Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00381935/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa probówek, igieł, pojemników do badań laboratoryjnych - powtórzenie 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Międzyleski Szpital Specjalistyczny w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010669853
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bursztynowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-749
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mssw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mssw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mssw.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa probówek, igieł, pojemników do badań laboratoryjnych - powtórzenie 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ebfd910c-4bd3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00381935
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D-35/P/23'
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 14.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 494515,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 24.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 400,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 420568,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 784004,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 420568,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eclipse Boluk - Sobolewska Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6751410150
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-864
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ECLIPSE BOLUK-SOBOLEWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ECLIPSE BOLUK-SOBOLEWSKA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 420568,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usługi autoryzowanego gwarancyjnego serwisu technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego produktów składających się na rozwiązanie Hitachi Content Platform (HCP)
- Świadczenie usług weterynaryjnych z zakresu wykonywania zabiegów kastracji oraz elektronicznego znakowania psów i kotów, których właściciele zamieszkują na terenie m.st. Warszawy
- Przygotowanie i przeprowadzenie kontroli przedsięwzięć MŚP w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności w zakresie inwestycji A2.2.1
- Nadzór inwestorski nad remontem toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 15
- Postępowanie na świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Kamionie
- Dostawa młynka mielącego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do elektrofizjologii
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Zakup i dostawy materiałów eksploatacyjnych do aparatów do dializ
- Cementy, spacery , substytuty
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW MEDYCZNYCH WG 9 PAKIETÓW
- Dostawa akcesoriów do inkubatora transportowego V-808, aparatu przezskórnego monitorowania CO2 Sentec tCOM oraz materiałów zużywalnych do urodynamiki i uroflowmetrii .
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





