Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00363241/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELOSPECJALISTYCZNY SZPITAL MIEJSKI IM.DR EMILA WARMIŃSKIEGO - SPZOZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092354746
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 19
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-826
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3709124
1.5.8.) Numer faksu: 52 3709125
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.bydgoszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=57d58902-8f37-4276-a9be-e702ed0f15631.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-65a9f0b3-28a7-11ef-a458-c2a7c3d67e03
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00363241
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-270-29-2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wata celulozowa bielona bezchlorowo, w arkuszach, równo cięta, o rozmiarze 40x60cm (+/-10%), pakowana maksymalnie po 5 kgSzacowana ilość na 24 miesiące - 4370 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 57954,94 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Serweta operacyjna gazowa wstępnie prana, jałowa, rozm.: 40-45cm x 40-45cm, minimum 17-nitkowa, 4-warstwowa, ze znacznikiem radiacyjnym i tasiemką. Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych.Opakowanie jałowe po 5 sztuk.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 17856 op.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 143919,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Gaza opatrunkowa, niejałowa, minimum 13-nitkowa, szer. 90cm – 100cm.Szacowana ilość na 24 miesiące - 61800 mb.
poz. 2 - Gaza bawełniana, sterylna, 17-nitkowa, klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych, rozm.: 1m x 1m, opakowanie jałowe x 1 szt.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 6226 szt.
poz. 3 - Kompresy niejałowe, gazowe, 8-warstwowe, minimum 13-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 7-7,5cm x 7-7,5cm, opakowanie x 100szt.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 2200 op.
poz. 4 - Kompresy niejałowe, gazowe, 8-warstwowe, minimum 13-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, opakowanie x 100szt.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 2858 op.
poz. 5 - Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 7-7,5cm x 7-7,5cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych, sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji, opakowanie jałowe x 2 szt.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 299100 op.
poz. 6 - Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji, opakowanie jałowe x 10 szt.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 56796 op.
poz. 7 - Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji, opakowanie jałowe x 20 szt.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 8660 op.
poz. 8 - Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 5x5cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji; opakowanie jałowe x 20 szt.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 23640 op.
poz. 9 - Kompresy jałowe, gazowe, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 7-7,5cm x 7-7,5cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji; opakowanie jałowe x 20 szt.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 54518 op.
poz. 10 - Wata opatrunkowa bawełniano-wiskozowa 500g
Szacowana ilość na 24 miesiące - 2 op.
Dotyczy Poz. 10: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie op.a' 200g z przeliczeniem ilości do pełnych opakowań w górę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 295856,02 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Kompresy jałowe, gazowe z nitką RTG 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 6 lub 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji; opakowanie jałowe x 20 szt.Szacowana ilość na 24 miesiące - 7760 op.
poz. 2 - Kompresy jałowe, gazowe z nitką RTG, 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 7-7,5cm x 7-7,5cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 6 lub 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji; opakowanie jałowe x 20 szt.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 5520 op.
poz. 3 - Kompresy jałowe, gazowe, z nitką RTG 8-warstwowe, 17-nitkowe z podwiniętymi brzegami, rozmiar 9-10cm x 9-10cm, Klasa II a według klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 6 lub 7), sterylizowane parą wodną lub innymi dopuszczonymi walidowanymi metodami sterylizacji; opakowanie jałowe x 50 szt.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 1800 op.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 69824 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Opaska dziana, podtrzymująca, nieelastyczna,rozm. 10cm x 4-5mSzacowana ilość na 24 miesiące - 6750 szt.
poz. 2 - Opaska dziana, podtrzymująca, nieelastyczna, rozm. 15cm x 4-5m
Szacowana ilość na 24 miesiące - 2460 szt.
poz. 3 - Opaska elastyczna, stopień rozciągliwości 100-130%, rozm.: 10cm x 4-5m z zapinką
Szacowana ilość na 24 miesiące - 13116 szt.
poz. 4 - Opaska elastyczna, stopień rozciągliwości 100-130%, rozm.: 15cm x 4-5m z zapinką
Szacowana ilość na 24 miesiące - 1770 szt.
