eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwiceZagospodarowanie terenu wraz z przebudową parkingu przy budynku DS. "Babilon". Znak sprawy: IA1.284.17.2024.HP



Ogłoszenie z dnia 2024-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu wraz z przebudową parkingu przy budynku DS. "Babilon". Znak sprawy: IA1.284.17.2024.HP

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu wraz z przebudową parkingu przy budynku DS. "Babilon". Znak sprawy: IA1.284.17.2024.HP

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ba5f498-2d4d-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039281/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 /b17/Zagospodarowanie terenu wraz z przebudową parkingu przy budynku DS. Babilon przy ul. Krasińskiego 25 w Katowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371314

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IA1.284.17.2024.HP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3102032,52 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wraz z przebudową parkingu dla samochodów osobowych obok budynku DS Babilon przy ul. Krasińskiego 25 w Katowicach, dz. 105/27, obejmujące:
− wykonanie parkingu wraz z drogą dojazdową,
− remont nawierzchni jezdni (wraz z budową drogi pożarowej i chodników),
− dostawę i montaż szlabanów wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej do zasilania szlabanów oraz wiat na składowanie odpadów (Zamawiający przewiduje szlabany z funkcją automatycznego odczytu rejestracji pojazdu oraz z domofonem do portierni),
− organizację miejsca do gromadzenia odpadów stałych zadaszonego wiatą,
− uporządkowanie zieleni poprzez wycinkę, dosianie trawy i nowe nasadzenia,
− montaż odpowiedniego oznakowania terenu,
− wykonanie odwodnienia parkingu oraz dróg dojazdowych do budynku,
− wykonanie sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej z zastosowaniem separatorów substancji ropopochodnych,
− wykonanie instalacji elektrycznej – oświetlenia zewnętrznego (oświetlenie terenu wokół budynku, ochrona przeciwporażeniowa, uziemienie i połączenia wyrównawcze),
− zagospodarowanie terenu z elementami małej architektury (kosze na śmieci, ławki),
− wycinkę drzew i nasadzenia zastępcze drzew i krzewów zgodnie z wydaną Decyzją UM K-ce.

UWAGA! Zamawiający zastrzega, że zgodnie z art. 310 ustawy Pzp może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Zamawiający spodziewa się podpisania umowy o dofinansowanie na przełomie czerwca i lipca br.

Zamawiający informuje, że niniejsza inwestycja będzie współfinansowana z dotacji celowej z budżetu państwa zgodnie z art. 9 pkt 2 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024.0.104) nierozliczenie w terminie otrzymanej dotacji jest naruszeniem dyscypliny finansów publicznych. Zamawiający przewiduje dokonanie wszystkich płatności w 2024 roku. Z uwagi na powyższe, informuje się, że niewydatkowanie w 2024 roku choć części dotacji, spowoduje jej utratę. Jeśli niewydatkowanie i utrata dotacji nastąpi z winy Wykonawcy, to Zamawiający może dochodzić od Wykonawcy odszkodowania w wysokości utraconej kwoty.

2. Termin wykonania zamówienia: do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający przewiduje przekazanie frontu robót do 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2753455,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4458665,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2753455,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Silesia Trans Service Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542784534

7.3.3) Ulica: ul. Konwalii 32

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-748

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2753455,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

UWAGA! Kwota podana w pkt 4.3.) niniejszego ogłoszenia, tj.: "Wartość zamówienia: 3102032.52 PLN", to kwota uwzględniająca wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w wysokości 30%, tj. 715853.66 PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.