Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00339003/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa czterech dróg w Powiecie Nowodworskim t.j.: droga 2329G Wiśniówka, droga 2316G Płonina, droga 2344G Tuja, droga 2334G Ostaszewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Nowodworski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192644808
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: gen. Władysława Sikorskiego 23
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-100
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.8.) Numer faksu: (55) 247 36 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@nowydworgdanski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.nowydworgdanski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/nowydworgdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa czterech dróg w Powiecie Nowodworskim t.j.: droga 2329G Wiśniówka, droga 2316G Płonina, droga 2344G Tuja, droga 2334G Ostaszewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b92824a1-31c8-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433642
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038573/27/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 SR.272.rb.15.2023.RG Przebudowa 4 dróg powiatowych: 2329G Wiśniówka; 2316G Płonina; 2344G Tuja i 2334G Ostaszewo.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00339003
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR.272.rb.15.2023.RG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. „Przebudowa czterech dróg w Powiecie Nowodworskim tj.: droga 2329G Wiśniówka, droga 2316G Płonina, droga 2344G Tuja, droga 2334G Ostaszewo”.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części:
1) Część nr 1 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2329G Wiśniówka;
2) Część nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2316G Płonina;
3) Część nr 3 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2344G Tuja;
4) Część nr 4 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2334G Ostaszewo.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Część nr 1 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2329G Wiśniówka:
Lokalizacja
Inwestycja znajduje się na terenie Powiatu nowodworskiego, gmina Stegna, jednostka ewidencyjna: 221004_2 Stegna, obręb ewidencyjny: 0001 Bronowo, działka nr 210.
Wytyczne do prac budowlanych
Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do SWZ.
Zakres robót
Przebudowa drogi powiatowej nr 2329G na odcinku ok. 990 m. Przebudowa polega między innymi na dostosowaniu szerokości jezdni do jej klasy. Zaprojektowano jezdnie o szerokości 6,0 m oraz obustronne pobocza szerokości 0,75 m. Istniejącą nawierzchnię należy sfrezować i odpowiednio ukształtować spadki poprzeczne w kształcie daszkowym.
Konstrukcja drogi
Konstrukcja jezdni – nowa konstrukcja:
• 4 m warstwa ścieralna mastyks grysowy SMA I IS,
• 9 cm warstwa wiążąca MMA AC 16W 50/70,
• ułożenie siatki z włókna szklanego 100/200 kN/m,
• 20 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3,
• 20 cm warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C5/6.
Podłoże gruntowe zagęszczone do Is>=1,0 doprowadzone do nośności G1.
Konstrukcja jezdni nakładka:
• 4 cm warstwa ścieralna mastyks grysowy SMA11S,
• min. 9 cm warstwa wiążąca MMA AC 16W 50/70,
• ułożenie siatki z włókna szklanego 100/200 kN/m.
Konstrukcja wjazdów z kostki betonowej:
• 8 cm kostka betonowa,
• 5 cm podsypka cementowo - piaskowa 1:4,
• 30 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3,
• 15 cm warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C5/6.
Konstrukcja poboczy i wjazdów z kruszywa:
• 15cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3,
• 30cm warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C5/6.
Konstrukcja utwardzenia z kruszywa:
• 25cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3,
• 30cm warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C5/6.
Drzewa kolidujące z projektowanym zakresem należy usunąć zgodnie z decyzją Wójta Gminy Stegna.
4. Wytyczne pozostałe:
1) wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie Harmonogramem rzeczowo – terminowo – finansowym uzgodnionym przed podpisaniem umowy przez przedstawicieli stron;
2) oprócz zakresu robót, które ujęto w opisie technicznym, części rysunkowej, STWiORB (dalej jako SST), oraz przedmiarach robót należy wykonać niezbędne prace związane z realizacją niniejszego zadania, które Wykonawca powinien ująć w cenie oferty, w tym między innymi:
a) geodezyjną inwentaryzację stanu istniejącego w celu lokalizacji projektowanych robót w granicach działek będących w dysponowaniu Zamawiającego, rzędnych terenu pod realizację robót;
b) w przypadku odkrycia istniejącego uzbrojenia odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie odkrytej infrastruktury;
c) wykopy poniżej 30 cm istniejącego terenu oraz w obrębie istniejącej infrastruktury należy wykonywać w sposób ręczny w celu eliminacji uszkodzenia istniejącego uzbrojenia, które może wystąpić jako niezinwentaryzowane na mapie;
d) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przez uprawnionego geodetę wraz z zarejestrowaniem jej w ośrodku właściwej jednostki geodezyjnej;
e) destrukt pochodzący z frezowania istniejącej nawierzchni Wykonawca robót dostarczy w całości w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 30 km;
f) materiały z rozbiórek, których nie przewidziano do ponownego wbudowania lub zwrotu do Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami na swój koszt.