poz. 5 - Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków na co najmniej takich częściach ciała jak - podudzie, kolano, ramię, stopa; W pojedynczym opakowaniu: max 25 mb po rozciągnięciu. Opakowanie 25mb po rozciągnięciu
Szacowana ilość na 24 miesiące - 554 op.
poz. 6 - Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków na co najmniej takich częściach ciała jak: głowa, ramię, podudzie, kolano, Długość 1 mb w stanie swobodnym. Opakowanie 1mb w stanie swobodnym
Szacowana ilość na 24 miesiące - 70 op.
poz. 7 - Siatkowy rękaw elastyczny do podtrzymywania opatrunków na co najmniej takich częściach ciała jak: udo, głowa, biodra, długość 1 mb w stanie swobodnym. Opakowanie 1mb w stanie swobodnym
Szacowana ilość na 24 miesiące - 26 op.
poz. 8 - Opaska gipsowa szybkowiążąca, czas wiązania 3-6 min, rozm. 2 - 3m x 5 - 6cm
Szacowana ilość na 24 miesiące - 1 szt.
poz. 9 - Opaska z waty syntetycznej pod opatrunki gipsowe (podkład podgipsowy), rozm.: 2 - 3m x 4-6cm
Szacowana ilość na 24 miesiące - 1 szt.
poz. 10 - Opaska gipsowa szybkowiążąca, czas wiązania 3-6 min, rozm. 3m x 10-12cm
Szacowana ilość na 24 miesiące - 116 szt.
poz. 11 - Opaska z waty syntetycznej pod opatrunki gipsowe (podkład podgipsowy), rozm.: 3m x 8-10cm
Szacowana ilość na 24 miesiące - 120 szt.
poz. 12 - Opaska wysokoelastyczna podtrzymująca; tkana lub dziana, o rozciągliwości minimum 125%. Rozmiar: 6cm x 4m
Szacowana ilość na 24 miesiące - 996 szt.
poz. 13 - Opaska wysokoelastyczna podtrzymująca; tkana lub dziana, o rozciągliwości minimum 125%. Rozmiar: 10cm x 4m
Szacowana ilość na 24 miesiące - 340 szt.
Dotyczy Grupy nr 5:
Poz. 9 - Zamawiający wymaga aby szerokość podkładu podgipsowego była mniejsza lub równa szerokości opaski gipsowej zaoferowanej w pozycji 8.
Poz. 11 - Zamawiający wymaga zaoferowania podkładu podgipsowego o szerokości mniejszej o 2 cm od zaoferowanej w poz. 10 opaski gipsowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 45725,51 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Opatrunek włókninowy, samoprzylepny, jałowy z warstwą chłonną z zaokrąglonymi brzegami, rozm.: 5-6 cm x 7-10cm, Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany.Szacowana ilość na 24 miesiące - 31200 szt.
poz. 2 - Opatrunek włókninowy, samoprzylepny, jałowy z warstwą chłonną z zaokrąglonymi brzegami, rozm.: 15cm x 8-10cm, Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 14460 szt.
poz. 3 - Opatrunek włókninowy, samoprzylepny, jałowy z warstwą chłonną z zaokrąglonymi brzegami, rozm.: 20cm x 8-10cm, Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 13020 szt.
poz. 4 - Opatrunek włókninowy, samoprzylepny, jałowy z warstwą chłonną z zaokrąglonymi brzegami, rozm.: 25cm x 8-10cm, Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 9050 szt.
poz. 5 - Opatrunek włókninowy, samoprzylepny, jałowy, do mocowania kaniul, z zaokrąglonymi brzegami i dodatkową podkładką wyściełającą, rozm.: 5,0-6,0cm x 7,0-8,0cm , każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 81200 szt.
