Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00488555/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie z podziałem na 4 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI W SOPOCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191348321
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bitwy pod Płowcami 63/65
1.5.2.) Miejscowość: Sopot
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-731
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@sanatorium-helios.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium-helios.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sanatorium.bipdlaszkol.pl/przetargi,51,pl.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie z podziałem na 4 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a7fbd48-78c0-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433737
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00488555
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP5/V/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1124224,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WĘDLINY i WĘDLINY DROBIOWE4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 450578,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MIĘSO WIEPRZOWE i WOŁOWE, DROBIOWE4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 467492,70 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WARZYWA PRZETWORZONE I OWOCE PRZETWORZONE PRODUKTY GOTOWE PRZETWORZONE MROŻONKI4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.5.) Wartość części: 74681,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KAWA, HERBATA, PRODUKTU SYPKIE, PRZYPRAWY I PRZYPRAWY KORZENNE4.5.3.) Główny kod CPV: 15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 131471,49 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
m Zamawiający dokonał odrzucenia oferty nr 1 Wykonawcy
ELBLĄSKIE CENTRUM MIĘSNE EL HURT PRODUKCJA I HANDEL JOLANTA
GRUDZIEŃ I ZBIGNIEW GRUDZIEŃ SPÓŁKA JAWNA z siedzibąul. Kochanowskiego 11,
82 – 300 Elbląg na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jej treść jest niezgodna z
warunkami zamówienia tj. Zamawiający zgodnie z Rozdziałem VIII SWZ wymagał:
„Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każda część jest do osobnego
rozpatrywania. W danej części należy zaoferować cały asortyment zawarty w Załączniku nr 1
– 4 do SWZ. Liczba zadań/Części: 4.
Uwaga:
1) Zamawiający nie przewiduje możliwości wydzielenia pozycji z danej części do
osobnego rozpatrywania.
1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę tylko na jedną
część zamówienia.”
Zamawiający dokonał również odrzucenia oferty nr 3 Wykonawcy Gobarto SA 00-687
Warszawa ul. Wspólna 70 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jej treść jest
niezgodna z warunkami zamówienia tj. Zamawiający zgodnie z Rozdziałem VIII SWZ
wymagał: „Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każda część jest do osobnego
rozpatrywania. W danej części należy zaoferować cały asortyment zawarty w Załączniku nr 1
– 4 do SWZ. Liczba zadań/Części: 4.
Uwaga:
1) Zamawiający nie przewiduje możliwości wydzielenia pozycji z danej części do
osobnego rozpatrywania.
2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert przez jednego Wykonawcę tylko na jedną
część zamówienia.”
Mając na uwadze powyższe Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 1 na
podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie
zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo
oferty podlegały odrzuceniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431375,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 507425,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 431375,93 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „LIS” Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa z siedzibą ul. Wiejska 7, 83-340 Sierakowice
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 589-194-81-91
7.3.4) Miejscowość: Sierakowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 431375,93 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonał również odrzucenia oferty nr 7 Wykonawcy Mlh Marita Laga 84-120
Władysławowo , Gdańska 65 na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, gdyż jej treść jest
niezgodna z warunkami zamówienia tj. Zamawiający otrzymał wypełniony tylko jeden
formularz asortymentowo – cenowy, natomiast zgodnie z wymogami Wykonawca w zakresie
części nr 3 miał wypełnić dwa formularze asortymentowo – cenowe.
Ponadto Zamawiający przed terminem otwarcia w zakresie części nr 3 podał kwotę na
sfinansowanie zamówienia brutto: 79 000,00 zł
Do terminu składania ofert Zamawiający otrzymał jedną ważną ofertę nr 2 od Wykonawcy STEMAR
Sp. zo.o. 84 – 120 WŁADYSŁAWOWO, ul. Portowa 3 za cenę brutto: 170 731,29 zł.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na sfinansowanie zamówienia w związku z tym,
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Pzp
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt
najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający
zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć
tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części nr 4, do terminu
składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.
Zamawiający unieważnia przedmiotowe postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1)
ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie
złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej
oferty.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- PAKIET BIUROWY MICROSOFT OFFICE
- Okazjonalny przewóz osób pojazdami elektrycznymi typu meleks
- Wykonanie robót malarskich na Molo w Sopocie
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby żywieniowe uczniów i pracowników Zespołu Szkolno- Przedszkolnego imienia świętego Jana Pawła II w Borzęcinie Górnym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Dostawy różnych artykułów spożywczych do ZOOM NATURY Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Janowie Lubelskim
- Dostawa mięsa i wędlin (ZP-23/2025)
- Dostawa mięsa i produktów mięsnych dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Psychiatrycznego w Toszku
- Dostawy warzyw, owoców i kiszonek do Aresztu Śledczego w Radomiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.