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w Dokumentacji projektowej oraz SST, stanowiących załączniki do SWZ;
4) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SWZ, dokumentacji projektowej, SST oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;
5) załączony do SWZ przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy;
6) w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej oraz SST zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji;
7) Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.
Dalszy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 2476580,36 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. „Przebudowa czterech dróg w Powiecie Nowodworskim tj.: droga 2329G Wiśniówka, droga 2316G Płonina, droga 2344G Tuja, droga 2334G Ostaszewo”.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części:
1) Część nr 1 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2329G Wiśniówka;
2) Część nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2316G Płonina;
3) Część nr 3 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2344G Tuja;
4) Część nr 4 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2334G Ostaszewo.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Część nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2316G Płonina:
Lokalizacja
Inwestycja znajduje się na terenie Powiatu nowodworskiego, gmina Sztutowo, jednostka ewidencyjna: 221005_2 Sztutowo, obręb ewidencyjny: 0001 Groszkowo, działka nr 88; obręb ewidencyjny: 0005 Płonina, działka nr 4 i 53/1.
Wytyczne do prac budowlanych
Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do SWZ.
Zakres robót: Przebudowa drogi powiatowej nr 2316G w miejscowości Płonina na odcinku ok 990 m.
• Oczyszczenie istniejącej nawierzchni,
• Uzupełnienie ubytków i nadanie profilu poprzez warstwę wyrównawczą,
• Wykonanie poszerzeń,
• Rozbiórka istniejących zjazdów wraz z remontem przepustów,
• Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego,
• Wykonanie nowej nawierzchni,
• Roboty porządkowe.
Parametry zaprojektowanych powierzchni:
• Powierzchnia jezdni: 5596,5 m2,
• Powierzchnia zjazdów: 578,4 m2,
• Powierzchnia pobocza: 1490,0 m2.
Konstrukcja drogi Konstrukcja jezdni:
• Warstwa ścieralna z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA11 (KR3) gr. 4 cm,
• Skropienie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimerami 0,5 kg/m2,
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC16W (KR3) gr. 5 cm,
• Siatka wzmacniająca z włókien szklanych przesączona asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie w obu kierunkach min. 120 kN przyklejona do warstwy wyrównawczej emulsją asfaltową modyfikowaną polimerami,
• Warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W (KR3) w ilości min. 100 kg/m2 (średnia grubość warstwy 4 cm),
• Skropienie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej 0,5 kg/m2,
• Istniejąca konstrukcja jezdni z wypełnionymi ubytkami.
Podane grubości warstw powyżej mierzone po zagęszczeniu do wymaganego wskaźnika. Poszerzenie (do spodu warstw bitumicznych):
• Podbudowa z KŁSM 0/31,5mm C90/3 z litej skały grubości 20 cm,
• Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C1.5/2.0 grubości 20 cm,
• Warstwa separacyjna z geotkaniny polipropylenowej min. 150 g/m2,
• Wyprofilowane i zagęszczone istniejące podłoże.
Podane grubości warstw powyżej mierzone po zagęszczeniu do wymaganego wskaźnika. Zjazdy bitumiczne:
• Warstwa ścieralna bitumiczna z BA AC11S (KR3) gr. 4 cm,
• Skropienie międzywarstwowe z emulsji asfaltowej 0,5 kg/m2,
• Warstwa wiążąca bitumiczna z BA AC16W (KR3) gr. 5 cm,
• Skropienie podbudowy z kruszywa emulsją asfaltową 0,5 kg/m2,
• Podbudowa z KŁSM 0/31,5mm C90/3 z litej skały grubości 20 cm,
• Podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej cementem C1.5/2.0 grubości 15 cm,
• Warstwa separacyjna z geotkaniny polipropylenowej min. 150 g/m2,
• Wyprofilowane i zagęszczone istniejące podłoże.
Podane grubości warstw powyżej mierzone po zagęszczeniu do wymaganego wskaźnika.