Dot. Grupy nr 6: Zamawiający wymaga zaoferowania i wyceny pełnych opakowań zbiorczych (pojedyncze opakowanie handlowe) z zaokrągleniem ilości w górę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 34555,04 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy, do zaopatrywania ran z wysiękiem umiarkowanym do lekkiego, w leczeniu odleżyn III stopnia. Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. Rozmiar 10cm x 10cm. Opakowanie zbiorcze po 5 szt.Szacowana ilość na 24 miesiące - 166 op.
poz. 2 - Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy, do zaopatrywania ran z wysiękiem umiarkowanym do lekkiego, w leczeniu odleżyn III stopnia, zaopatrywania owrzodzeń okolicy krzyżowej, z obramowaniem samoprzylepnym. Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. Rozmiar 12-16cm x 15-18cm. Opakowanie zbiorcze po 5 szt.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 8 op.
poz. 3 - Opatrunek hydrokoloidowy, jałowy, do zaopatrywania ran z wysiękiem umiarkowanym do lekkiego, w leczeniu odleżyn III stopnia, zaopatrywania owrzodzeń okolicy krzyżowej, z obramowaniem samoprzylepnym. Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. Rozmiar 18-20cm x 19-24cm Opakowanie zbiorcze po 5 szt.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 44 op.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 9208,08 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Miejscowy środek hemostatyczny do zaopatrywania krwawienia z zębodołu; wykonany z gąbki żelatynowej; nietoksyczny, antyalergiczny, nieimmunogenny i niepirogenny, sterylnie opakowany; o wymiarach: 10mm x 10mm x 10mm (+/- 2mm). Opakowanie – blister umożliwiający bezpośrednie, łatwe wyjmowanie pojedynczych gąbek, bez konieczności użycia dodatkowego sprzętu. Opakowanie x 1 szt.Szacowana ilość na 24 miesiące - 1152 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 2065,68 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunek z włókien alginianów wapnia, jałowy, do zaopatrywania wszelkich ran znajdujących się w fazie oczyszczania i ziarninowania, rozm.: 10,0cm x 10,0cm. (+/- 2cm). Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. Pakowane zbiorczo po 10 szt.Szacowana ilość na 24 miesiące - 70 op.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 4881,10 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Podkłady ginekologiczne z chłonnym wkładem oraz folią chroniącą przed przemakaniem, wymiary 34cm x 9 cm (+/- 1cm) Opakowanie x 10 szt.Szacowana ilość na 24 miesiące - 17688 op.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 83310,48 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Opatrunek z cienkiej siateczki, impregnowanej neutralną maścią, bez składników czynnych i uczulających, jałowy, do zaopatrywania ran we wszystkich fazach gojenia. Opakowanie jałowe po 1 szt. Rozmiar: 10 - 15cm x 20cm.Szacowana ilość na 24 miesiące - 340 szt.
poz. 2 - Opatrunek z cienkiej siateczki, impregnowanej neutralną maścią, bez składników czynnych i uczulających, jałowy, do zaopatrywania ran we wszystkich fazach gojenia. Opakowanie jałowe po 1 szt. Rozmiar: 7,5-10cm x 10cm.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 720 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 1833,26 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Opatrunek jałowy do tamponady, z gazy 17-nitkowej, z podwiniętymi brzegami rozm.: 2m x 2cmSzacowana ilość na 24 miesiące - 1180 szt.
poz. 2 - Opatrunek jałowy do tamponady, z gazy 17-nitkowej, z podwiniętymi brzegami, rozm.: 2m x 5cm, z nitką radiacyjną
Szacowana ilość na 24 miesiące - 680 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 3300,60 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jałowe tampony z gazy typ fasolka posiadające element kontrastujący w promieniach RTG, wykonane z gazy min 17-nitkowej o rozmiarze 8-9,5cm x 8-9,5cm pakowane po 5 szt. Klasa II a wg klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 6 lub 7)Szacowana ilość na 24 miesiące - 1900 op.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 1577 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sterylny opatrunek pierwotny w postaci półpłynnej pasty, zawierający jony srebra. Preparat przeznaczony do leczenia zakażonych ran, dostosowany do bezpośredniego kontaktu z łożyskiem rany, nie wymaga aktywacji oraz utrzymuje wilgotne środowisko rany. Opakowanie tubka 15 g (180 mg srebra jonowego). Klasa III wg klasyfikacji wyrobów medycznych (reguła 13).Dotyczy Grupy nr 14: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie mniejszych lub większych (zakres 10-20 g) opakowań jednostkowych, przy jednoczesnym przeliczeniu ilości zaoferowanego asortymentu do pełnych opakowań handlowych w górę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 7920 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Wielowarstwowy opatrunek piankowy stosowany w prewencji i leczeniu odleżyn w okolicach pięt. Zawiera silikonową (albo pokrytą silikonem) lub hydrożelową warstwę kontaktową zapobiegającą przyklejaniu się do wilgotnej rany, wewnętrzne warstwy chłonne, zewnętrzną warstwę chroniącą przed zanieczyszczeniami. Rozmiar 18-25cm x 18-25cm. Produkt sterylny, wyrób medyczny.Szacowana ilość na 24 miesiące - 483 szt.
