2021-2025 – część 5
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510751250
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pstrowskiego 28b
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-602
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 552306970
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.elblag@zdw.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdwolsztyn.logintrade.net/rejestracja/rejestracja.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług podobnych dla zadania realizowanego p.n.:Zimowe utrzymanie dróg w latach 2021-2025 – część 5
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d40fa005-507a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433610
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006951/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.16 Zimowe utrzymanie dróg w latach 2021-2025 (zamówienie z art. 67 ust. 1 pkt 6 zamówienia podobne - 25%: 3 625 000,00 zł)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Wartość szacunkowa zamówienia podobnego przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i ujęta w wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZDW/RDW.E/PN-1/3220/43/2021
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW/RDW.E/WR-2.305.1-214.7-PN.3220.43.2021/3220/152/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 622235 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie usług podobnych dla zadania realizowanego p.n.:
Zimowe utrzymanie dróg w latach 2021-2025 – część 5.
Zakres i warunki wykonania zamówienia określono w załącznikach do zaproszenia do negocjacji:
- Załącznik nr 2 - Formularz cenowy,
- Załącznik nr 3 – Wzór umowy,
- Załącznik nr 4 – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 672010,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przyborowski Józef Przedsiębiorstwo Usług Drogowo-Mostowych
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Damian Widuto Przedsiębiorstwo usług Drogowo Mostowych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5820007009
7.3.4) Miejscowość: Rogity 53
7.3.5) Kod pocztowy: 14-500
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZYBOROWSKI JÓZEF PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG DROGOWO-MOSTOWYCH
jakie przetargi wygrała firma
PRZYBOROWSKI JÓZEF PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG DROGOWO-MOSTOWYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 672010,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Wykonanie dokumentacji projektowej pn. "Budowa ul. Zięby w Olsztynie"
- Bezgotówkowa sprzedaż Zamawiającemu oleju napędowego w ilości do 45.000 litrów, do silników wysokoprężnych Diesel ON tankowanego do pojazdów będących własnością Zamawiającego
- Usługa doradcza w zakresie benchmarkingu i optymalizacji pracy szpitala obejmująca analizy oraz weryfikacje rozliczeń z NFZ
- Usługa utrzymania i eksploatacji budynków
- Przygotowanie i dostawa całodziennych posiłków dla mieszkańców DPS
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań informacyjnych i zachęcających do uczestnictwa w otwartych naborach wniosków o grant w ramach projektu POTRAFIĘ-DECYDUJĘ-DZIAŁAM
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości i bieżącej konserwacji nieruchomości zajmowanych przez Agencję Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w województwie opolskim
- Sprzątanie pasów drogowych, ścieżek rowerowych i terenów, opróżnianiu koszy ulicznych w Mieście Podkowa Leśna w 2025 r.
- Oczyszczanie ręczne pasów drogowych na terenie miasta Zamość w 2025 roku
- Kompleksowe świadczenie kompleksowych usług sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Kartuzach
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek i przystanków autobusowych oraz pielęgnacja zieleni na terenie Gminy Sierakowice w 2025 r.
- Oczyszczanie ulic na terenie m. Kalisza w 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.