4. Wytyczne pozostałe:
1) wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie Harmonogramem rzeczowo – terminowo – finansowym uzgodnionym przed podpisaniem umowy przez przedstawicieli stron;
2) oprócz zakresu robót, które ujęto w opisie technicznym, części rysunkowej, STWiORB (dalej jako SST), oraz przedmiarach robót należy wykonać niezbędne prace związane z realizacją niniejszego zadania, które Wykonawca powinien ująć w cenie oferty, w tym między innymi:
a) geodezyjną inwentaryzację stanu istniejącego w celu lokalizacji projektowanych robót w granicach działek będących w dysponowaniu Zamawiającego, rzędnych terenu pod realizację robót;
b) w przypadku odkrycia istniejącego uzbrojenia odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie odkrytej infrastruktury;
c) wykopy poniżej 30 cm istniejącego terenu oraz w obrębie istniejącej infrastruktury należy wykonywać w sposób ręczny w celu eliminacji uszkodzenia istniejącego uzbrojenia, które może wystąpić jako niezinwentaryzowane na mapie;
d) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przez uprawnionego geodetę wraz z zarejestrowaniem jej w ośrodku właściwej jednostki geodezyjnej;
e) destrukt pochodzący z frezowania istniejącej nawierzchni Wykonawca robót dostarczy w całości w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 30 km;
f) materiały z rozbiórek, których nie przewidziano do ponownego wbudowania lub zwrotu do Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami na swój koszt.
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w Dokumentacji projektowej oraz SST, stanowiących załączniki do SWZ;
4) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SWZ, dokumentacji projektowej, SST oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;
5) załączony do SWZ przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy;
6) w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej oraz SST zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji;
7) Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.
Dalszy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1200900,64 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. „Przebudowa czterech dróg w Powiecie Nowodworskim tj.: droga 2329G Wiśniówka, droga 2316G Płonina, droga 2344G Tuja, droga 2334G Ostaszewo”.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części:
1) Część nr 1 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2329G Wiśniówka;
2) Część nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2316G Płonina;
3) Część nr 3 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2344G Tuja;
4) Część nr 4 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2334G Ostaszewo.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Część nr 3 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2344G Tuja:
Lokalizacja
Inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Nowy Dwór Gdański, jednostka ewidencyjna: 221002_5 Nowy Dwór Gdański, obręb ewidencyjny: 0019 Tuja, działka nr 95.
Wytyczne do prac budowlanych
Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do SWZ.
Zakres robót: przebudowa drogi powiatowej nr 2344G na odcinku ok 990 m.
Przebudowa obejmuje wykonanie nowej konstrukcji nawierzchni, jednocześnie doprowadzając ją do właściwej klasy szerokości, tj. 5,5 m. Przyjęto również szerokość pobocza 0,75 m.
Konstrukcja drogi Konstrukcja jezdni:
• 4 cm warstwa ścieralna mastyks grysowy SMA I IS,
• 9 cm warstwa wiążąca MMA AC 16W 50/70,
• Ułożenie siatki z włókna szklanego 100/200 kN/m,
• 20 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3,
• 20 cm warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C5/6.
Podłoże gruntowe zagęszczone do Is>=1,0 doprowadzone do nośności G1.
Konstrukcja wjazdów z kruszywa:
• 15cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3,
• 30cm warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C5/6.
W przypadku pojawienia się warstw nienośnych należy je wymienić na pospółkę aż do warstw nośnych. Dodatkowo w przypadku występowania na poziomie konstrukcji wody gruntowej należy zastosować geomembranę oraz warstwę odsączającą.
Podbudowę należy wykonać w równych warstwach na podłożu gruntowym zagęszczonym do Is=1,00.
Jezdnia wykonana bez krawężnika z warstwami pochylonymi pod kątem 450 i z półkami wysuniętymi o 10cm.
4. Wytyczne pozostałe:
1) wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie Harmonogramem rzeczowo – terminowo – finansowym uzgodnionym przed podpisaniem umowy przez przedstawicieli stron;
2) oprócz zakresu robót, które ujęto w opisie technicznym, części rysunkowej, STWiORB (dalej jako SST), oraz przedmiarach robót należy wykonać niezbędne prace związane z realizacją niniejszego zadania, które Wykonawca powinien ująć w cenie oferty, w tym między innymi:
a) geodezyjną inwentaryzację stanu istniejącego w celu lokalizacji projektowanych robót w granicach działek będących w dysponowaniu Zamawiającego, rzędnych terenu pod realizację robót;
b) w przypadku odkrycia istniejącego uzbrojenia odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie odkrytej infrastruktury;
c) wykopy poniżej 30 cm istniejącego terenu oraz w obrębie istniejącej infrastruktury należy wykonywać w sposób ręczny w celu eliminacji uszkodzenia istniejącego uzbrojenia, które może wystąpić jako niezinwentaryzowane na mapie;
d) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przez uprawnionego geodetę wraz z zarejestrowaniem jej w ośrodku właściwej jednostki geodezyjnej;
e) destrukt pochodzący z frezowania istniejącej nawierzchni Wykonawca robót dostarczy w całości w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 30 km;
f) materiały z rozbiórek, których nie przewidziano do ponownego wbudowania lub zwrotu do Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami na swój koszt.