poz. 2 - Wielowarstwowy opatrunek piankowy stosowany w prewencji i leczeniu odleżyn w okolicach kości krzyżowej. Zawiera silikonową (albo pokrytą silikonem) lub hydrożelową warstwę kontaktową zapobiegającą przyklejaniu się do wilgotnej rany, wewnętrzne warstwy chłonne, zewnętrzną warstwę chroniącą przed zanieczyszczeniami. Rozmiar 16-20cm x 16-20cm. Produkt sterylny, wyrób medyczny.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 466 szt.
poz. 3 - Wielowarstwowy opatrunek piankowy stosowany w prewencji i leczeniu odleżyn w okolicach kości krzyżowej. Zawiera silikonową (albo pokrytą silikonem) lub hydrożelową warstwę kontaktową zapobiegającą przyklejaniu się do wilgotnej rany, wewnętrzne warstwy chłonne, zewnętrzną warstwę chroniącą przed zanieczyszczeniami. Rozmiar 22-25cm x 22-25cm. Produkt sterylny, wyrób medyczny.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 465 szt.
poz. 4 - Wielowarstwowy opatrunek piankowy stosowany w prewencji i leczeniu odleżyn. Zawiera silikonową (albo pokrytą silikonem) lub hydrożelową warstwę kontaktową zapobiegającą przyklejaniu się do wilgotnej rany, wewnętrzne warstwy chłonne, zewnętrzną warstwę chroniącą przed zanieczyszczeniami. Rozmiar 10cm x 10cm. Produkt sterylny, wyrób medyczny.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 280 szt.
poz. 5 - Wielowarstwowy opatrunek piankowy stosowany w prewencji i leczeniu odleżyn. Zawiera silikonową (albo pokrytą silikonem) lub hydrożelową warstwę kontaktową zapobiegającą przyklejaniu się do wilgotnej rany, wewnętrzne warstwy chłonne, zewnętrzną warstwę chroniącą przed zanieczyszczeniami. Rozmiar 15cm x 15cm. Produkt sterylny, wyrób medyczny.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 280 szt.
poz. 6 - Wielowarstwowy opatrunek piankowy stosowany w prewencji i leczeniu odleżyn. Zawiera silikonową (albo pokrytą silikonem) lub hydrożelową warstwę kontaktową zapobiegającą przyklejaniu się do wilgotnej rany, wewnętrzne warstwy chłonne, zewnętrzną warstwę chroniącą przed zanieczyszczeniami. Rozmiar 20cm x 20cm. Produkt sterylny, wyrób medyczny.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 280 szt.
Dot. Grupy nr 15: Zamawiający wymaga zaoferowania i wyceny pełnych opakowań zbiorczych (pojedyncze opakowanie handlowe) z zaokrągleniem ilości w górę. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia bezpłatnego szkolenia personelu szpitala w zakresie prawidłowego stosowania oferowanego asortymentu lub do udostępnienia materiałów instruktażowych w formie nagrań audiowizualnych wraz z nieodpłatnymi materiałami demonstracyjnymi (próbkami).
