Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00417706/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-17
- 2024/BZP 00495221/01 - Wynik z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remonty cząstkowe nawierzchni asfaltowych i bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Kobylnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KOBYLNICY
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365696881
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Wodna 20 lokal 2
1.4.2.) Miejscowość: Kobylnica
1.4.3.) Kod pocztowy: 76-251
1.4.4.) Województwo: pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.4.7.) Numer telefonu: (59) 841 59 12
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkobylnica.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cuwkobylnica.bip.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433697
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00417706
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) naprawę uszkodzeń nawierzchni asfaltowych i bitumicznych w postaci wybojów i ubytków mieszanką mineralno – asfaltową w technologii „na gorąco”,
2) naprawę uszkodzeń nawierzchni asfaltowych i bitumicznych w postaci wybojów i ubytków mieszanką mineralno – asfaltową o długim okresie składowania (workowane) w technologii „na zimno”; technologia ta stosowana jest doraźnie, szczególnie w okresie zimowym i wczesno – wiosennym,
3) naprawy pojedynczych pęknięć nawierzchni (poprzecznych lub podłużnych) poprzez uszczelnienie,
4) odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego w przypadku prowadzenia napraw na fragmentach dróg pokrytych farbą,
5) oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,
6) skompletowanie oraz przedstawienie dokumentów rozliczeniowych pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, które powinny zawierać zestawienie remontów cząstkowych wraz ze wskazaniem lokalizacji remontu oraz powierzchnią ubytku i ilością wbudowanej masy na pojedynczy ubytek,
7) zorganizowanie i prowadzenie zgłoszonych robót z należytą starannością z zachowaniem procesu technologicznego opisanego w STWiOR,
8) prowadzenie na bieżąco książki obmiarów i dokumentów rozliczeniowych oraz przedkładanie ich Zamawiającemu na wezwanie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
9) w przypadku zgłoszenia awarii, tj. ubytku zagrażającego bezpieczeństwu uczestników ruchu drogowego i wymagającego natychmiastowej reakcji, zabezpieczenie i oznakowanie tego miejsca niezwłocznie po otrzymaniu informacji (w formie: e-maila lub rozmowy telefonicznej ), nie później niż w ciągu 2 godzin od przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego,
10) prowadzenie robót bez zamykania całej szerokości jezdni, przy zachowaniu ruchu na drodze,
11) wykonywanie robót w ramach reklamacji lub rękojmi w okresie objętym gwarancją lub rękojmią.
2. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. czynności związane z obsługą specjalistycznego sprzętu, tj. frezarki, kotłów do podgrzewania zalewy, remonterów, zagęszczarki, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót STWiOR – załącznik nr 2 do SWZ,
2) przedmiarze - załącznik nr 3 do SWZ,
3) wykazie dróg do remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych i bitumicznych -załącznik nr 4 do SWZ.
4. Pozostałe warunki zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) naprawę uszkodzeń nawierzchni asfaltowych i bitumicznych w postaci wybojów i ubytków mieszanką mineralno – asfaltową w technologii „na gorąco”,
2) naprawę uszkodzeń nawierzchni asfaltowych i bitumicznych w postaci wybojów i ubytków mieszanką mineralno – asfaltową o długim okresie składowania (workowane) w technologii „na zimno”; technologia ta stosowana jest doraźnie, szczególnie w okresie zimowym i wczesno – wiosennym,
3) naprawy pojedynczych pęknięć nawierzchni (poprzecznych lub podłużnych) poprzez uszczelnienie,
4) odtworzenie istniejącego oznakowania poziomego w przypadku prowadzenia napraw na fragmentach dróg pokrytych farbą,
5) oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,
6) skompletowanie oraz przedstawienie dokumentów rozliczeniowych pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, które powinny zawierać zestawienie remontów cząstkowych wraz ze wskazaniem lokalizacji remontu oraz powierzchnią ubytku i ilością wbudowanej masy na pojedynczy ubytek,
7) zorganizowanie i prowadzenie zgłoszonych robót z należytą starannością z zachowaniem procesu technologicznego opisanego w STWiOR,
8) prowadzenie na bieżąco książki obmiarów i dokumentów rozliczeniowych oraz przedkładanie ich Zamawiającemu na wezwanie, w terminie wskazanym przez Zamawiającego,
9) w przypadku zgłoszenia awarii, tj. ubytku zagrażającego bezpieczeństwu uczestników ruchu drogowego i wymagającego natychmiastowej reakcji, zabezpieczenie i oznakowanie tego miejsca niezwłocznie po otrzymaniu informacji (w formie: e-maila lub rozmowy telefonicznej ), nie później niż w ciągu 12 godzin od przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego,
10) prowadzenie robót bez zamykania całej szerokości jezdni, przy zachowaniu ruchu na drodze,
11) wykonywanie robót w ramach reklamacji lub rękojmi w okresie objętym gwarancją lub rękojmią.
2. Zamawiający wskazuje, iż wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. czynności związane z obsługą specjalistycznego sprzętu, tj. frezarki, kotłów do podgrzewania zalewy, remonterów, zagęszczarki, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, z wyłączeniem osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, a Wykonawca zobowiązanie to przyjmuje.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w:
1) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót STWiOR – załącznik nr 2 do SWZ,
2) przedmiarze - załącznik nr 3 do SWZ,
3) wykazie dróg do remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych i bitumicznych -załącznik nr 4 do SWZ.
4. Pozostałe warunki zamówienia zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów Przed zmianą:
1. Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
2. Pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik lub inny dokument potwierdzający umocowanie do działania w imieniu danego podmiotu; Pełnomocnictwo składa się zgodnie z Rozdziału XI ust. 13-14 SWZ.
3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Pełnomocnictwo składa się zgodnie z postanowieniami Rozdziału XI ust. 13-14 SWZ.
4. Zobowiązanie podmiotu (Wykonawcy) udostępniającego zasoby, przygotowane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz oświadczenie, przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
Po zmianie:
1. Oświadczenie składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ.
2. Pełnomocnictwo, jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik lub inny dokument potwierdzający umocowanie do działania w imieniu danego podmiotu; Pełnomocnictwo składa się zgodnie z Rozdziału XI ust. 13-14 SWZ.
3. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Pełnomocnictwo składa się zgodnie z postanowieniami Rozdziału XI ust. 13-14 SWZ.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przygotowane zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz oświadczenie, przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-08-01 09:00
Po zmianie:
2024-08-07 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-08-01 09:20
Po zmianie:
2024-08-07 09:20
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-08-30
Po zmianie:
2024-09-05
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi wojewódzkiej nr 615 od km 23+472 (23+385) do km 23+972 (23+885); od km 25+159 (25+078) do km 25+883 (25+800)- nr postępowania 291/24
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
- Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w ul. Mickiewicza wraz z wprowadzeniem do ul. Słonecznej.
- BIEŻĄCE REMONTY I USUWANIE AWARII MIEJSKIEGO SYSTEMU GOSPODAROWANIA WODAMI OPADOWYMI W LATACH 2025 - 2028
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych na terenie Powiatu Polickiego w 2025 r.
- Wykonywanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania oraz remontów gminnych i lokalnych dróg gruntowych na terenie gminy Kalinowo w 2025 roku
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.