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w Dokumentacji projektowej oraz SST, stanowiących załączniki do SWZ;
4) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SWZ, dokumentacji projektowej, SST oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;
5) załączony do SWZ przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy;
6) w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej oraz SST zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji;
7) Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.
Dalszy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 2991227,71 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn. „Przebudowa czterech dróg w Powiecie Nowodworskim tj.: droga 2329G Wiśniówka, droga 2316G Płonina, droga 2344G Tuja, droga 2334G Ostaszewo”.2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 4 części:
1) Część nr 1 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2329G Wiśniówka;
2) Część nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2316G Płonina;
3) Część nr 3 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2344G Tuja;
4) Część nr 4 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2334G Ostaszewo.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
Część nr 4 – Przebudowa drogi powiatowej nr 2334G Ostaszewo:
Lokalizacja
Inwestycja znajduje się na terenie: Powiatu nowodworskiego, gmina Ostaszewo, jednostka ewidencyjna: 221003_2 Ostaszewo, obręb ewidencyjny: 0005 Ostaszewo, działka nr 418.
Wytyczne do prac budowlanych
Prace budowlane należy wykonać zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, która stanowi załącznik do SWZ.
Zakres robót – Przebudowa drogi powiatowej nr 2334G na odcinku ok. 600 m.
Przebudowa polega między innymi na wzmocnieniu nawierzchni istniejącej jezdni bitumicznie przy jednoczesnym zachowaniu istniejącej szerokości jezdni: 6,2-6,5 m.
Zaprojektowano korektę niwelety co powoduje konieczność wymiany istniejącego krawężnika wystającego 10 cm oraz przełożenie przyległego chodnika.
Po przeciwnej stronie jezdni zaprojektowano również krawężnik wystający 10 cm oraz chodnik.
Konstrukcja drogi Konstrukcja wzmocnienia istniejącej nawierzchni:
• Ułożenie 4 cm warstwy ścieralna MMA AC 8S 50/70,
• Ułożenie 9 cm warstwy wiążąca MMA AC 16W 50/70,
• Ułożenie siatki z włókna szklanego 100/200 kN dla wzmocnienia konstrukcji drogi,
• Frezowanie istniejącej nawierzchni i wyprofilowanie zgodnie z niweletą.
Nakładkę należy stosować na istniejącej nawierzchni uznając ją za podbudowę.
Konstrukcja zatoki autobusowej:
• 8 cm kostka betonowa,
• 5 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4,
• 30 cm podbudowa zasadnicza z betonu cementowego C20/25,
• 15 cm warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C5/6.
Konstrukcja miejsc postojowych, chodników przejezdnych:
• 8 cm kostka betonowa,
• 5 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4,
• 30 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3,
• 15 cm warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C5/6.
Konstrukcja utwardzenie terenu:
• 10 cm płyty ażurowe typu MEBA,
• 3 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4,
• 30 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3
• 15 cm warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C5/6.
Konstrukcja chodników oraz przełożenie chodników:
• 6 cm kostka betonowa,
• 5 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4,
• 10 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C90/3,
• 15 cm warstwa gruntu stabilizowanego spoiwem hydraulicznym C5/6.
Konstrukcja nawierzchni z grysu granitowego:
• 10 cm grys granitowy o frakcji 8-16 mm,
• 15 cm podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej C 90/3.
W przypadku pojawienia się warstw nienośnych należy je wymienić na pospółkę aż do warstw nośnych. Dodatkowo w przypadku występowania na poziomie konstrukcji wody gruntowej należy zastosować geomembranę oraz warstwę odsączającą.
Podbudowę należy wykonać w równych warstwach na podłożu gruntowym zagęszczonym do Is=1,00.
Jezdnia została wydzielona za pomocą krawężnika betonowego 10 cm, 2 cm oraz wtopionego o wymiarach 15x30 cm na ławie z oporem.