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 59547,22 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sterylny, hipoalergiczny, samoprzylepny opatrunek do mocowania cewników, w tym do wkłuć centralnych o wysokiej przepuszczalności dla pary wodnej, wycięcie na port pionowy, zaokrąglone brzegi, rozmiar 8,5 - 11cm x 10 - 13cm; cały przezroczysty lub z "okienkiem" umożliwiającym obserwację miejsca aplikacji; Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. Zbiorcze opakowanie po 100 szt.Szacowana ilość na 24 miesiące - 60 op. (x 100 szt.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 5530,20 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunek do mocowania i zabezpieczania wkłuć naczyniowych, w tym wkłuć centralnych, u dzieci. Samoprzylepny, jałowy, przepuszczalny dla pary wodnej, cały przezroczysty lub z "okienkiem" umożliwiającym obserwację miejsca aplikacji, z hypoalergicznym środkiem adhezyjnym oraz wzmocnieniem. Posiadający we wzmocnieniu wycięcie na cewnik oraz dodatkowe paski mocujące; rozm. 5,0 - 5,5cm x 5,0 - 6,0cm. Każdy pojedynczy opatrunek sterylnie zapakowany. Zbiorcze opakowanie po 100 szt.Szacowana ilość na 24 miesiące - 24 op. (x 100 szt.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 5521,92 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
poz. 1 - Jałowy zestaw opatrunkowy tzw. "mały" do podciśnieniowej terapii leczenia ran, składający się minimum z:a. opatrunku piankowego/lub z gąbki w rozm. 7 - 8cm x 10cm x 3 - 3,5cm
b. samoprzylepnej podkładki z system portów do podciśnieniowej terapii ran przeznaczonym do przekazywania podciśnienia do łożyska rany oraz usuwania wydzielin z rany
c. samoprzylepnej, transparentnej folii np. poliuretanowej.
Całość jałowo pakowana. Opakowania zbiorcze 1-3 szt.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 30 szt.
poz. 2 - Jałowy zestaw opatrunkowy tzw. "średni" do podciśnieniowej terapii leczenia ran, składający się minimum z:
a. opatrunku piankowego/lub z gąbki w rozm. 12 - 13cm x 18 - 20cm x 3 - 3,5cm
b. samoprzylepnej podkładki samoprzylepnej z system portów do podciśnieniowej terapii ran przeznaczonym do przekazywania podciśnienia do łożyska rany oraz usuwania wydzielin z rany
c. samoprzylepnej, transparentnej folii np. poliuretanowej.
Całość jałowo pakowana. Opakowania zbiorcze 1-3 szt.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 30 szt.
poz. 3 - "Jałowy zestaw opatrunkowy tzw. ""duży"" do podciśnieniowej terapii leczenia ran, składający się minimum z:
a. opatrunku piankowego/lub z gąbki w rozm. 15cm x 25 - 26cm x 3 - 3,5cm
b. samoprzylepnej podkładki samoprzylepnej z system portów do podciśnieniowej terapii ran przeznaczonym do przekazywania podciśnienia do łożyska rany oraz usuwania wydzielin z rany
c. samoprzylepnej, transparentnej folii np. poliuretanowej.
Całość jałowo pakowana. Opakowania zbiorcze 1-3 szt.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 30 szt.
poz. 4 - Jałowy zbiornik na wydzielinę; 800 ml jednorazowy, kompatybilny z zaoferowaną pompą do terapii podciśnieniowej. Opakowania zbiorcze 1-3 szt.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 42 szt.
poz. 5 - Jałowy zbiornik na wydzielinę do 300 ml jednorazowy, kompatybilny z zaoferowaną pompą do terapii podciśnieniowej. Opakowania zbiorcze 1-3 szt.
Szacowana ilość na 24 miesiące - 42 szt.
Dotyczy Grupy nr 18: Jeśli zestawy opatrunkowe do terapii podciśnieniowej oraz zbiorniki nie są kompatybilne z pompą ”Vivano Tec”, którą posiada Szpital, Wykonawca przekaże Zamawiającemu w bezpłatne użyczenie 2 pompy do terapii podciśnieniowej, kompatybilne ze sprzętem na cały okres obowiązywania umowy przetargowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 33238,50 PLN
Część 19
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opatrunek/taśma gazowy lub włóknisty adsorbujący wysięk, bakterie i grzyby. Stosowany na sączące rany powierzchowne i głębokie w tym przetoki, kieszenie i tunele. Ze srebrem lub bez. Rozm. 2 - 5cm x 100 - 200cm.Szacowana ilość na 24 miesiące - 52 szt.
