Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00371314/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-18
- 2024/BZP 00388574/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu wraz z przebudową parkingu przy budynku DS. "Babilon". Znak sprawy: IA1.284.17.2024.HP
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Śląska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001637
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akademicka 2A
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 237-13-34, 237-13-35
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie terenu wraz z przebudową parkingu przy budynku DS. "Babilon". Znak sprawy: IA1.284.17.2024.HP2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ba5f498-2d4d-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433621
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039281/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 /b17/Zagospodarowanie terenu wraz z przebudową parkingu przy budynku DS. Babilon przy ul. Krasińskiego 25 w Katowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00371314
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IA1.284.17.2024.HP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3102032,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu wraz z przebudową parkingu dla samochodów osobowych obok budynku DS Babilon przy ul. Krasińskiego 25 w Katowicach, dz. 105/27, obejmujące:
− wykonanie parkingu wraz z drogą dojazdową,
− remont nawierzchni jezdni (wraz z budową drogi pożarowej i chodników),
− dostawę i montaż szlabanów wraz z wykonaniem instalacji elektrycznej do zasilania szlabanów oraz wiat na składowanie odpadów (Zamawiający przewiduje szlabany z funkcją automatycznego odczytu rejestracji pojazdu oraz z domofonem do portierni),
− organizację miejsca do gromadzenia odpadów stałych zadaszonego wiatą,
− uporządkowanie zieleni poprzez wycinkę, dosianie trawy i nowe nasadzenia,
− montaż odpowiedniego oznakowania terenu,
− wykonanie odwodnienia parkingu oraz dróg dojazdowych do budynku,
− wykonanie sieci kanalizacji deszczowej i sanitarnej z zastosowaniem separatorów substancji ropopochodnych,
− wykonanie instalacji elektrycznej – oświetlenia zewnętrznego (oświetlenie terenu wokół budynku, ochrona przeciwporażeniowa, uziemienie i połączenia wyrównawcze),
− zagospodarowanie terenu z elementami małej architektury (kosze na śmieci, ławki),
− wycinkę drzew i nasadzenia zastępcze drzew i krzewów zgodnie z wydaną Decyzją UM K-ce.
UWAGA! Zamawiający zastrzega, że zgodnie z art. 310 ustawy Pzp może unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Zamawiający spodziewa się podpisania umowy o dofinansowanie na przełomie czerwca i lipca br.
Zamawiający informuje, że niniejsza inwestycja będzie współfinansowana z dotacji celowej z budżetu państwa zgodnie z art. 9 pkt 2 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2024.0.104) nierozliczenie w terminie otrzymanej dotacji jest naruszeniem dyscypliny finansów publicznych. Zamawiający przewiduje dokonanie wszystkich płatności w 2024 roku. Z uwagi na powyższe, informuje się, że niewydatkowanie w 2024 roku choć części dotacji, spowoduje jej utratę. Jeśli niewydatkowanie i utrata dotacji nastąpi z winy Wykonawcy, to Zamawiający może dochodzić od Wykonawcy odszkodowania w wysokości utraconej kwoty.
2. Termin wykonania zamówienia: do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Zamawiający przewiduje przekazanie frontu robót do 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2753455,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4458665,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2753455,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Silesia Trans Service Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542784534
7.3.3) Ulica: ul. Konwalii 32
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-748
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SILESIA TRANS SERVICE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SILESIA TRANS SERVICE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2753455,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Remont bębna napędowego OE1036x1400 z powłoką ceramiczną do przenośnika taśmowego PIOMA 1200 dla PGG S.A. Oddział KWK Sośnica
- Przygotowanie i przeprowadzenie warsztatów programistycznych z języka Java dla uczniów szkół ponadpodstawowych. Znak sprawy: DZPZ.283.6.2025.MW
- Świadczenie usług w zakresie obsługi, konserwacji i prowadzenia bieżących napraw w szybach i urządzeniach dołowych oddziału szybowego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO NA INSTALACJĘ PRZETWARZANIA ODPADÓW W GLIWICACH PRZY UL. RYBNICKIEJ 199B
- ZP/G/5/25 Dost.3rodz. drutu: AgNi10 średnica 2,0mm+/-0,04; (stan miękki)il 25kg (+/-10%); Ag0 śr3,0mm+/-0,04; (stan miękki)il 10kg (+/-10%); 3. AgCdO10 średnica 4,0mm+/-0,04; (stan miękki) il30kg (+/-10%)
- Przeprowadzenie szkoleń dla doradców zawodowych. DZPZ.283.5.2025.DM
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa sięgacza ul. Sztumskiej w Bydgoszczy wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia na działkach o nr ewid. 89/5 i 133 w obrębie 35.
- Budowa boisk sportowych wraz z bieżnią lekkoatletyczną oraz oświetleniem zewnętrznym na potrzeby szkoły podstawowej w Widomej
- Modernizacja dróg na terenie gminy Sobolew
- Budowa drogi z płyt betonowych w pasie drogowym ul. Generała Stefana Grota Roweckiego w Stargardzie (droga KD.7)
- Przebudowa dróg publicznych w Legionowie: Zadanie 1: Przebudowa ul. M. Langiewicza; Zadanie 2: Przebudowa ul. Leopolda Lisa Kuli; Zadanie 3: Przebudowa ul. I. Paderewskiego
- Przebudowa i budowa dróg na terenie Gminy Bielsk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.