4. Wytyczne pozostałe:
1) wszystkie roboty należy prowadzić zgodnie Harmonogramem rzeczowo – terminowo – finansowym uzgodnionym przed podpisaniem umowy przez przedstawicieli stron;
2) oprócz zakresu robót, które ujęto w opisie technicznym, części rysunkowej, STWiORB (dalej jako SST), oraz przedmiarach robót należy wykonać niezbędne prace związane z realizacją niniejszego zadania, które Wykonawca powinien ująć w cenie oferty, w tym między innymi:
a) geodezyjną inwentaryzację stanu istniejącego w celu lokalizacji projektowanych robót w granicach działek będących w dysponowaniu Zamawiającego, rzędnych terenu pod realizację robót;
b) w przypadku odkrycia istniejącego uzbrojenia odpowiednie zabezpieczenie i oznakowanie odkrytej infrastruktury;
c) wykopy poniżej 30 cm istniejącego terenu oraz w obrębie istniejącej infrastruktury należy wykonywać w sposób ręczny w celu eliminacji uszkodzenia istniejącego uzbrojenia, które może wystąpić jako niezinwentaryzowane na mapie;
d) geodezyjną inwentaryzację powykonawczą przez uprawnionego geodetę wraz z zarejestrowaniem jej w ośrodku właściwej jednostki geodezyjnej;
e) destrukt pochodzący z frezowania istniejącej nawierzchni Wykonawca robót dostarczy w całości w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 30 km;
f) materiały z rozbiórek, których nie przewidziano do ponownego wbudowania lub zwrotu do Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wywieźć i zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami na swój koszt.
3) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w Dokumentacji projektowej oraz SST, stanowiących załączniki do SWZ;
4) przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej SWZ, dokumentacji projektowej, SST oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej;
5) załączony do SWZ przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy;
6) w przypadku, gdy w dokumentacji projektowej oraz SST zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji;
7) Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia.
Dalszy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 2331100,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, złożono 3 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę brutto w wysokości: 1.200.000,00 zł. Oferta która została oszacowana jako najkorzystniejsza dla Zamawiającego o wartości 2.078.700,00 zł, przewyższyła kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje budżetem pozwalającym na zwiększenie kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 pkt 3, ustawy Pzp jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1899612,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2227423,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1899612,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Adam Chlechowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891001385
7.3.3) Ulica: Dolna 1
7.3.4) Miejscowość: Kiełpino
7.3.5) Kod pocztowy: 83-307
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1899612,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, złożono 2 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę brutto w wysokości: 1.750.000,00 zł. Oferta która została oszacowana jako najkorzystniejsza dla Zamawiającego o wartości 2.702.514,22 zł, przewyższyła kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje budżetem pozwalającym na zwiększenie kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 pkt 3, ustawy Pzp jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, do upływu terminu składania ofert, złożono 4 oferty niepodlegające odrzuceniu. Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę brutto w wysokości: 1.400.000,00 zł. Oferta która została oszacowana jako najkorzystniejsza dla Zamawiającego o wartości 1.942.055,72 zł, przewyższyła kwotę którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje budżetem pozwalającym na zwiększenie kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty, dlatego też zasadnym jest zastosowanie art. 255 pkt 3, ustawy Pzp jako podstawy prawnej do unieważnienia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU GDAŃSKIEGO
- Usługa ubezpieczenia Gminy Nowy Dwór Gdański wraz z jednostkami organizacyjnymi
- SR.272.u.11.2025.MD "Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności i pojazdów Powiatu Nowodworskiego woj. pomorskie na 36 miesięcy".
- SR.272.d.10.2025.MD Dostawa wyposażenia w ramach realizacji projektu: "Nowoczesna Szkoła - gwarantem sukcesu".
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 595044S, Postęp, ul. Szpitalna, dz. nr 335
- Rozbudowa ul. Wiejskiej w Sadownem - etap II.
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4536E gr. pow. Wieluń. Pajęcz. - Radoszewice - Siemkowice - Pajęczno w M. Siemkowice (ul. Dziegieciów) na odc. ok. 780 mb".
- "Przebudowa trudno przejezdnych odcinków dróg na terenie powiatu sokołowskiego"
- Modernizacja i przebudowa dróg pow. na terenie g. m. Jarosław - odnowa naw. drogi pow. Nr 1740R ul. Konfederacka w Jarosławiu od skrzyżowania z ul. Kościuszki do skrzyżowania z ul. Raszyńskiego
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.