Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00366612/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Podniesienie poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego przez zastosowanie systemu kopii zapasowych systemu przetwarzania danych szpitala oraz wykonywanie kopii zapasowych i separacji sieciowej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dolnośląskie Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 231139207
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Janusza Korczaka 1
1.5.2.) Miejscowość: Kamienna Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-400
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dcro.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dcro.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/8077951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Podniesienie poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego przez zastosowanie systemu kopii zapasowych systemu przetwarzania danych szpitala oraz wykonywanie kopii zapasowych i separacji sieciowej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de3351fa-4256-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433696
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00366612
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DI-Z.26.26.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest podniesienie poziomu bezpieczeństwa teleinformatycznego przez zastosowanie systemu kopii zapasowych systemu przetwarzania danych szpitala oraz skuteczne wykonywanie kopii zapasowych i separacji sieciowej wraz z przeszkoleniem pracowników działu IT, zapewniające ciągłość działania systemów medycznych przetwarzających dane Pacjentów Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze.
Zamówienie realizowane jest w ramach środków pochodzących z Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 - podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów teleinformatycznych świadczeniodawców dla potrzeb Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii w Kamiennej Górze.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:
• Dostarczyć urządzenia zgodne z opisem zawartym w Załączniku A do Formularza oferty do siedziby Zamawiającego w Kamiennej Górze przy ul. J.Korczaka 1 (Pawilon 1A – Serwerownia),
• Zamontować (zainstalować) urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego,
• Zasilić wszystkie serwery zasilaczami redundantnymi,
• Dokonać uruchomienia, prób i sprawdzeń,
• Podłączyć urządzenia do awaryjnego zasilania w serwerowni i skonfigurować w zakresie systemów bezpieczeństwa, w tym sporządzić raport z przeglądu i testów odtworzenia kopii zapasowej.
• Wykonać dokumentację bezpieczeństwa,
• Przeszkolić pracowników Działu Informatyki w zakresie wykonywania i odtwarzania kopii zapasowej i odtworzenia z niej kompletnego systemu,
• Przekazać Zamawiającemu sporządzoną w języku polskim niezbędną do eksploatacji dokumentację techniczną dotyczącą zainstalowanych urządzeń i instrukcję obsługi,
• Przekazać karty gwarancyjne urządzeń,
• Dostarczyć oprogramowanie zgodne z opisem zawartym w Załączniku A do Formularza oferty,
• Udzielić licencji na dostarczone oprogramowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48800000-6 - Systemy i serwery informacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48814000-7 - Systemy informacji medycznej
48820000-2 - Serwery
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 659772,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 659772,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 659772,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROSPEN Paweł Nowakowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731013548
7.3.3) Ulica: Jodłowa 3/3
7.3.4) Miejscowość: Łask
7.3.5) Kod pocztowy: 98-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 659772,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-09INNE PRZETARGI Z KAMIENNEJ GÓRY
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego
więcej: przetargi w Kamiennej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa oprogramowania dla głównych protokołów komunikacyjnych i bezpieczeństwa
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczne Miasto Limanowa"
- Dostawa urządzeń w ramach realizacji projektu p.n.: "Cyberbezpieczeństwo w Gminie Kietrz".
- Dostawa sprzętu związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Rogoźno"
- Cyberbezpieczna gmina Sypniewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.