Dotyczy Grupy nr 19: Zamawiający dopuszcza zaoferowanie krótszych taśm/opatrunków, rozmiar min. 2-5cm x 40 cm, przy jednoczesnym przeliczeniu ilości zaoferowanych wyrobów medycznych do pełnych opakowań handlowych w górę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki
4.5.5.) Wartość części: 1721,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46912,82 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49461,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46912,82 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Bydgoszcz Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5540308951
7.3.3) Ulica: Wyścigowa 7
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-740
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CITONET - BYDGOSZCZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CITONET - BYDGOSZCZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46912,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99315,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159096,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99315,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTRA-MED Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6252478997
7.3.3) Ulica: Sielecka 61C
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99315,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239264,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 412969,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239264,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTRA-MED Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6252478997
7.3.3) Ulica: Sielecka 61C
7.3.4) Miejscowość: Będzin
7.3.5) Kod pocztowy: 42-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239264,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63745,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64359,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63745,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BLAKPOL Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5732848838
7.3.3) Ulica: Śniadeckich 9
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63745,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40598,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40598,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40598,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Bydgoszcz Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5540308951
7.3.3) Ulica: Wyścigowa 7
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-740
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CITONET - BYDGOSZCZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CITONET - BYDGOSZCZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40598,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27771,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58756,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27771,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J. Chodacki, A. Misztal „MEDICA” Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 692100862
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 4A
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27771,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert na Grupę nr 7.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1492,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2488,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1492,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicus Sp. z o. o. S.K.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6462875090
7.3.3) Ulica: Browarowa 21
7.3.4) Miejscowość: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1492,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4498,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5231,3 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4498,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOHMANN & RAUSCHER POLSKA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5252517202
7.3.3) Ulica: Moniuszki 14
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEDICUS SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWO AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
"MEDICUS SP. Z O.O." SPÓŁKA KOMANDYTOWO AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4498,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56933,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74661,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56933,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56933,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1768,6 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2491,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1768,6 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1768,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3038,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5242,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3038,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Bydgoszcz Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5540308951
7.3.3) Ulica: Wyścigowa 7
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-740
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ZARYS INTERNATIONAL GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3038,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2010,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3785,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2010,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 13)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Citonet Bydgoszcz Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790166790
7.3.3) Ulica: Wyścigowa 7
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-740
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CITONET - BYDGOSZCZ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CITONET - BYDGOSZCZ SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 13)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2010,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert na Grupę nr 14.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66984,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66984,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66984,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 15)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOHMANN & RAUSCHER POLSKA Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5252517202
7.3.3) Ulica: Moniuszki 14
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
jakie przetargi wygrała firma
TORUŃSKIE ZAKŁADY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH - S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 15)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66984,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej w Grupie nr 16 wynosi: 13.374,72 zł, natomiast kwota, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia wynosi: 5.972,62 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2177,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5961,6 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2177,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARYS International Group Sp. z o. o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6481997718
7.3.3) Ulica: Pod Borem 18
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2177,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30630,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30630,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30630,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 18)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paul Hartmann Polska sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7310004993
7.3.3) Ulica: Żeromskiego 17
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
LOHMANN & RAUSCHER POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 18)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30630,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 19
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 19)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert na Grupę nr 19.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 19)
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa lampy RTG do angiografu Artis One działającego w Zakładzie Hemodynamiki Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy wraz z instalacją i regulacją
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Dostawa pralnic i maszyn do suszenia na potrzeby Domów Studenta Politechniki Bydgoskiej
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Usługa wykonywania badań mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, prześcieradeł papierowych w rolkach, papieru czyszczącego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środków opatrunkowych dla pacjentów z Epidermolysis Bullosa - pęcherzowe oddzielanie się naskórka
- Dostawa materiałów opatrunkowych i siatek chirurgicznych w podziale na zadania dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego w Opocznie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- Dostawa produktów leczniczych, opatrunków, materiałów i wyrobów medycznych.
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Sukcesywne dostawy leków i innych produktów medycznych od dnia 01 stycznia 2025 r. do dnia 31 grudnia 2025 r.
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.